Gå til innhold

The Bachelor 2014 - SPOILERE


Version 2.0

Anbefalte innlegg

Ungkaren sendes jo på mandager i USA da, så da bør den være tilgjengelig på tirsdager. Nå ligger episode 8 ut på PB:) Veldig skuffet over at han sendte hjem Renee ja.

Gleder meg til ny episode i morgen- da blir det drama!!!



Anonymous poster hash: 105cf...c05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er utrolig spent på neste episode, men jeg prøver å huske at de har en tendens til å klippe veldig strategisk på de "neste gang"-klippene. På previewen for i dag, så det jo definitivt ut som en del ting ble sagt og gjort som aldri skjedde, så jeg tenker at de sikkert har overdrevet en god del på klippet for i morgen og. Men det er jo åpenbart at det er noe som skjer.

Nå er Andi den eneste jeg liker der, jeg er skikkelig skuffet over at han sendte hjem Rene :(

HÆ har han sendt hjem Rene??? HAR JEG GÅTT GLIPP AV EN EPISODE??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungkaren sendes jo på mandager i USA da, så da bør den være tilgjengelig på tirsdager. Nå ligger episode 8 ut på PB:) Veldig skuffet over at han sendte hjem Renee ja.

Gleder meg til ny episode i morgen- da blir det drama!!!

Anonymous poster hash: 105cf...c05

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får litt sånne vibber av at JP kan være litt sånn frekk til tider.. Altså, når han sier "I'm sorry you feel that way" til Clare, virker som han sier det på en så frekk måte. Og spesielt det han sier til Andi, "you barely made it here" mens han peker med ene fingeren.. Vet ikke, men bare syns det var veldig frekt :vetikke:

Er ihvertfall utrolig spent på neste episode! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere sagt at jeg synes JP er litt enkel. Synes det kom godt fram på hometown datene. Ingen av famiiene virket SUPERHAPPY med han.

Litt flaut å se på når han var hjemme til Andi, men jeg skjønner godt farens bekymring:)



Anonymous poster hash: 105cf...c05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har sett episode 9?? Spennendeee.. :sjokkert:
Kan ihvertfall konkludere med at jeg ikke liker Jean Pablo noe særlig lenger.
Women tell all neste uke blir spennende! ÅH GLEDES! :danse:

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andi må bare bli neste bachelorette!!!!!

JP er en dust. Gleder meg til women tell all ja, blir nok drama da:)

Lurer på hva som skjer i finalen og hvorfor vi får se begge finalistene gråte. Enten skjer det noe helt spesielt, eller så er det bare god klipping fra produsenten sin side.



Anonymous poster hash: 105cf...c05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andi må bare bli neste bachelorette!!!!!

JP er en dust. Gleder meg til women tell all ja, blir nok drama da:)

Lurer på hva som skjer i finalen og hvorfor vi får se begge finalistene gråte. Enten skjer det noe helt spesielt, eller så er det bare god klipping fra produsenten sin side.

Anonymous poster hash: 105cf...c05

Ja håper virkelig hun blir den neste bachelorette! Spent på finalen jeg og, klarer nesten ikke vente :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andi blir garantert neste bacholerette! Hun er pen, veldreid og smart. Alle tre kriteriene.. ;)

Synd JP ikke ennå har fremstått som veldig smart, men jeg tror fortsatt at den dårlige engelsken hans gjør at han fremstår som veldig mye dummere.

Nå tror jeg nok at det blir Claire. Virker som han liker henne best dersom man skal tolke situasjonene fra tv-sendingene, og ikke minst blikkene han gir henne.

Og jeg liker henne egentlig ganske godt! Litt smådramatisk, men det kan se ut som han trenger litt av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere sagt at jeg synes JP er litt enkel. Synes det kom godt fram på hometown datene. Ingen av famiiene virket SUPERHAPPY med han.

Litt flaut å se på når han var hjemme til Andi, men jeg skjønner godt farens bekymring:)

Anonymous poster hash: 105cf...c05

Nå har jeg ikke sett mer enn fem episoder, men jeg tror nok at det har en god del med kultur å gjøre. JP kommer fra en kultur hvor man er mer åpen og direkte, og det opplever nok en del som litt kleint.

Anonymous poster hash: 88dfa...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke sett mer enn fem episoder, men jeg tror nok at det har en god del med kultur å gjøre. JP kommer fra en kultur hvor man er mer åpen og direkte, og det opplever nok en del som litt kleint.

Anonymous poster hash: 88dfa...803

Tror ikke det har bare med kulturen å gjøre. Andi sier jo at når de var i fantasy suiten så handlet jo alle samtaler om JP omtrent. Hvis hun fortalt en historie om seg selv elns så snudde han på det og begynte å fortelle om seg selv. Og når hun kommer for å snakke med han og sier hun vil reise og at hun ikke føler noe så sier han bare "It's okey".. Det er da overhode ikke okei når man har lagt så mye tid og krefter i å være med på dette og så skal han ikke bli lei seg en gang fordi hun reiser? Og rett etter daten deres sier han "I think Andi could be the one", så feller han ikke en tåre en gang fordi hun reiser hjem.. :vetikke:

Han sier han ikke ble lei seg fordi Andi kom og argumenterte og puttet ord i munnen hans. Hun fortalte da bare hva hun følte, og hvis JP ikke tåler agrumenter og mener dama bare skal være stille og ikke stå opp for seg selv så har han et problem.. :nei: Pluss at når de sitter og agrumenterer så vifter han med ene fingeren i været og sier " you barely made it here!"... DA hadde jeg blitt såret. Skjønner Andi godt.

Endret av Sitronmelis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shiiit jeg GLEDER meg til women tell all! Det MÅ jo bare bli bra!

Jeg har overhodet ikke sansen for JP lenger, han virkelig ikke særlig ålright. Jeg håper Andi blir neste bachelorette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det har bare med kulturen å gjøre. Andi sier jo at når de var i fantasy suiten så handlet jo alle samtaler om JP omtrent. Hvis hun fortalt en historie om seg selv elns så snudde han på det og begynte å fortelle om seg selv. Og når hun kommer for å snakke med han og sier hun vil reise og at hun ikke føler noe så sier han bare "It's okey".. Det er da overhode ikke okei når man har lagt så mye tid og krefter i å være med på dette og så skal han ikke bli lei seg en gang fordi hun reiser? Og rett etter daten deres sier han "I think Andi could be the one", så feller han ikke en tåre en gang fordi hun reiser hjem.. :vetikke:

Han sier han ikke ble lei seg fordi Andi kom og argumenterte og puttet ord i munnen hans. Hun fortalte da bare hva hun følte, og hvis JP ikke tåler agrumenter og mener dama bare skal være stille og ikke stå opp for seg selv så har han et problem.. :nei: Pluss at når de sitter og agrumenterer så vifter han med ene fingeren i været og sier " you barely made it here!"... DA hadde jeg blitt såret. Skjønner Andi godt.

Når man ser han med de andre jentene (Claire og Nikki) så ser det iallefall ut som han bryr seg veldig mye om deres historier, følelser og tanker. Jeg har ikke fått inntrykk av at han virker narcissistisk og egosentrisk i forhold til å kun snakke om seg selv.

Men Andi virker veldig smart og oppegående, så hun lyver nok ikke heller. Det var nok bare slik at han hadde henne der som et slags "kanskje-kanskje ikke"-opplegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at han har gjort seg opp en mening for lenge siden at Andi blir med langt i showet, men at han aldri hadde tenkt å velge henne. Derfor har han ikke "invesert" så mye i forholdet deres. Synes det skurrer fælt når han i det ene øyeblikket sier "Andi could be the one" og i det neste øyeblikket så sier han "its ok" når hun vil dra. Hadde han hatt følelser for henne så burde han ha blitt lei seg og såret.



Anonymous poster hash: 105cf...c05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble virkelig ikke overrasket over Andis date! Bekrefter det jeg har tenkt angående han. Synes han er slik med Nikki og Claire også jeg da, men kanskje de ikke synes det er like viktig. Jeg hadde i alle fall ikke taklet en fyr som avfeide meg med "it's okay" og et kyss hver gang jeg prøver å fortelle om følelser.

Synes egentlig dette har vært den kjedeligste sesongen av de jeg har sett, nettopp fordi man ikke blir kjent med noen - personlige ting snakkes jo ikke om noe særlig.

De to neste episodene ser litt spennende ut da. Kanskje ikke så koselig, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble virkelig ikke overrasket over Andis date! Bekrefter det jeg har tenkt angående han. Synes han er slik med Nikki og Claire også jeg da, men kanskje de ikke synes det er like viktig. Jeg hadde i alle fall ikke taklet en fyr som avfeide meg med "it's okay" og et kyss hver gang jeg prøver å fortelle om følelser.

Vurdert å bli lesbisk?

Anonymous poster hash: 88dfa...803

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW! Da har jeg endelig fått sett episode 8 og 9. Shit!!

Synes det er synd med Rene og Andi. Bra for Andi at hun fant ut av det. Men jeg føler det samme som noen av dere andre. Jeg liker JP mindre og mindre. Jeg har fått det inntrykket av han hele tiden. Og jeg vet ikke hva det er... Men jeg tror kanskje at han ikke ender opp med noen av dem. At han går fra The Bachelor uten å bli forlovet. Det har jo skjedd før.

Og jeg håper at Andi blir den nye The Bachelorette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW! Da har jeg endelig fått sett episode 8 og 9. Shit!!

Synes det er synd med Rene og Andi. Bra for Andi at hun fant ut av det. Men jeg føler det samme som noen av dere andre. Jeg liker JP mindre og mindre. Jeg har fått det inntrykket av han hele tiden. Og jeg vet ikke hva det er... Men jeg tror kanskje at han ikke ender opp med noen av dem. At han går fra The Bachelor uten å bli forlovet. Det har jo skjedd før.

Og jeg håper at Andi blir den nye The Bachelorette.

Ja det ser jo ikke ut til å ende bra.. Jeg er så spent!! :bond:

Ser jo ut til at flere av jentene på women tell all også føler det Andi følte.. De hadde ihvertfall klippa det bra hvis ikke :icon_lol: Virker som mange av jentene går i mot JP på women tell all.. GLEDER MEG TIL Å SE :bolledeig:

herregud for en bachelor freak jeg egentlig er :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...