Gå til innhold

studenten har blitt mamma!


studenten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klem: Hørtes ut som en tung jul, håper ting går seg til for dere og at bonusjenta blir fort frisk! Fortsatt god jul og godt nyttår :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for klemmer! :blomst:

det går bedre med alle! bonusjenta er hjemme hos oss nå, og har bare en stygg hoste igjen :)

samboer skal synge i begravelsen, så han øver mens B sover på fanget :hjerte:

.. og ja, vi har kommer oss tilbake til ludospillinga :fnise: gikk overraskende bra, og null vondt :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kondolerer :klem:

Godt å høre at det går litt bedre med dere nå, da :)

Trist hvis dagboka forsvinner, men det er jo ditt valg, og du kan alltids kuppe litt ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år til alle dere :blomst:

Året er godt i gang, og her sitter jeg med hjemmeeksamen! Jeg hakke gjort en dritt enda, fikk den i går og skal levere i kveld. Jeg tror egentlig jeg kan drite i det og vente til høsten :fnise:

Var på barseltreff i går. det var veldig hyggelig :) Vi er åtte i gruppen, og seks av oss møtte i går. bare guttebababyer :fnise: De to som ikke kom har jenter, så håper de kommer neste gang :) Vi gikk tur i kulda før vi dro hjem til ei og spiste vafler og skravlet! Lille B var størst av alle....... De andre født i november veide TO kilo mindre... B var like stor som den eldste gutten født 1 oktober.. så han er ikke noen liten baby for å si det slik :sjokkert::ler: Meeen han er finest i verden synes jeg uansett. Tjukk og god :hjerte: (OG ey, i dag på sin 2-månedersdag LO han på ordentlig. ikke bare den søte ooooh lyden, men latter også. Herrrlig) Han skravler jo heeele dagen og er skikkelig kontaktsøkende. og litt frekk, småsurver helt til du går bort til han - da ser han på deg og ler og smiler... FREKKAS! ;)

på mandag skal jeg på førstehjelpskurs for babyer. Tenker at det kan være veldig greit å kunne. sånn.. by the way.

B har vært omringet av syke folk hele jula. ALLE har vært syke, unntatt han! Han har sluppet unna heldigvis. Godt immunforsvaret hans fungerer :briller2: I dag kommer nyttårskortet jeg har laget av B og bonusjenta, så nå skal vi sende ut til alle sammen (vi fikk ikke sendt julekort!) og neste uke er det på tide å begynne å tenke på....... NAVNEFESTEN. for et styr.. Vi skal gjøre det enkelt og lite og bruke minst mulig penger! Dyrt nok blir det jo uansett med lokalet, mat osv. Må nok google litt for å finne ut alt jeg må ordne! Puh. Heldigvis fikk jeg kjøkkenmaskin til jul, så jeg kan bake litt kaker :icon_lol:

Men før den tid er det begravelse til bestefar og nyttårskonsert hvor samboer skal synge! Mange baller i lufta om dagen, yei.

Endret av studenten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nytt år til alle dere :blomst:

Året er godt i gang, og her sitter jeg med hjemmeeksamen! Jeg hakke gjort en dritt enda, fikk den i går og skal levere i kveld. Jeg tror egentlig jeg kan drite i det og vente til høsten :fnise:

Var på barseltreff i går. det var veldig hyggelig :) Vi er åtte i gruppen, og seks av oss møtte i går. bare guttebababyer :fnise: De to som ikke kom har jenter, så håper de kommer neste gang :) Vi gikk tur i kulda før vi dro hjem til ei og spiste vafler og skravlet! Lille B var størst av alle....... De andre født i november veide TO kilo mindre... B var like stor som den eldste gutten født 1 oktober.. så han er ikke noen liten baby for å si det slik :sjokkert::ler: Meeen han er finest i verden synes jeg uansett. Tjukk og god :hjerte: (OG ey, i dag på sin 2-månedersdag LO han på ordentlig. ikke bare den søte ooooh lyden, men latter også. Herrrlig) Han skravler jo heeele dagen og er skikkelig kontaktsøkende. og litt frekk, småsurver helt til du går bort til han - da ser han på deg og ler og smiler... FREKKAS! ;)

på mandag skal jeg på førstehjelpskurs for babyer. Tenker at det kan være veldig greit å kunne. sånn.. by the way.

B har vært omringet av syke folk hele jula. ALLE har vært syke, unntatt han! Han har sluppet unna heldigvis. Godt immunforsvaret hans fungerer :briller2: I dag kommer nyttårskortet jeg har laget av B og bonusjenta, så nå skal vi sende ut til alle sammen (vi fikk ikke sendt julekort!) og neste uke er det på tide å begynne å tenke på....... NAVNEFESTEN. for et styr.. Vi skal gjøre det enkelt og lite og bruke minst mulig penger! Dyrt nok blir det jo uansett med lokalet, mat osv. Må nok google litt for å finne ut alt jeg må ordne! Puh. Heldigvis fikk jeg kjøkkenmaskin til jul, så jeg kan bake litt kaker :icon_lol:

Men før den tid er det begravelse til bestefar og nyttårskonsert hvor samboer skal synge! Mange baller i lufta om dagen, yei.

Tror du gjør lurt i å vente med skolen, det er vanskelig å konsentrere seg mens man er midt i småbarnsperioden!

Så bra at han legger godt på seg :hjerte: Bedre det enn å ikke klare å få i seg nok næring. Da har han eventuelt litt å tære på om han skulle bli syk og spise mindre i en periode. Niesen og nevøen min var så premature og små at de ble innlagt hver gang de ble syke fram til de var 2-3 år gamle.. Men flott at B holder seg sunn og frisk, det liker vi!! :nigo:

Lykke til med begravelsen :klem: Håper det blir en fin seremoni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du gjør lurt i å vente med skolen, det er vanskelig å konsentrere seg mens man er midt i småbarnsperioden!

Så bra at han legger godt på seg :hjerte: Bedre det enn å ikke klare å få i seg nok næring. Da har han eventuelt litt å tære på om han skulle bli syk og spise mindre i en periode. Niesen og nevøen min var så premature og små at de ble innlagt hver gang de ble syke fram til de var 2-3 år gamle.. Men flott at B holder seg sunn og frisk, det liker vi!! :nigo:

Lykke til med begravelsen :klem: Håper det blir en fin seremoni.

ja, jeg gjør nok det. hadde klart det om han dustete samboern min hadde vært litt mer hjelpsom med småtten. Men neida. :glare:

Ja, det er jo sant da! Han har mer enn nok å gå på om han skal bli syk heldigvis. Veldig motsatt fra bonusjenta som blir lagt inn hver gang og er så sinnsykt tynn og spinkel. Hun er jo bare 2,5 kg mer enn B nå !! Og det er jo 2,5 år mellom de. Håper hun tar seg opp et par kilo snart. Hun har alltid vært liten, men nå stikker det jo bein ut overalt. Hun .. har virkelig ikke godt av å bli syk :/

Tusen takk :hug: tror det blir fint. Samboer skal jo synge også, så dét kommer til å bli så emosjonelt!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, høres ut som om du må kreve litt hjelp fra mannens side, han har da bidratt i skapelsen av skjønneste lille B! Vet du om han var mye tilstede for bonusjenta, da hun kom til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, høres ut som om du må kreve litt hjelp fra mannens side, han har da bidratt i skapelsen av skjønneste lille B! Vet du om han var mye tilstede for bonusjenta, da hun kom til?

ja jeg gjør det. han er absolutt veldig flink med han altså. :hjerte:

Han var sammen med meg når bonusjenta ble født. Og moren bodde langt unna og det var veldig ufin stemning mellom dem, så han fikk ikke lov av moren å se henne så ofte han ville. Men han krevde gjennom familievernkontoret og var der hver uke, og annenhver helg når hun var gammel nok til å sove borte fra mor.

Så han har aldri hatt barn hjemme, dette er hans første slik sett også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hvordan går det? :)

Nå gikk jeg tilfeldigvis inn for å oppdatere :D

Det går så bra så! Nå har vi kommet dit hvor det har blitt en selvfølgelig å ha B! Han smiler og skravler og er fornøyd! Det eneste som kunne gjort ting bedre var om han sov lenge om natten 😁😁

Vi har begynt dåpsplanlegging. Han vil være 5 måneder når han døpes, da det ikke var noe ledige datoer før den tid! Jiiiiz. Men det gjør ikke noe :D mannen skal synge til Bi kirka, det blir fiiiint. ❤️

Bortsett fra det har jeg svigermor fra HELVETTE og jeg klikker i vinkel og er så forbanna som jeg aldri har vært før. På torsdag skal vi ha oppvaskmøte ho og jeg, og jeg kan ikke påstå jeg gleder meg. Arg!! Vil egentlig bare slå ned hele dama og be a skjerpe seg, MEN jeg holder meg saklig, mens hu... Ikke gjør det. Yei for voksenheten.

Imorgen skal vi på barselkino, det kan bli spennende... Håper B sover seg gjennom det 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at dere koser dere med B ^^ Kos dere masse på barselkino i dag :nigo:
Morsomt med dåpsplanlegging ^^

Off, har forholdet til svigermor forandret seg etter at dere fikk B, eller hadde dere litt problemer fra før av? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kos dere masse på kino!

Trist at forholdet med svigermor ikke er helt som det skal.. Jeg vet riktignok ikke hva som ligger bak, men hvis det gjelder B syns jeg hun bør huske at det er du som bestemmer, siden du er mamma! (her kommer nemlig det til å bli en greie..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde et kjempegodt forhold før B ble født. Hu var mer ei venninne og vi kunne være masse sammen, prate og finne på ting. Men nå har a snudd helt om og har blitt en helt annen person. Plutselig er jeg fienden hennes som har stjele sønnen hennes og jeg er bare fæl... Jeg vet ikke engang hva jeg har gjort!! Ho er bare stygg mot meg hvert fall.

Ja ja!!!! Barselkino overstått, B var våken og fulgte med han 😁 kaffe neste før vi drar i banken for å fikse konto til b. Det var visst veldig problematisk!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj! Håper ikke min svigermor blir slik. Har du snakket med mannen om dette? Evt. om han vet hva som har skjedd? Hvilken film så dere? Gleder meg også til babykino :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...