Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Jeg synes også barnehage opplegget er helt dustete.. De burde ha to opptak i året :opplyser: Mye med tanke på det trøkket det er på føden om sommeren. For de fleste som kan planlegge prøver å få innen fristen. Jeg synes det var topp å få novemberbarn :) Men i begynnelsen så prøvde vi å unngå den tiden av året, mest pga juletider riktignok, men til slutt så ga vi blanke i når han kom.

Men kjente veldig på det nå at jeg ville ha vår/sommer barn pga barnehagefristen. En fordi vi ikke har råd til at jeg går hjemme et ekstra år, To fordi jeg tror ikke jeg hadde orka å gå hjemme et ekstra år, og Tre fordi det er fucking hopeless å få plass her vi bor om man er født etter fristen. Det ville vært utrolig tungvindt å måtte levere to unger på to forskjellige steder :klo:

Men man er jo forskjellige, har forskjellige lyster, forskjellig økonomi, forskjellig gjeld, forskjellig jobb, forskjellige prioriteringer osv.. Husket jeg å nevne at vi er forskjellige?? :fnise:

Det viktigste er jo at HO kommer seg ut snart :opplyser:

Hvordan er magen for tiden? Føler du at den har vokst mye i det siste? Har den sunket? Jeg er litt "fødejunkie" så jeg synes dette er superspennende :danse:

Kompisen til mannen fikk en gutt i går og jeg er så nysgjerrig på hvordan fødselen gikk at jeg holder på å gå på veggen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65

Grunnen er "100 % barnehagedekning" - og at barna går ut av barnehagen i august det året de fyller 6 år. Da de laget løftet laget de også dette hovedopptaket, men de skjønte aldri den følgen det fikk at folk må planlegge fødsel ut fra barnehageopptak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel først og fremst korttenkthet som er bakgrunnen her - godt poeng. Jeg lar meg uansett ikke stresse så veldig av dette. Vi klarer oss jo, og da slipper Lille å starte når h*n er ett år gammel. Jeg synes jo i grunnen det er litt vel tidlig.

Magen? Næææh, jeg synes i grunnen ikke at den har sunket så veldig. Eneste forskjellen er at strekkmerkene ser sitt snitt til å spre seg når jeg ikke følger med :kjefte::fnise: (det er ikke supermye av dem, heldigvis. Og de blekner jo etterhvert).

Fortsatt ingen ting som skjer her, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:snurt:

Våkna med masse murring i 5-tiden. Tenkte at åhåh, nå kanskje? Også ble det liksom litt mer intenst etter hvert. ...og så må det ha gitt seg, for plutselig våkna jeg kl 9 uten så mye som en murr. Grrrrr.

Ny overtidskontroll kl 1230 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blondie65

I morgen er du 7 dager over termin? Tror nok det er grensen for "tiltak" - men det kan jo også være gode nyheter på overtidskontrollen.

Uansett er du bare dager unna å holde babyen i armene dine. Lykke til på kontrollen i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, i dag kjenner jeg ikke liv heller :-/ Lille er mer aktiv på kveldene enn på morgenen, men jeg har omtrent alltid kjent litt før denne tiden på dagen. Har prøvd kald saft og alt. Tipper det bare er tilfeldigheter, men jeg er veeeldig glad jeg har den kontrollen straks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...