Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Gjest Blubberella

Hvordan er den i lengden? Den ser god ut, men jeg er nesten 180 cm...

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

Jeg er 176 og den nådde meg nesten ned til knærne. Veldig fin lengde :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blubberella

Jeg fikk min i dag. L passet bra men snittet var litt irriterende, jeg har tydeligvis for lange brød for den rysjedelen som skal gå under bysten ligger oppå brøda mine.... Kan til nøds slippe unna når jeg bruker min superløftende bh fra change..... Og stoffet er litt avslørende på ryggen når det gjelder ryggvalker.

Anonymous poster hash: fefab...fb2

Utrolig nok gikk den greia akkurat under puppene på meg, jeg pleier alltid være plaget med at sånne havner midt på puppene. Ryggvalkene vistes litt men ikke så ille som jeg hadde fryktet. Jeg kommer nok uansett til å bruke cardigan eller jakke over kjolen så det gjør ikke så mye med litt bulker på baksiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere sm har kjøpt klokke på ebay som har ujusterbar reim, hvordan gjør dere det? Satser dere bare på at de passer, eller justerer dere de selv, eller hos en gullsmed?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg denne fleece genseren. Først av alt, den inneholder ikke fleece, så vidt jeg kan se. Den har så å si ikke noe fyll i det hele tatt, ikke på langt nært så mye fyll som en får inntrykk av på bildene. Kun et tynt lag. Den er dog ganske god innvendig, men på utsiden er stoffet veldig "tørt" og hekter seg lett til hud og føles ikke bra når en stryker på den. Litt skuffet må jeg innrømme, men den kostet bare 45 kroner, så en skal ikke forvente stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jo ikke, men jeg har trua på at kvaliteten på smykker derfra skal være fin også! Du frista meg til å teste det, så nå bestiller jeg dette armbåndet :smilorange:

Mimrer tilbake til dagen jeg bestilte to fine "armbånd". Det stod så mye i produkttittelen at jeg overså visst ordet "necklace" :kari:

Fikk de i posten idag, her er bilde.. Selvfølgelig var det i tillegg slike choke-smykker som er ment til å sitte stramt som et halsbånd til hund, dermed er de ubrukelige. Forøvrig var kvaliteten veldig plast :sprettoy:

Bomma hardt der ja, ga det til katten

60042.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestilte en liten vare fra en Kina-selger som skulle være i "metal", altså logisk nok metall. Det stod både i overskriften i tillegg til i selve beskrivelsen av den. Nå har jeg fått den, og uten at jeg er helt sikker virket det som om den heller er i plastikk som er farget med en sølvfarge... hvordan kan jeg sjekke hva varen faktisk er laget av? Feste en magnet på den?



Anonymous poster hash: ee11d...b4f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne i dag, den var veldig fin! ikke helt samme materiale, mer et jersey stoff, som var littegranne elastikk, men tykt og fint, ikke for tynt. Eneste jeg er redd for at spliten kommer litt høyere enn jeg trodde (jeg er 1.70), har ikke prøvd den enda, men tror den er fin med svarte strømpebukser :)

kjole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falske roser: Knallfine

Q-tips holder: Akkurat som beskrevet og den ser veldig elegant ut

Haha, de diskett-post-it'ene i innlegget du siterte var kjempekule ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, de diskett-post-it'ene i innlegget du siterte var kjempekule ;)

Måtte bare kjøpe de til samboer! Han husker ikke alt mulig rart, så tenker at de kan hjelpe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er mine siste kjøp:

Cover til iPad 2: Akkurat som forventet. Passer til iPaden.

Seche Restore: Som forventet.

Hekter til å lage bryterrygg på bhen: Har prøvd de i dag og de fungerer helt utmerket. Ikke noe problem å ta de på uten hjelp og sitter godt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bestilt, og venter i spenning:

Falske roser - forventer ikke all verden, men synes 200,- blir litt i dyreste laget. Kanskje jeg har flaks!

Skjørt - så mye positivt om dette på facebookgruppa, så får vi se hvordan det blir når jeg faktisk får det.

Plakat - denne er bare veldig søt, gleder meg til å pynte litt på hybelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen med erfaringer med denne jakken...? Er jo en kopi av et eller annet, men noen her som har bestilt en Kina-variant som ikke var så ille?



Anonymous poster hash: ee11d...b4f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilt, og venter i spenning:

Falske roser - forventer ikke all verden, men synes 200,- blir litt i dyreste laget. Kanskje jeg har flaks!

Skjørt - så mye positivt om dette på facebookgruppa, så får vi se hvordan det blir når jeg faktisk får det.

Plakat - denne er bare veldig søt, gleder meg til å pynte litt på hybelen.

Så morsom den plakaten var! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, hvorfor er ebay så billig?? Oppdaget det NETTOPP og lurer på hvor fornøyde dere er? Mange fine linker dere har kommet med ser jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...