Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fy søren!!! Stakkars henne. Det forholdet kommer ikke til å holde lenge.

Og hurra for Andi!!!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, Nikki framstår som utrolig dum og JP som en drittsekk!

Enn at han sa "glad I didn`t pick her" når Claire skjelte han ut!!!

Det ble rett og slett flaut å se på after the rose episoden. JP- du må jo skjønner at ALLE lurer på hva du føler for jenta du valgte! Det virker som han vil bare gjemme seg bort og jeg mistenker at dette forholdet ikke kommer til å vare særlig lenge...

Anonymous poster hash: 105cf...c05
Gjest iGirl
Skrevet

Juan Pablo er en drittsekk uten sidestykke. Jeg synes han var driiiitkjekk før sesongen hadde begynt, gledet meg til å følge med.

Der ser man hvor langt utseende tar deg. 1 meter. Max.

Skrevet

Herregud, greide ikke å se siste episode engang. Absolutt null av det han sa ga noen som helst mening, endte opp med å bli så lei av intetsigende babling at det meste ble spolt over. Flaut.

Hurra for Andi, stakkars Nikki. :)

Gjest iGirl
Skrevet

Dessverre har jeg "visst" (iallefall vært 90% sikker på) at Nikki ble igjen til sist. For noen uker siden skulle jeg skrive navnet hennes i tråden her men ble usikker på stavemåte så jeg googlet "nikki the bachelor" for å dobbeltsjekke, og der fikk jeg treff på mange spoilerkilder hvor det sto at hun "vant".

Lesson learned ....

(av respekt for dere her inne holdt jeg selvsagt klokelig kjeft) :)

AnonymBruker
Skrevet

Men HVA sa han til Claire i helikopteret??? :bond:

Anonymous poster hash: 1f14a...a6c
Gjest iGirl
Skrevet

han sa noe slikt som "Aaiiiii Claire, I want to f**k you sooo hard right now"

pardon my french.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

pardon my french.

:fnise:

"I can take you in ze butt... iz okey... :nigo: "

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Chris Harrison er nok ikke fornøyd med denne sesongen, tenker jeg. I forkant gjorde jo produsentene alt de kunne for å få JP til å fremstå som den mest fantastiske, mest ettertraktede ungkaren hittil. Og så ender de med dette...

Jeg skjønner ikke at så mange seere ga den overveldende responsen på JP under Desirees sesong, heller. Han fikk kanskje 5 minutter TV-tid, sa omtrent ingen sammenhengende setninger (og det var sikkert greit, for så snart han begynner å snakke, oppdager man at det er litt - tomt). Da han ble avslørt som den neste ungkaren, tenkte jeg bare "hvem er det"? Jeg hadde ikke lagt merke til ham i løpet av sesongen, og trodde at de denne ene gangen satset på noen utenfor systemet.

Flere av ungkarene har opp igjennom hatt andre motiver for å delta enn å bare finne den store kjærligheten/sin kone. Juan Pablo har jeg vært overbevist om fra veldig tidlig ikke hadde andre planer med dette enn å bli mer kjent, lage seg en merkevare av seg selv. Denne fyren vil på Dancing With the Stars, men jeg tror ikke han får det tilbudet nå.

Anonymous poster hash: 088ea...17e
  • Liker 2
Gjest iGirl
Skrevet

:fnise:

"I can take you in ze butt... iz okey... :nigo: "

hahaha "iz okey" :fnise:

• Liker 1
Skrevet

pardon my french.

I følge "insider" (ja, jeg måtte sjekke!) :nigo: ;

Clare; Just tell me you love me.

JP; I really loved f--king you.

... Romantisk.

Gjest iGirl
Skrevet

I følge "insider" (ja, jeg måtte sjekke!) :nigo: ;

Clare; Just tell me you love me.

JP; I really loved f--king you.

... Romantisk.

hahaha klassiker :fnise:

Skrevet

Han sa "I really like fucking you, but I dont know you"

(i følge venninna til Claire i US weekly)

Skrevet (endret)

Så de hadde sex ja? Herregud for en dust JP er. Syns synd på Clare, men digget at hun sa de tingene hun gjorde da JP dumpa henne. Jeg heller kunne ikke fatte og begripe hvorfor JP ble valgt ut til den nye ungkaren. Virka ikke som Chris var så fornøyd med denne sesongen nei :fnise: Forstår jeg godt!

Men nå er det bare å gleede seg til the bachelorette :danse: håper det blir en litt mer suksess :laugh:

Endret av Sitronmelis
Skrevet (endret)

Flere av ungkarene har opp igjennom hatt andre motiver for å delta enn å bare finne den store kjærligheten/sin kone. Juan Pablo har jeg vært overbevist om fra veldig tidlig ikke hadde andre planer med dette enn å bli mer kjent, lage seg en merkevare av seg selv. Denne fyren vil på Dancing With the Stars, men jeg tror ikke han får det tilbudet nå.

Anonymous poster hash: 088ea...17e

Ut fra det jeg har lest, så fikk han tilbudet, men det ble trukket, sannsynligvis fordi de innså at hele verden hater ham nå (og de ga ham jo egentlig tilbudet mens han fremdeles var "kjekk og hyggelig"). Det var derfor han sa på after the final rose at planene ble endret drastisk for to uker siden - det var da han fant ut at han ikke fikk være med på DWTS allikevel, og det endrer jo alt, for han skulle jo egentlig flytte til LA for en periode for å være med der, og det var sikkert meningen at Nikki skulle være med.

Jeg kan ikke fatte for en drittsekk fyren er, og heller ikke at Nikki vil ha noe med ham å gjøre. Jeg var helt sikker på at de skulle ha slått opp allerede, etter at hun hadde sett sesongen...

Men dere MÅ se denne. Laget av Lucy som var med denne sesongen (hippien)

Endret av Gjesten
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Aha.. det var disse planene han snakket om som ble endret ja...

Så teit når Chris sa at JP skulle komme med en overraskelse, så var det ingenting! Tipper at Chris er glad for at denne sesongen er over nå.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så skuffet! Hadde virkelig gledet meg til denne sesongen, men han er virkelig den værste bacheloren i historien. Må vel bare se fram til høsten? og the bachelorette:)

Anonymous poster hash: 1d0c8...034

Skrevet (endret)

Aha.. det var disse planene han snakket om som ble endret ja...

Så teit når Chris sa at JP skulle komme med en overraskelse, så var det ingenting! Tipper at Chris er glad for at denne sesongen er over nå.

Jeg trodde kanskje JP skulle fri eller i det minste si han elsket Nikki når han sa det med overraskelsen. Syns virkelig synd på Nikki. Hun må jo være desperat, eller så er han manipulerende..

Endret av Sitronmelis
Skrevet

Men dere MÅ se denne. Laget av Lucy som var med denne sesongen (hippien)

Genialt :skratte: Hun skulle nesten sunget den på after the final rose :hoho:

Skrevet

Jeg synes faktisk det er helt naturlig å ikke være på elske-stadiet enda. Han var jo ikke engang sikker på at han likte Nikki bedre enn Clare før kvelden før eller noe, de ble kjent i en svært spesiell situasjon og etter det har de jo måttet holde ting hemmelig, bodd på forskjellige steder, etc. Å sitte og presse på at han skulle si at han elsker henne under en live-sending var helt latterlig. I noen situasjoner er det faktisk best å være ærlig.

Jeg liker ikke JP så godt selv, men av andre grunner. Synes ikke det bare var han som var rimelig dust i den siste episoden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...