Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

...og teppe ferdig! Ble litt feil farger på bildet, men det ordentlige kameraet mitt er pakka ned i fødebagen, så det fikk holde med mobilkameraet :lol:

post-75099-0-28319600-1409398691_thumb.j

Endret av *bakepulver*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! :)

Nei, hadde ikke noen oppskrift - bare la opp sånn ca passe med masker og strikka til jeg ikke gadd mer. Og googla meg frem til beste måte å feste fôret på.

Jeg er ikke superflink på å strikke jevnt og pent og like bredt over alt, så det ble litt "hjemmelaga" det her. Og de to kantene som synes på bildet er omtrent hundre ganger finere enn de andre to - de ble schtøgge! Heldigvis er ikke babyer så flinke til å vurdere sånt :lol:

Føder ikke. Med unntak av en svaaaaaaaaak murring innimellom så er det null og niks som skjer her. :dry: Stadig imponerende mengder gugge som havner på papiret når jeg er på do da - den strippinga har tydeligvis gjort NOE. (Sorry detaljer. Er graviddagbok. Deal with it.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefint teppe :)

Kommer du til å si noe til oss når du er klar for å reise på sykehuset da? :) og hva er planen framover, hvis du ikke føder i helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jepp, skal oppdatere her inne, lover! Kors på halsen og alt det der!

Planer? Ikke mye :P mulig sopptur med svigerfamilien i morgen. Ny overtidskontroll på mandag. Jeg savner litt å ha et prosjekt... Strikke noe av restegarnet etter teppet kanskje, haha. Eller sy noe? Hva er enkelt å sy til babyer a? Eller kanskje endelig gått rota meg til å lage sånn album/fotobok av bryllupsbildene? Eller bare gjøre ingen ting. Blir lenge til neste gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint teppe! Da kan du jo ta det med deg på føden, - eller bare ha det hjemme så det kan ligge å vente på at go'ungen skal få ha det rundt seg når h*n kommer hjem :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...