Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Etter anbefaling her inne kjøpte jeg denne kjolen i fargen navy. Fikk den i dag (fem dager etter bestilling) og er storfornøyd! Behagelig stoff og veldig fin passform :Nikke: Jeg er en stor dame i str 46 og bestilte kjolen i XXL (UK 16), og den var perfekt. Jeg følte meg riktig så smekker i den og fargen var også veldig fin, helt mørk blå. Vurderer hardt å bestille flere i andre farger for dette blir nok en hverdagsfavoritt på kjoledagene :)

Hvordan er den i lengden? Den ser god ut, men jeg er nesten 180 cm...

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg mener noen har anbefalt en god sovemaske her tidligere. Kanskje før sommeren? Jeg finner hverken masken på ebay eller posten her. Noen som kan hjelpe?

Jeg kjøpte sovemaske fra eBay i starten av sommeren, kanskje er det meg du tenker på? Jeg kjøpte Bucky 40 Blinks og er fornøyd med den. Digger at den ikke ligger most inntil øynene, og at den er så god på å blokkere ute lys. Det eneste minuset med den er at den kan være litt i veien noen ganger om man sover på siden eller magen ettersom den er såpass stor, men samtidig er den så myk at det med bare litt justeringer av ansiktet mot puten går helt fint :)

Jeg sover i hvert fall bra med den, og jeg sover så å si alltid på magen eller siden.

PS: Du finner den bittelitt billigere på eBay om du ikke er så nøye på farge og mønster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du sånn til foran øynene eller en ansiktsmaske eller noe annet?

Jeg vet ikke hvilken du tenker på, og det finnes masse på ebay, men jeg liker iallfall den typen som har plass til at du kan bevege øynene og blunke med maska på uten at øyevippene kommer borti maska. Sånn som denne: http://www.ebay.com/itm/New-Comfort-Sleeping-Eye-Mask-Shade-Travel-Sleep-Aid-Blindfold-Cover-Light-Guide-/141373582414?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20ea85ac4e (om det er en sånn sovemaske du tenker på)

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Takk! Det var ikke akkurat den jeg tenkte på, men den var ganske lik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte sovemaske fra eBay i starten av sommeren, kanskje er det meg du tenker på? Jeg kjøpte Bucky 40 Blinks og er fornøyd med den. Digger at den ikke ligger most inntil øynene, og at den er så god på å blokkere ute lys. Det eneste minuset med den er at den kan være litt i veien noen ganger om man sover på siden eller magen ettersom den er såpass stor, men samtidig er den så myk at det med bare litt justeringer av ansiktet mot puten går helt fint :)

Jeg sover i hvert fall bra med den, og jeg sover så å si alltid på magen eller siden.

PS: Du finner den bittelitt billigere på eBay om du ikke er så nøye på farge og mønster.

Takk! Det var denne masken jeg var ute etter, og det var sikkert du som tipset om den :) Da blir det ny sovemaske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er veldig små i størrelsen, rundt 20 cm kanskje? Bildene gjør at de ser ut som om de er større enn hva de er. Stilken er ikke så veldig lang heller, men for mitt bruk var de perfekte. Det spørs jo selvsagt på karaffelen, men jeg tror jeg ville satset på noen som hadde vært lengre om jeg var deg.

http://www.ebay.com/itm/161160351949?_trksid=p2059210.m2749.l2648&var=460236193074&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Disse er lange. Ca 40 cm (øyemål :ler:) og helt utrolig fine. Ser veldig ekte ut, men såklart mye dyrere enn de andre som var linket til.

Takk for svar! Det svir litt i studenthjertet å bruke nesten 200 kroner på falske blomster, men regner med det også er de som er de absolutt fineste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar! Det svir litt i studenthjertet å bruke nesten 200 kroner på falske blomster, men regner med det også er de som er de absolutt fineste :)

Ser den, derfor jeg ville funnet en selger som hadde hatt 99% positiv feedback :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne jakken i posten idag etter å ha sett den linket her. Veldig fornøyd, det står Zara og Made in Spain inni den, men jeg mistenker det er litt feil, haha. Den har god kvalitet, og var igrunn i vestlig størrelse for jeg tok L for å være sikker, og den er litt lang på armene og over skuldrene for en S/M på 1.60. Men den blir nok perfekt med en tykk genser inni :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk disse to toppene i svart og hvit i posten i går. Kjempefine! Kunne godt vært fra hvilken som helst butikkjede i Norge, i forhold til kvaliteten. Veldig fornøyd! Tror det må være første gang jeg faktisk er fornøyd med klær kjøpt fra Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne jakken i posten idag etter å ha sett den linket her. Veldig fornøyd, det står Zara og Made in Spain inni den, men jeg mistenker det er litt feil, haha. Den har god kvalitet, og var igrunn i vestlig størrelse for jeg tok L for å være sikker, og den er litt lang på armene og over skuldrene for en S/M på 1.60. Men den blir nok perfekt med en tykk genser inni :-)

Den har jeg kjøpt også! Bare fra en annen selger. Håper jeg er like heldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Spør du selger om å skrive ned prisen eller skrive gave på pakken, eller betaler du tollgebyret når den kommer? Vet du hvor mye det er snakk om i gebyrer på den der? Ønsker meg et sånt et selv, men det føles så bortkastet med det gebyret - du får jo ingenting igjen for det, varen koster det den koster uansett, men gebyret er kjedelig å betale.

Hei! Selgeren jeg linket til sender pakken som gave om du spør :) Men jeg sjekket også tollgebyr på forhånd for å være sikker, og det var ikke så mye :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Den har jeg kjøpt også! Bare fra en annen selger. Håper jeg er like heldig :)

Jeg kjøpte fra samme selger som deg, tror jeg, og jeg er kjempefornøyd med jakka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har tips til liten bag/veske/nett som jeg kan ta med på trening? Trenger å ha med drikkeflaske, nøkler, mobil og lommebok, og siden det ikke finnes låsbare skap der jeg trener,hadde det Vært så kjekt med ett nett av noe slag som står av seg selv (sånn kile i bunn som enkelte handlenett har) og som ikke er så stort. Jeg går til trening og har Ikke lyst å ha vanlig veske eller en stor bag siden jeg må ta den med ut til apparatene, men likevel noe som er enkelt å slenge på skulderen. Ett stort rom holder også. Mange krav her jeg vet, men derfor jeg tenger litt hjelp også. På forhånd tusen takk til dere som har noen tips til meg.

Om noen har treningstøy å anbefale som passer til L så sleng gjerne på det også.

Anonymous poster hash: 1cfb6...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til liten bag/veske/nett som jeg kan ta med på trening?

snip...

Om du vil ha en anbefaling fra utenfor Ebay, så finnes det sånne små ryggsekker på Europris. Jeg kjøpte en sånn og det er greit til håndkle og drikkeflaske og sånn. Det er et stort og et mindre rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter anbefaling her inne kjøpte jeg denne kjolen i fargen navy. Fikk den i dag (fem dager etter bestilling) og er storfornøyd! Behagelig stoff og veldig fin passform :Nikke: Jeg er en stor dame i str 46 og bestilte kjolen i XXL (UK 16), og den var perfekt. Jeg følte meg riktig så smekker i den og fargen var også veldig fin, helt mørk blå. Vurderer hardt å bestille flere i andre farger for dette blir nok en hverdagsfavoritt på kjoledagene :)

Jeg fikk min i dag. L passet bra men snittet var litt irriterende, jeg har tydeligvis for lange brød for den rysjedelen som skal gå under bysten ligger oppå brøda mine.... Kan til nøds slippe unna når jeg bruker min superløftende bh fra change..... Og stoffet er litt avslørende på ryggen når det gjelder ryggvalker.

Anonymous poster hash: fefab...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Det svir litt i studenthjertet å bruke nesten 200 kroner på falske blomster, men regner med det også er de som er de absolutt fineste :)

Derfor bør man lete mer, disse finnes som billigere :) Ikke kjempe mye billigere men til ca 100kr

Anonymous poster hash: 2ed56...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mottok strikkejakke i dag - fin og varm, men den lukter litt rart. Noen som har erfaring med å vaske denne? Hvordan skal jeg vaske i så fall?

Det står at den er laget av bomull og ull, så da ville jeg vasket den på ullprogram med milo.

Anonymous poster hash: 2ed56...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor bør man lete mer, disse finnes som billigere :) Ikke kjempe mye billigere men til ca 100kr

Anonymous poster hash: 2ed56...353

Du er sikker på at det ikke er de med bare 10stk i pakka da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...