Gå til innhold

Juliano Nathanielander?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Glemte Zarania Amandah (jada, helt norsk)



Anonymous poster hash: e45de...615
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Disse tre har fått meg til å heve litt på øyenbryna... Emilian Nathaniel, Tidemann og Rune Zakarias.. :sjokkert:

Anonymous poster hash: a3272...533

Jeg har en venninne som ville kalle sønnen Tidemann. Heldigvis satte far ned foten, og gutten fikk et mer klassisk navn. Jeg forbinder det med et etternavn.

Anonymous poster hash: 3aad1...cbb

Stasjonsmester O'Tidemann på Sesam Stasjon er det jeg tenker. Om det blir jente kan man jo kalle henne Leonora Dorothea i samme slengen :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sean Phillip. Typisk "livets harde skole" - foreldre.



Anonymous poster hash: 65c62...dc9
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Imaginary

Jeg har møtt en Emiliano Maximillian. Selvsagt bror til noe a la Lucinda-Chanella.

Og så har jeg hørt om en tysk/dansk/skotsk som het Daynalana Dimitrilea eller noe sånt. Si det fort fem ganger, dere!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emilian og Nelia er jo rett og slett helt grusomme navn!

Har ei venninne som fikk en sønn og min bestemor på 76 fikk se han og sa: Så søt. Hva skal barnet hete? Og fikk Emilian til svar, hvorpå hun da sa; Å jeg trodde det var en gutt siden hun hadde på seg blå klær... Da hadde jeg lyst til å krype igjennom golvet :ler: :ler: :ler:

Anonymous poster hash: c201a...7ed

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juliano Nathanielander?

Synes det oser av kvinner som forsøker å feminisere guttene de får - ikke bra.

Takke meg heller til gode gamle Ole Johnny Ronny.

Tenk så pinlig i kollega-sammenheng da;

- Da har vi fått 5 nye kollegaer, hva heter dere?

- Emil

- Martin

- Jan

- Kristian

- Emiliano Theoland Nataliander Valdemar

Eeeh, ok.

Anonymous poster hash: daa16...426

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feilen med disse navnene er at det kan hørs veldig søtt ut på en 2-årig gutt som man kler opp i søte små klær.

Men når gutten har vokst opp og ser ut som en skikkelig mann, så blir det bare feil, feil, feil, og jeg kan tenke meg at over halvparten av disse småguttene vil gå med et sterkt ønske om å bytte navn når de blir eldre!! :P Det blir rett og slett flaut å hete "Leander Masilio Madeleinsen Leotander" når man er 14-15 år, og oppover.

Tenker ikke folk på dette? Hvor ble det av fremtidstenkning? :P

Like ille som å kalle ungen sin Adolf, bare i andre enden av skalaen.



Anonymous poster hash: daa16...426
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal forresten kalle babyen min for Xena, hva synes dere om det?

Det synes jeg er et navn i samme kategori som de andre som nevnes her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilian og Nelia er jo rett og slett helt grusomme navn!

Har ei venninne som fikk en sønn og min bestemor på 76 fikk se han og sa: Så søt. Hva skal barnet hete? Og fikk Emilian til svar, hvorpå hun da sa; Å jeg trodde det var en gutt siden hun hadde på seg blå klær... Da hadde jeg lyst til å krype igjennom golvet :ler: :ler: :ler:

Anonymous poster hash: c201a...7ed

Go Bestemor!!!

Anonymous poster hash: a47ed...e39

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en videosnutt i en eller annen nettavis om et par som hadde tatt til seg flere kattunger, deres katt hadde akkurat fått unger og katten tok til seg de andre også, søt video. Men, det var ikke poenget her.. far i huset het Attilla Haugen :sjokkert: og babyen deres het Dennis. Jeg tenker at far kanskje har gitt seg selv nytt navn som voksen, for hvem ville funnet på å kalle ungen sin for Attilla?

Attila er et helt vanlig ungarsk navn også.

Anonymous poster hash: a47ed...e39

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, forstår henne godt jeg!

Er det noen som presenterer jente-babyen sin som Rudolfi eller Martiniano når jeg er 80 år, så skal du neimen ikke se bort i fra at jeg også tenker at det må være en gutt :fnise:

Synes det er en skikkelig feminisering av i utgangspunktet helt OK guttenavn.

Anonymous poster hash: daa16...426

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke overrasket over denne navneutviklingen. Ikke med tanke på hvor populær serier som Game of Thrones er. Det er så mange spesielle navn i disse seriene.



Anonymous poster hash: 3fe42...06e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Kjenner du noen over 25 år som har kalt ungen sin for Leander? Hjemmesnekret eller ei, det bærer fortsatt noen assosiasjoner..

Mamman til biskop Leander for tusenvis av år siden... men vet ikke om hun var over 25 eller ei :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kokkosnøtta

Jeg kjenner en som har to døtre: Sjanell og Tiara. Så fikk de en gutt nå nylig, og han ble oppkalt etter bestefar Harald. Sjanell, Tiara og Harald!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en som har to døtre: Sjanell og Tiara. Så fikk de en gutt nå nylig, og han ble oppkalt etter bestefar Harald. Sjanell, Tiara og Harald!

Jeg ville vært dypt takknemlig om jeg ble født som gutt i den familien!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kokkosnøtta

Jeg ville vært dypt takknemlig om jeg ble født som gutt i den familien!

Klarer ikke å bestemme meg for hva som er "best" av Sjanell og Tiara.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiara? TIARA????

Nei vettu hva, nå må folk begynne å tenke litt og ikke være wannabe Hollywood Kim Kardashian trashy mødre..

I et ukeblad leste jeg om en ung mor med tvillinger: Panea og Leana....



Anonymous poster hash: e45de...615
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...