Gjest Gaea Skrevet 1. mars 2014 #101 Skrevet 1. mars 2014 Vurdert å bli lesbisk? Anonymous poster hash: 88dfa...803 Nope, holder meg heller til menn som synes jeg er interessant. Det er ikke så uvanlig.
Gjest Phoenix Skrevet 3. mars 2014 #102 Skrevet 3. mars 2014 (endret) Bare for å ha ting på det rette.... Andi dere snakker om er aktoren? Rene er hun med den åtte år gamle sønnen? (likte henne bare i den lille titten jeg har fått av henne) Nikki er hun sykepleieren som jobber med barn? Jeg sitter og ser på den på fem nå første episoden Endret 3. mars 2014 av Poirot
Sitronmelis Skrevet 3. mars 2014 #103 Skrevet 3. mars 2014 Bare for å ha ting på det rette.... Andi dere snakker om er aktoren? Rene er hun med den åtte år gamle sønnen? (likte henne bare i den lille titten jeg har fått av henne) Nikki er hun sykepleieren som jobber med barn? Jeg sitter og ser på den på fem nå første episoden Det stemmer
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #104 Skrevet 3. mars 2014 J.P. er absolutt ikke min type. Det har jeg tenkt helt fra starten av, men gøy å se hvem han kan passe sammen med allikevel. Jeg synes René er et utrolig catch, helt ok at J.P. sendte henne hjem, håper hun finner en mye bedre mann. Personlig hadde jeg aldri orket å være i forhold med noen som Andi, hun blir alt for konfliktoppsøkende for meg. Hun lar ikke noe ligge, og det sure trynet hun setter opp når hun er misfornøyd er ille nok til at jeg har glemt 10 av smilene hennes på 2 sekunder. Ser også lett at hun og J.P. er en dårlig match. Jeg tenker at han passer ganske godt med begge som er igjen, og et viktigste er jo at de passer sammen, ikke at vi liker "vinneren". Anonymous poster hash: 1f14a...a6c
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #105 Skrevet 3. mars 2014 Men, jeg mistenker litt at Claire er mer opptatt av å vinne, enn samlivet med J.P. Anonymous poster hash: 1f14a...a6c 2
Sitronmelis Skrevet 4. mars 2014 #107 Skrevet 4. mars 2014 Jeg tror at Renee også kan bli den neste bachelorette siden hun er favoritten blant fans.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #108 Skrevet 4. mars 2014 Men hun hadde jo ny type…. Anonymous poster hash: 105cf...c05
Sitronmelis Skrevet 4. mars 2014 #109 Skrevet 4. mars 2014 Men hun hadde jo ny type…. Anonymous poster hash: 105cf...c05 Hehe ja, fikk det med meg akkurat etter jeg hadde skrevet dette Satser på det blir Andi
Gjesten Skrevet 4. mars 2014 #110 Skrevet 4. mars 2014 Fikk enda mindre sansen for J. P. etter women tell all. Han virker ikke spesielt intelligent, for å si det rett ut, og homokommentarene hans... jeg har ikke ord...
Sitronmelis Skrevet 4. mars 2014 #111 Skrevet 4. mars 2014 Fikk enda mindre sansen for J. P. etter women tell all. Han virker ikke spesielt intelligent, for å si det rett ut, og homokommentarene hans... jeg har ikke ord... Enig.
Gjest Phoenix Skrevet 4. mars 2014 #112 Skrevet 4. mars 2014 Jeg må si at jeg aldri har likt han så når jeg så på første i går og Chris sa at han var så ettertraktet som the bachelor så tenkte jeg: what the fuck? spent på å se alle for jeg har lest litt her
j23 Skrevet 5. mars 2014 #113 Skrevet 5. mars 2014 Bare for å ha ting på det rette.... Andi dere snakker om er aktoren? Rene er hun med den åtte år gamle sønnen? (likte henne bare i den lille titten jeg har fått av henne) Nikki er hun sykepleieren som jobber med barn? Jeg sitter og ser på den på fem nå første episoden De fleste som skriver i denne tråden har fulgt med på amerikanske episoder. Du har sikkert oppdaget det, men tenkte kanskje det var litt kjipt for deg å lese tråden hvis du vil bevare spenningen? (Jeg leste nettopp enkelte navn her som har gått ut uten at visste det fordi jeg henger to episoder bak selv.. )
Gjest Phoenix Skrevet 5. mars 2014 #114 Skrevet 5. mars 2014 De fleste som skriver i denne tråden har fulgt med på amerikanske episoder. Du har sikkert oppdaget det, men tenkte kanskje det var litt kjipt for deg å lese tråden hvis du vil bevare spenningen? (Jeg leste nettopp enkelte navn her som har gått ut uten at visste det fordi jeg henger to episoder bak selv.. ) Skjønte det, men det går fint. Var denne tråden som fikk meg til å se. Er sånn jeg egentlig pleier å se hvis det går i reprise en dag jeg kjeder meg
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #115 Skrevet 10. mars 2014 Finale i morgen da- gleder meg!! Anonymous poster hash: 105cf...c05
Version 2.0 Skrevet 11. mars 2014 Forfatter #116 Skrevet 11. mars 2014 (endret) Sett alt nå. Skal ikke spoile, men dere kan forvente en svært awkward episode av After the final rose. Makan altså!! JP er definitivt den verste bacheloren jeg har sett i denne serien. Endret 11. mars 2014 av Version 2.0 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #117 Skrevet 11. mars 2014 Bare en ting å si om finalen/ after the final rose: FLAUT!!! Anonymous poster hash: 105cf...c05 1
Sitronmelis Skrevet 11. mars 2014 #119 Skrevet 11. mars 2014 (endret) JP må være den VERSTE bacheloren i historien. FY f for en type. Jeg blir rett og slett kvalm!!! Syns jævlig synd på jenta ja. Skjønner ikke at hun holder ut jeg? Han klarer ikke snakke for seg en gang, bare babler og babler om ting som ikke gir mening.. Han går meg på nervene. Stakkars jente er alt jeg har å si.. Han klarer ikke å si hva han føler for henne en gang.. Blir flau av å se på after the final rose Endret 11. mars 2014 av Sitronmelis
Sitronmelis Skrevet 11. mars 2014 #120 Skrevet 11. mars 2014 (endret) ANDI blir neste bachelorette . YES!!! :danse: :danse: Endret 11. mars 2014 av Sitronmelis
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå