Gå til innhold

studenten har blitt mamma!


studenten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, hvor er babyen min??

ANDRE NATT UTEN MATING

Nyt det å ikke måtte amme om natta! Har hørt at det kan gå i perioder, så det kan være at han blir sulten igjen senere ;) Og vi andre går jo den søvnløse tiden i møte og misunner deg som kanskje er ferdig allerede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt det å ikke måtte amme om natta! Har hørt at det kan gå i perioder, så det kan være at han blir sulten igjen senere ;) Og vi andre går jo den søvnløse tiden i møte og misunner deg som kanskje er ferdig allerede ;)

Ja veldig sant. Jeg får nyte mens jeg kan :D er oppe å putter i smokk uansett så jeg sover ikke en hel natt enda, men gleder meg til det 😃😃😃😃

Jeg skal ikke si nyt det, for skal jeg være ærlig nøt jeg ikke de første tre-fire ukene og syns alt var dritt og ville sende ungen tilbake.... Stakkar 😢 men nå vil jeg beholde han altså 💙💙💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja veldig sant. Jeg får nyte mens jeg kan :D er oppe å putter i smokk uansett så jeg sover ikke en hel natt enda, men gleder meg til det 😃😃😃😃

Jeg skal ikke si nyt det, for skal jeg være ærlig nøt jeg ikke de første tre-fire ukene og syns alt var dritt og ville sende ungen tilbake.... Stakkar 😢 men nå vil jeg beholde han altså 💙💙💙

Jeg regner med at det er tøft i starten, ja, men de aller fleste velger jo å få et barn til også. Da må det jo være verdt det :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at det er tøft i starten, ja, men de aller fleste velger jo å få et barn til også. Da må det jo være verdt det :hjerte:

Ja det er nok slik for de fleste 😀👶

(Biter i meg gårsdagens ord. B har vært umulius i natt!!!😴😴)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er nok slik for de fleste

(Biter i meg gårsdagens ord. B har vært umulius i natt!!!)

Hehe, det er typisk at det blir sånn ;) Har blitt nærmest "overtroisk" på det med jinxing, så nå går jeg og banker i bordet hver gang jeg har sagt noe jeg kan komme til å angre på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er nok slik for de fleste

(Biter i meg gårsdagens ord. B har vært umulius i natt!!!)

Uffda :/ Håper dere får tatt dere en blund på dagtid, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal vi ha overraskelsebabyshower for storesøster! Gleder meg 😃👶💖

Og jeg får til og med lov til å sette igjen B hjemme med mannen!!!! 🙏

Endret av studenten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal vi ha overraskelsebabyshower for storesøster! Gleder meg 😃👶💖

Og jeg får til og med lov til å sette igjen B hjemme med mannen!!!! 🙏

Det blir nok veldig koselig! Ha det moro med party! ;) Og det er lov til å nyte det at du har barnefri for en kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh, så spennende :D tror du at det går bra? Han er så fiin, vil koseknuseklemme han <3

jeg var liiiiitt bekymra fordi mannen blir veldig fort "lei" og frustrert... Typ at han ikke takler om B gråter og klarer ikke roe han fordi han blir stressa. Men det hadde gått bra 😀 sovnet i armene mine når jeg kom hjem 💜

I natt tisset han ut hele seg OG senga, og når han ville stå opp dret han ut alt igjen. God morgen liksom 😁 møkkunge 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok veldig koselig! Ha det moro med party! ;) Og det er lov til å nyte det at du har barnefri for en kveld ;)

Det var kjempekoselig! Hu begynte å gråte og ble veldig overraska 😘 godt å ikke trenge å passe på B hele kvelden 😊😊😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt ei koselig helg. Babyshower på fredag, og bort på besøk hos et vennepar med 8 måneder gammel på lørdag. Spiste good mat og koste oss! Middag hos svigermor på søndag, og da fikk B en ny strikkedress :-)

jeg prøver iherdig å gjøre ferdig babyneste til søstern min, men det er ikke så lett med B som er upraktisk å ha på kjøkkenet (der jeg syr), og når han ikke sover så lange økter på dagen! Pluss at mannen aldri er hjemme. Syr også teppe og smokkesnorer, må blir ferdig da hun har bursdag denne uka!

I morgen stikker vi å kjøper tripp trapp stol med newborn sete, jeg MÅ ha det for å kunne ha han på kjøkkenet. Så slitsomt uten!! Stolen får vi jo bruk for i mange mange år. Og nwebornsetet får jeg for 200 av ei venninne, så det gjør liksom ikke noe om han vokser ut av det om to måneder :):)

JEG... begynner å bli forkjøla! :grine: har sååå vondt i halsen og shit, håper ikke jeg smitter B. Ush.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten, i dag så jeg endelig 60-tallet på vekta igjen! Har stått bom stille i over en måned nå.
Meeeen så har jeg enda ikke begynt å trene da, HILSEN TREG.... SÅE

jeg lover å begynne snart, så kanskje de siste kiloene også forsvinner :danse: sommerkroppen 2015 er i hvert fall innen rekkevidde :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en koselig helg :nigo: Og så flink du er som syr så mye! Kan jeg spørre hvorfor mannen aldri er hjemme?

Og gratulerer med vekt som du er fornøyd med ;) 60-tallet er jo ikke høy vekt, så det kan ikke være mye du fremdeles ønsker å bli kvitt.

God bedring, håper kroppen bare tuller litt og bare blir frisk igjen før du blir ordentlig forkjølet! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en koselig helg :nigo: Og så flink du er som syr så mye! Kan jeg spørre hvorfor mannen aldri er hjemme?

Og gratulerer med vekt som du er fornøyd med ;) 60-tallet er jo ikke høy vekt, så det kan ikke være mye du fremdeles ønsker å bli kvitt.

God bedring, håper kroppen bare tuller litt og bare blir frisk igjen før du blir ordentlig forkjølet! :hug:

Ja det var koselig ☺️

Nei altså først og fremst jobber han mye og er ferdig på jobb 16:30, og han er som regel hjemme innen en time altså 17:30, og da er det ofte at han har øving, behandling (en time unna) eller bowlingkamp.... Så det han får gjort er liksom å bade B om kvelden og legge han, men da må jeg dusje og legge meg også liksom...... Så jeg har ikke mye fritid. Jobben får jeg ikke gjort noe med, og han må jo få lov til å ha et liv utenom jobb også, men ikke HVER dag hele uka når jeg gjerne vil ut av døra også.

Takk :D ikke fornøyd enda da men 😁 neida jeg ligger på 63-65 kg til vanlig, og vil ned dit igjen :) har en ganske kraftig beinbygning, så jeg kan ikke gå lavere enn det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne forkjølelsen kom som kasta over meg! 😞 kroppen er helt utslitt, kald og varm om hverandre, pottetett og snørrete, vondt i hode og feber... Så her ligger jeg i senga og prøver å få B til å sove. Mannen har ikke kommet hjem enda, han var ikke hjemmom etter jobb heller så har ikke sett han i dag. Slitsomt når jeg bare blir dårligere og dårligere 😰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen, bedre? :klem: Syns han kan nedprioritere fritidsaktivitetene når du tross alt ikke er i form :) ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj! Sykdom gå vekk! Mannen må stille opp når han kommer hjem!! God bedring ;)

Hvordan er formen, bedre? :klem: Syns han kan nedprioritere fritidsaktivitetene når du tross alt ikke er i form :) ..

:blomst: Takk dere. Formen begynner å bli bedre etter noen dager på paracet-kur :fnise:

Vel, har ikke vært mye hjelp å få her hjemme. Han har hatt halvtårsprøve i tre dager (siste dag i dag), så han har vært opptatt med det. Det svømmer over av MØKK her hjemme, han har ikke løftet en finger som vanlig, så i dag har jeg en haug med klesvask, oppvask, rydding og vasking som må gjøres... for når mannen kommer hjem i efta/kveld har han med bonusjenta... som forsåvidt ikke har ryddig rom som jeg også må ordne... Hurra for en hjelpsom mann når jeg er dårlig :(

B begynner å bli snufsete, så nå blir han vel straks dårlig tenker jeg. Huff, stakkars... Han var dog flink i nått og sov fra 22:30 - 02:00 og 02:30 - 07:00 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...