Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

I morgen er du mamma, Bakepulver. Til ei lita jente :) Synes du bør gå og legge deg nå og samle krefter. Husk energirik drikke til fødselen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er du mamma, Bakepulver. Til ei lita jente :) Synes du bør gå og legge deg nå og samle krefter. Husk energirik drikke til fødselen!

Og ikke ta feil av energidrikken og OMO er du grei :opplyser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, luremurre var et godt ord.

Neinei, ingen OMO her!... men litt fristende da? Få ut en skinnende ren og pen unge som dufter "sommerfrisk"? :hoho:

Legge seg, ja... Eh, jobber med saken!

Endret av *bakepulver*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommet deg i seng? Skjedd noe mer? :popcorn: Synes faktisk du skal føde og fortelle oss det om natta, for da er det størst sjanse for at jeg får det med meg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd jeg har sovet søtt gjennom hele natta. Murer fortsatt litt her da, men ikke imponerende mengder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når er termin igjen? #gidder ikke lete# :sjenert:

Føler så med deg, så kjipt å gå å vente og håpe/ikke håpe at noe skjer. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pause! Setter sikkert i gang igjen snart. Men kanskje dere får en siste helg uten baby?

Hvordan ligger dere an med GoT nå? Kanskje h*n er så høflig at h*n vil la dere se ferdig i fred. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får benytte sjansen til å hvile ut. Eller noe sånt teit :ler:

Hihi!

Jeg prøver jo å nyte siste rest av "frihet" her, må innrømme det. Jeg sover fortsatt godt om natta da, det er ganske kult.

Når er termin igjen? #gidder ikke lete# :sjenert:

Føler så med deg, så kjipt å gå å vente og håpe/ikke håpe at noe skjer. ..

Den var 24., snart en uke siden :)

Ja, det blir litt sånn merkelig limbo-tilstand det her. Går helt fint, men nå begynner jeg å bli litt lei.

Pause! Setter sikkert i gang igjen snart. Men kanskje dere får en siste helg uten baby?

Hvordan ligger dere an med GoT nå? Kanskje h*n er så høflig at h*n vil la dere se ferdig i fred. :fnise:

Haha, kanskje vi får en liten Tv-slave? :ler: Vi har 5 episoder igjen av siste sesongen, tror jeg. Det rekker vi jo fort på et par dager.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...