Gå til innhold

The Bachelor 2014 - SPOILERE


Version 2.0

Anbefalte innlegg

Herrejesus så spennende neste uke kommer til å bli da :hakeslepp: Jeg vil ikke at det skal gå galt mellom Andi og JP :( Klarer ikke venteeee!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går fortsatt dette tullet på tv? Ungkaren har ikke vært bra siden hun slanke fra 2011 var med

Anonymous poster hash: c09c7...e07

Det har ikke vært bra siden Trista og Ryan - selv om Jen og han vingårdfyren var bra.

Anonymous poster hash: 88dfa...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke vært bra siden Trista og Ryan - selv om Jen og han vingårdfyren var bra. Anonymous poster hash: 88dfa...803

Ikke hørt om han tristan eller whatever men serien var bra til 2011 men generelt har slike reality serier aldri vært noe å juble over. Bare typisk reality for kvinnfolk...

Anonymous poster hash: c09c7...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha driver del

Shiiiiiit! Nå ble jeg nysgjerrig på hva som kommer til å skje i fantasy-suiten!!! Har de sex mon tro???!!! :O

Who cares...

Anonymous poster hash: c09c7...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at Nikki kommer langt siden hun fikk møte dattera (og foreldrene og ekskona).



Anonymous poster hash: 105cf...c05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha driver delWho cares...

Anonymous poster hash: c09c7...e07

De som følger med på det denne tråden handler om bryr seg. Men det er kanskje litt vanskelig for deg å forstå? Kan bli litt for mye for enkelte med alle disse trådene på KG, så det er jo i grunnen trist for sånne som deg at det skal være så innmari vanskelig å forstå hva de forskjellige trådene handler om. Kanskje nettforum ikke er helt din greie.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha driver delWho cares...

Anonymous poster hash: c09c7...e07

Så pell deg ut av tråden da hvis du ikke bryr deg! :opplyser: Denne tråden er for oss som LIKER og SER på the bachelor, uavhengig hva andre måtte mene om serien. Herregud noen mennesker altså :dry:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som følger med på det denne tråden handler om bryr seg. Men det er kanskje litt vanskelig for deg å forstå? Kan bli litt for mye for enkelte med alle disse trådene på KG, så det er jo i grunnen trist for sånne som deg at det skal være så innmari vanskelig å forstå hva de forskjellige trådene handler om. Kanskje nettforum ikke er helt din greie.

Nettforum handler ikke om tåpelige reality serier. Lag dere heller en egen forum dedikert tll ungkaren enn å diskutere det her. Typisk kvinnfolk å like reality og såpe...

Anonymous poster hash: c09c7...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettforum handler ikke om tåpelige reality serier. Lag dere heller en egen forum dedikert tll ungkaren enn å diskutere det her. Typisk kvinnfolk å like reality og såpe...Anonymous poster hash: c09c7...e07

Pell deg vekk fra tråden da, værsåsnill. :fnise: Det kan da virkelig ikke være så vanskelig å forstå at det er greit med slike tråder som dette under TV og film-underforumet... Det burde heller ikke være så vanskelig å legge merke til at det ikke kun eksisterer dype og viktige diskusjoner på kvinneguiden, det er det heller ikke lagt opp til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettforum handler ikke om tåpelige reality serier. Lag dere heller en egen forum dedikert tll ungkaren enn å diskutere det her. Typisk kvinnfolk å like reality og såpe...

Anonymous poster hash: c09c7...e07

Nettforum kan handle om hva pokker man vil skal jeg fortelle deg! For et ynkelig liv du må ha som sitter der og kritiserer andre tråder fordi du mener de ikke hører hjemme på et nettforum, og når det i tillegg ligger under tv og film underforumet da gitt. Hører ikke hjemme sier du? Neivel Mr.forumpoliti. :hoho: Gå å ta deg en bolle :plystre:

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pell deg vekk fra tråden da, værsåsnill. :fnise: Det kan da virkelig ikke være så vanskelig å forstå at det er greit med slike tråder som dette under TV og film-underforumet... Det burde heller ikke være så vanskelig å legge merke til at det ikke kun eksisterer dype og viktige diskusjoner på kvinneguiden, det er det heller ikke lagt opp til.

Ungkars kvinnen er bedre…

Anonymous poster hash: c09c7...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, hvem håper dere på blir den neste ungkarskvinnen av de jentene som har vært med denne sesongen hvis de ikke blir valgt av JP? :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Andie eller Claire er bachelorette- materiale:)



Anonymous poster hash: 105cf...c05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shit, jeg så ikke episode 7 før i dag, og jeg må si jeg gleder meg VILT til i morgen :hakeslepp: Jeg lurer veldig på hva som skjer i den suiten!

Jeg tror Andi kunne blitt en flott bachelorette hvis hun ikke blir valgt :) Jeg synes både Nikki og Claire virker spenna gærne, så jeg håper ikke det blir noen av dem :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror neppe Claire står igjen til slutt, og tror heller ikke hun blir den neste bachelorette. Jeg tror ikke hun appellerer så mye til den gjennomsnittlige seer, og tror heller at Andie er den som alle kan like, både kvinner og menn. Selv om de skal date menn, så har jeg sett at de alltid velger de "snille og gode" favorittene som neste bachelor eller bachelorette, og ikke de dramatiske drittsekkene/bitchene.

Jeg vet årlig talt ikke hvordan det kommer til å ende med JP. Han er vanskeligere å lese enn de forrige ungkarene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg gleeeder meg sånn til neste episode at jeg døør.. Var det sånn at det blir sendt en episode i dag og en i morgen? :danse:

Andi syns jeg er bra bachelorette materiale, så hvis hun ikke blir valgt håper jeg hun blir den neste :)

Nikki minner meg litt om Courtney som Ben endte opp med. Men langt i fra like ille da. Jeg liker henne litt for en eller annen grunn :laugh: Men heier på ANDI :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner dere siste episode? Finner den ikke på PB eller "free-tv-online"



Anonymous poster hash: 105cf...c05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner dere siste episode? Finner den ikke på PB eller "free-tv-online"

Anonymous poster hash: 105cf...c05

Den kommer ikke ut før i morgen regner jeg med. Sendes i USA i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig spent på neste episode, men jeg prøver å huske at de har en tendens til å klippe veldig strategisk på de "neste gang"-klippene. På previewen for i dag, så det jo definitivt ut som en del ting ble sagt og gjort som aldri skjedde, så jeg tenker at de sikkert har overdrevet en god del på klippet for i morgen og. Men det er jo åpenbart at det er noe som skjer.

Nå er Andi den eneste jeg liker der, jeg er skikkelig skuffet over at han sendte hjem Rene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...