Gå til innhold

*bakepulver*s hevebok


*bakepulver*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var bare 3 episoder igjen av GoT, så da har vi sett dem. Så: både teppe og serie ferdige. Nå har ikke Lille noen unnskyldning for å bli der inne, ass.

Leggetid! Send meg noen fødevibber a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for strikketips, det der var jo verdens søteste lue :rodmer:

Null og niks som skjer her i dag heller tilsynelatende. Så da blir det vel en kosesøndag, uten at jeg helt har bestemt meg for hva det innebærer. :lol:

Har folk en fin helg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, fin helg her i alle fall. Fint vær og snart gåtur på meg.

Søndagsgåturer er kos! :jepp:

Buh! :(

Jeg skal ta med meg Vesla på åpen dag på den lokale dyrebeskyttelsen etter at hun har sovet. :jepp:

SKAL DU GI HENNE BORT!? :blink:

Kooom igjen daaaaa Lille!!! :duskedame:

H*n vil nok bli et høstbarn tenker jeg :jepp:

Et høstbarn uten barnehageplass :snurt: Hm, aner jeg mammadalttendenser allerede? :P

Det skjønner jeg godt, er fint å være høstbarn :)

*fødestøv*

Jeg tror den vordende mormoren blir litt skuffa da, hun har bursdag i august og håpa sånn at Lille kunne få samme mnd. :P (men hun har ikke begynt å true med å gjøre meg arveløs eller noe sånt om jeg ikke får ut denne ungen i tide. Så det går nok bra. :ler: )

:jepp:

Teppet ble kjempefint!

Takk! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Du må ut å gå tur i dag du også - kan gjøre underverker for å sette i gang ting. Dessuten får det jo tiden til å gå.

(Det der barneatyret har jeg ikke ord for - det gjør meg rett og slett eitrende forbannet at man kan lage slike tåpelige regler som lager store problemer for alle som fødes mellom 1.9 og 31.12.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Etter å ha brukt en time på å legge henne er det fristende, men jeg tror hun har litt for lite pels :P

Neida, det er Åpen dag og ei venninne jobber der, så vi skal hilse på kattepuser og delta på litt aktiviteter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva sier magefølelsen i forhold til kjønn da? Var det slik at du trodde gutt og mannen jente?

Mener mannen trodde robot. :fnise:

Det barnehagegreiene kan ta seg en bolle, noe så dumt. Nå har jeg aldri satt meg inn i eller reflektert over årsaken til at det er sånn, og det er vel en god tanke bak, men det høres helt tullete ut. :klo: Uansett er bursdag på høsten er best! :jepp::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på sopptur med broren til mannen og de tre ungene hans. Mager fangst, men utrolig godt å komme seg ut i skogen og bevege litt på seg. Og fått bekrefta at det er helt greit at vi får bare én her, og ikke tre stk :P

Jeg har magefølelse på gutt (men den er ikke så kjempestore lenger. Pluss at jeg jo ikke stoler på den for fem flate øre :fnise: ). mannen insisterer fortsatt på robot :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, barnehagegreiene er teit. Det er ikke verdens undergang for vår del, iom. at jeg er midlertidig ansatt så kan jeg jo faktisk gå arbeidsledig og gå kontantstøtte (tror jeg ihvertfall?). Men jeg liker egentlig ikke å planlegge å utnytte offentlige støtteordninger på den måten, aller helst ville jeg ha vært i jobb... Uansett så er det vel mange som finner barnehageplass går det har gått et helt år og det er neste opptak, man må bare jobbe litt mer for det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få kontantstøtte, ja :) og kanskje dagpenger?

Jeg har kontantstøtte. Kunne fått bhgplass nå fra høsten av, men jeg var ikke helt klar for at hun skulle begynne enda :fnise::klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...