Gå til innhold

The Bachelor 2014 - SPOILERE


Version 2.0

Anbefalte innlegg

Ooo jeg tror jeg liker hun som er barnelege :)

Chris Harrison sa at han var den mest elskede bacheloren i historien, at de aldri har fått så sterk respons fra fansen som da han var med i the bachelorette. Er det noen av dere som så den sesongen og kan fortelle meg hva som er så fantastisk med ham? Han virker flott han, men kan ikke skjønne at han skal være noe bedre enn f.eks. Sean...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ooo jeg tror jeg liker hun som er barnelege :)

Chris Harrison sa at han var den mest elskede bacheloren i historien, at de aldri har fått så sterk respons fra fansen som da han var med i the bachelorette. Er det noen av dere som så den sesongen og kan fortelle meg hva som er så fantastisk med ham? Han virker flott han, men kan ikke skjønne at han skal være noe bedre enn f.eks. Sean...

Hun er pediatrisk sykepleier.

Mine favoritter så langt er hun blonde som fikk aller første one-on-one daten, sykepleieren og hun eldste alenemoren. Hun yngste, Cassandra eller noe sånt, synes jeg virker useriøs og fnisete, type for umoden.

Det som er så fantastisk med han må vel være aksenten. Også virker han veldig seriøs etter å finne seg noe seriøst. Også er han pen i tillegg, og er pappa. Mange smelter av alle nevnte faktorer. Men personlig mener jeg Sean Lowe er den beste bacheloren som har vært. Tenk at han og Katherine ennå ikke har hatt sex!!! De skal vente til bryllupsnatta. Seriøst, jeg dør av hvor hensynsfull og romantisk han er, selv om jeg selv ikke hadde hatt noe imot å ha sex med han før vi eventuelt gifta oss. ;) Han virker til å ha svært gode verdier og er en skikkelig Mann med et godt og mykt hjerte. Sjelden vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er aksenten og det at han er pappa og er sjarmerende som gjør at folk er så ville. Jeg likte Ben mye bedre, men ble skuffet over valgene hans i løpet av programmet.

Jeg liker hun operasangeren utrolig godt, hun virker spesiell, kanskje litt usikker, men definitivt annerledes enn de andre jentene. Det er imidlertid noe med vibbene mellom Juan Pablo og sykepleieren.



Anonymous poster hash: 88dfa...803
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er pediatrisk sykepleier.

Det var det, ja. Jeg liker i alle fall henne :)

Jeg likte operasangeren første dag, men jeg fikk litt dårlige vibber av henne etterhvert. Jeg tror det irriterer meg at hun er så vinglete. Første dagen følte hun ingen kjemi med ham, så følte hun masse, så virket det som hun følte ingenting igjen... Gah, frustrerende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det, ja. Jeg liker i alle fall henne :)

Jeg likte operasangeren første dag, men jeg fikk litt dårlige vibber av henne etterhvert. Jeg tror det irriterer meg at hun er så vinglete. Første dagen følte hun ingen kjemi med ham, så følte hun masse, så virket det som hun følte ingenting igjen... Gah, frustrerende :P

Samme her. Jeg likte henne i starten. Nå virker hun bare sutrete og prøver for hardt å være "seg selv" mens det samtidig skinner i gjennom at hun ikke er seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som syntes at Sharleen hadde tidenes kleineste kyss?..
Syntes hippien er underholdende :danse:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare jeg som syntes at Sharleen hadde tidenes kleineste kyss?..

Syntes hippien er underholdende :danse:

Nei du er ikke alene! Det var grusomt å se på!!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja etter å ha sett de tre episodene nå, så holder jeg en knapp på Andi, men føler ikke vi får sett så alt for mye av henne, så spørs hvor lenge hun er med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke Sharleen..Hun blir for spesiell :P Og jeg syns Claire begynner å bli irriterende.. Lurer på hva de to finner på i neste episode jeg? Virker som det går for langt når hun besøker Jean Pablo på hotellrommet hans?? Og nakenbader sammen..? :hakeslepp:

Jeg heier på Andi :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med jeg også, guilty pleasure :-P

Som flere andre av dere liker jeg Andi best:)

Likte også Nikki i starten, men synes hun fremstår mye mer negativ enn jeg først trodde etter den siste episoden.

Sharleen er jo sur hele tiden, smiler noen ganger når hun er sammen med J.P., men ellers ser det jo ut som hun mistrives helt ekstremt..merkelig dame:/

Renee virker som en moden og bra dame. Liker henne.

De peneste synes jeg er cassandra og andi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ungkaren i USA i dag? :) er så spent på neste episode! :danse:

Jeg tror det er 4.februar i USA. Jeg er også spent. (Men det er jeg nesten alltid da -> hekta..;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke episode 5 i dag???? Har ikke funnet den ennå….



Anonymous poster hash: 105cf...c05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke episode 5 i dag???? Har ikke funnet den ennå….

Anonymous poster hash: 105cf...c05

Sendes i usa i dag. Kommer vel ikke ut her for i morgen da…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare 8 damer igjen- her går det unna!

Jeg liker Claire jeg. Synes det var litt teit av JP å ta opp det der med badinga i ettertid. Da burde han ha sagt nei til å være med på det. Blir litt lei av alt snakket om "I have a daughter…..", "My daughter…..".

Sharlene (hun operasangeren) virker ikke akkurat som hun er moden for rollen som stemor.



Anonymous poster hash: 105cf...c05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 8 damer igjen- her går det unna!

Jeg liker Claire jeg. Synes det var litt teit av JP å ta opp det der med badinga i ettertid. Da burde han ha sagt nei til å være med på det. Blir litt lei av alt snakket om "I have a daughter…..", "My daughter…..".

Sharlene (hun operasangeren) virker ikke akkurat som hun er moden for rollen som stemor.

Anonymous poster hash: 105cf...c05

Åh jeg er så lei Claire jeg! Men enig i at det var litt dumt av JP å bli med på det og så i etterkant si dette med datteren. Enig i at det går mye i "my daughter..".

Sharleen håper jeg velger å reise i neste episode. Hun er så ubestemt og virker ikke moden for å bli stemor nei.. Lei. :roll:

Heier på Andi fortsatt :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk (til min overraskelse) at Renee er favoritten min! Hun er så moden og grei, og det er alltid hun som trøster alle som er lei seg. Jeg likte Nikki og Claire godt i starten, nå synes jeg begge er kjempeirriterende. Sharleen har det vanskelig med situasjonen, og da seg jeg for meg at de holder sammen i 3 uker før de finner ut at hennes karriere i Tyskland ikke er forenlig med hans liv i USA.

Jeg ble litt forvirra av den greia J.P. tok opp med Claire. Først var grunnen at det var urettferdig mot de andre jentene, men plutselig var det fordi datteren hans kunne se det. Jeg kan i og for seg forstå begge deler, men han må nesten velge en årsak eller si at det er begge. Det virket på meg som han i grunnen bare ikke hadde så gode argumenter for at det var galt :P

Endret av Gjesten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...