Gå til innhold

Hva når hun blir gravid av en ons?


Gjest Hummels

Anbefalte innlegg

Synes nå kvinner også kan tenke litt mer på prevensjon når de har ons. Ikke bare menn. Hun ba ikke om at jeg måtte bruke kondom en gang.

Kanskje hun VILLE bli mor :klaske:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du stikker aldri tissen din inn i damer? Eller hvis du er dame, får en inn i deg? Damer kan bruke p-piller eller ta angrepille også hvis de ikke vil ha barn.

På akkurat samme måte som at menn kan bruke gummi, og da slipper man å få kjønnssykdommer i tillegg ;)

Anonymous poster hash: 88f5a...063

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men nå er ikke jeg flink til å ta ansvar selv. Så da kunne kvinnen gjort det. Hun ville sikkert bli gravid. Kvinner er lure de.

Kanskje du har lært nå da? Daddy baby blue?

Anonymous poster hash: 88f5a...063

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun lot meg nå gjøre det. Ingen av oss tenkte så da er vi vel like da.

I enkelte av innleggene dine så virker det som om du mener at det kun var hennes ansvar!

Men uansett - ta en prat med henne, vis at du tar ansvar for dine handlinger og still opp for henne hvis hun vil ha deg der.

Uten å fortelle henne om at hun burde ha tenkt på prevensjon!

Suck it up, and be a man!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nå kvinner også kan tenke litt mer på prevensjon når de har ons. Ikke bare menn. Hun ba ikke om at jeg måtte bruke kondom en gang.

Spurte du hvertfall om hun gikk på p-piller? Dere har vært like dumme i denne situasjonen. Nå må dere prøve å finne ut av det. Og ja, hun kan kreve penger av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-piller kan forresten gi både blodpropp, overvekt, hodepine og redusert sexlyst.



Anonymous poster hash: 88f5a...063
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hummels

Kanskje hun VILLE bli mor :klaske:

Ja akkurat det jeg tenker!

Kanskje du har lært nå da? Daddy baby blue?

Anonymous poster hash: 88f5a...063

Håper det, men jeg lærer egentlig aldri.

I enkelte av innleggene dine så virker det som om du mener at det kun var hennes ansvar!

Men uansett - ta en prat med henne, vis at du tar ansvar for dine handlinger og still opp for henne hvis hun vil ha deg der.

Uten å fortelle henne om at hun burde ha tenkt på prevensjon!

Suck it up, and be a man!

Mente vertfall ikke at det bare er hennes feil, men det er ikke bare min feil heller. Det jeg ville frem til. Skal prate med henne i morgen eller en annen dag. Når hun kan.

Spurte du hvertfall om hun gikk på p-piller? Dere har vært like dumme i denne situasjonen. Nå må dere prøve å finne ut av det. Og ja, hun kan kreve penger av deg.

Nei spurte ikke om det. Hva hvis jeg ikke har så mye penger? Kan jo ikke gjøre meg helt fattig for hun skal ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja akkurat det jeg tenker!

Håper det, men jeg lærer egentlig aldri.

Mente vertfall ikke at det bare er hennes feil, men det er ikke bare min feil heller. Det jeg ville frem til. Skal prate med henne i morgen eller en annen dag. Når hun kan.

Nei spurte ikke om det. Hva hvis jeg ikke har så mye penger? Kan jo ikke gjøre meg helt fattig for hun skal ha.

Det er ikke noe som heter "ikke bare min feil" eller "ikke bare hennes feil". Det er begges feil.

"For hun skal ha"?? For barnet skal ha! Husker du? Ja, det du var med på å skape.

Anonymous poster hash: 3f98c...855

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Det er ikke noe som heter "ikke bare min feil" eller "ikke bare hennes feil". Det er begges feil.

"For hun skal ha"?? For barnet skal ha! Husker du? Ja, det du var med på å skape.

Anonymous poster hash: 3f98c...855

Jeg kan ikke svelte i hjel for det om barnet skal ha masse penger. Trenger penger til godsaker jeg også.

Endret av Baby_Blue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke svelte i hjel for det om barnet skal ha masse penger. Trenger penger til godsaker jeg også.

Det burde du vel ha tenkt på litt før.

Anonymous poster hash: 3f98c...855

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg blitt gravid med en fyr som deg hadde jeg bare tatt abort, altså. Rett og slett fordi jeg ikke vil meg selv eller et barn så vondt. Sorry altså, men enten er du et dyktig troll, ellers er du bare helt jævla idiot. Tja, det er du vel forsåvidt om du troller også, så det blir litt sånn "same shit, different wrapping"..

Hvis det er noen jeg ønsker lykke til er det den stakkars dama du putta pikken din i. Herregud for en taper du fremstår som.

Anonymous poster hash: 8ee47...d44

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan da?

Han sutter på tommelen?

Anonymous poster hash: 5a779...752

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Hadde jeg blitt gravid med en fyr som deg hadde jeg bare tatt abort, altså. Rett og slett fordi jeg ikke vil meg selv eller et barn så vondt. Sorry altså, men enten er du et dyktig troll, ellers er du bare helt jævla idiot. Tja, det er du vel forsåvidt om du troller også, så det blir litt sånn "same shit, different wrapping"..

Hvis det er noen jeg ønsker lykke til er det den stakkars dama du putta pikken din i. Herregud for en taper du fremstår som.

Anonymous poster hash: 8ee47...d44

Sa hun som har en dårlig dag eller elsker å hakke ned på de som er mer idiot enn deg selv. Er sikkert helt feilfri i livet også du. Fint at noen ikke er tapere her i livet da? Surpomp. Sikkert det måndlige. Endret av Baby_Blue
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan ikke svelte i hjel for det om barnet skal ha masse penger. Trenger penger til godsaker jeg også.

Du oppfører deg ufordragelig nå. Har du tenkt på hvordan damen som kanskje er stuck med tidenes mest håpløse bf ever har det da? Er vel kanskje LITT FUCKINGS viktigere at ungen har mat enn at du har "godsaker". men du som selv vokste opp med en gal far som du sa. Han drakk osv. Du er på god vei til å bli likedan! Prøver du å få folk til å hate deg? Jeg vil heller gi deg en klem. Er foresten snakk om veldig lite penger hvis du har lav inntekt.

Anonymous poster hash: 8af49...d52

Anonymous poster hash: 8af49...d52

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Sjekk deg for kjønnssykdommer.

2: Få tatt DNA-test når barnet er født.

Hvis det er ditt:

3: Forbered deg på å betale barnebidrag. Det slipper du ikke unna.

Utenom via økonomisk bidrag trenger du strengt tatt ikke å ha med barnet å gjøre hvis du ikke vil. Men en god mann vil etter min mening ønske å være en god far og rollemodell for det barnet han har vært med på å skape.

Anonymous poster hash: 6ba4a...127

Hvis du har samvær med barnet får du også redusert bidraget. Jo mer samvær, jo mindre bidrag.

Anonymous poster hash: b005b...fa3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nå kvinner også kan tenke litt mer på prevensjon når de har ons. Ikke bare menn. Hun ba ikke om at jeg måtte bruke kondom en gang.

Det skal du bruke ubedt. Nå kan du se hva som skjer når du ikke gjør det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Ja men nå er ikke jeg flink til å ta ansvar selv. Så da kunne kvinnen gjort det. Hun ville sikkert bli gravid. Kvinner er lure de.

Uansett BRUK kondom. Om hun ikke vil at du bruker det er det faktisk bedre å droppe pulingen. Man kan jo ikke vite med sikkerhet om hun lyver om piller og prevansjon, så eneste måten å være bombesikker på er å bruke kondom. Det sikrer mot sykdommer. Hvordan tør dere å dyppe pikken i en dame dere ikke vet noe om da?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...