Gå til innhold

Katteeier: jeg vil ikke ha ditt kjæledyr!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De er skadedyr fordi de gjødsler hagen til folk, jaha.

De er skadedyr fordi de graver opp bedd, bæsjer i sandkasser, riper opp biler, slåss og skader hverandre, plager fuglelivet og andre smådyr, pisser ned lyktestolper. Trenger du flere grunner?

Anonymous poster hash: 2636d...ca3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er skadedyr fordi de gjødsler hagen til folk, jaha.

Hadde du satt pris på om hunden min kom å gjødslet hagen din?

Anonymous poster hash: e0d7f...495

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hunder er ikke like smarte som katter. Om en hund blir sluppet ut alene så kan det være den ikke finner hjem igjen.

Haha, er du seriøs med meg? Kan din katt en haug med kommandoer og brukes som blindkatt, bombekatt osv? Og hvorfor får dyrebeskyttelsen inn masse utsulta og kalde katter hvert år? Fordi de ikke klarer seg ute alene.

Ha katta inne og heller gå tur med den 1-2 timer hver dag, så blir alle glade.

Anonymous poster hash: 9c754...6f9

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det stod mye om død i den setningen?

Nei, men avhengig. Noe som da blir tolket som at hund er avhengig av å være i flokk for å overleve, da det var dette som ble diskutert.

Anonymous poster hash: e0d7f...495

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er skadedyr fordi de graver opp bedd, bæsjer i sandkasser, riper opp biler, slåss og skader hverandre, plager fuglelivet og andre smådyr, pisser ned lyktestolper. Trenger du flere grunner?

Anonymous poster hash: 2636d...ca3

De fleste som pisser ned lyktestolper er hunder. De er virkelig ingen katter som riper opp biler, ærlig talt. Fugler er byttedyr, the circle of life kalles det.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er skadedyr fordi de graver opp bedd, bæsjer i sandkasser, riper opp biler, slåss og skader hverandre, plager fuglelivet og andre smådyr, pisser ned lyktestolper. Trenger du flere grunner?

Anonymous poster hash: 2636d...ca3

vel om flere katteeiere var flinke å kastrere alle sine katter, hadde blitt mindre markering av revir med å pisse overalt og å sloss. Det med bæsjinga er det nok verre med.. men er det nå såå viktig å ha bloomster i hagen.. Er mange som reagerer allergisk på blomster som dufter veldig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forskjellen på barn og katter er at vi trenger barn for å få samfunnet til å fungere i fremtiden. Katter (les: skadedyr) har vi ikke behov for i nabolag.

Men ikke skyld på meg den dagen jeg glemmer å sjekke at det ikke ligger en katt foran hjulet på bilen når jeg skal ut og kjøre. Eller at katten din får i seg noen av giftstoffene langs tomtegrensen min.

Anonymous poster hash: d761b...b26

At barn legger seg ned foran biler eller spiser mus som har krabbet rundt i kattegift? Liten sannsynlighet for at det skjer her jeg bor.

Anonymous poster hash: d761b...b26

Du er klar over at du her innrømmer en straffbar handling...?

Endret av Aurora M.
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er skadedyr fordi de gjødsler hagen til folk, jaha.

Fordi de ødelegger hagen til folk, går på biler så lakken får riper og pisser i hagen så det stinker dritt. Katter er noe hærk

Begynn å slipp hundene utenfor døren i gata hver gang den skal ut, man trenger jo selvsagt ikke plukke opp etter den heller. At noen i gaten ikke liker hunder får være deres problem, da er det jo bare å flytte. Sålenge man har en snill hun går det helt fint å la den løpe løs.

Anonymous poster hash: 0568e...3ae

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen på barn og katter er at vi trenger barn for å få samfunnet til å fungere i fremtiden. Katter (les: skadedyr) har vi ikke behov for i nabolag.

Men ikke skyld på meg den dagen jeg glemmer å sjekke at det ikke ligger en katt foran hjulet på bilen når jeg skal ut og kjøre. Eller at katten din får i seg noen av giftstoffene langs tomtegrensen min.

Anonymous poster hash: d761b...b26

Jo du har i aller høyeste grad bruk for katter i nabolaget. Uten dem hadde du blitt invadert av mus og rotter. Ikke noe bra for barn at store mengder med mus og rottegift blir nødvendig heller.

Anonymous poster hash: 26db0...2f5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De beste argumentene til katteeiere (mao dårlige argumenter) er at kattene liker å [sett inn typisk katteaktivitet] ute.

Ja men hvorfor i h3lvete tok du katten inn i huset ditt og holdt den som fange dersom den trives så forbanna godt ute hos andre?



Anonymous poster hash: d761b...b26
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de ødelegger hagen til folk, går på biler så lakken får riper og pisser i hagen så det stinker dritt. Katter er noe hærk

Begynn å slipp hundene utenfor døren i gata hver gang den skal ut, man trenger jo selvsagt ikke plukke opp etter den heller. At noen i gaten ikke liker hunder får være deres problem, da er det jo bare å flytte. Sålenge man har en snill hun går det helt fint å la den løpe løs.

Anonymous poster hash: 0568e...3ae

Jeg har ingenting i mot løse hunder så lenge de oppfører seg. Problemet er at de fleste ikke gjør det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at du her innrømmer en straffbar handling...?

Dersom han har folagt giftig materiale på sin egen tomt, der det ikke er allmenn tilgang er det ikke en straffbar handling om et dyr skulle bryte seg inn og forsyne seg.

Anonymous poster hash: 0568e...3ae

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom han har folagt giftig materiale på sin egen tomt, der det ikke er allmenn tilgang er det ikke en straffbar handling om et dyr skulle bryte seg inn og forsyne seg.

Anonymous poster hash: 0568e...3ae

hva om barna til vedkommende leker ute og får i seg denne giften da?...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette kan du løse på to måter ts, enten kjøpe deg hagle og jakte (ulovlig og dermed vanskelig), eller bruke de mer legitime måtene med 1. sennep i ræven på katten - den løper til den dauer, 2.kast fin, fin sand i pelsen - de får den aldri ut og holder seg garantert unna.

Og dere katteeiere som nå blir sure, DIN katt, DITT ansvar. Hold den unna eiendommen min.

Anonymous poster hash: 1d1cb...029

Hold barna dine unna eiendommen min.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva om barna til vedkommende leker ute og får i seg denne giften da?...

Likevell ikke straffbart, som er saken av kjernen.

Anonymous poster hash: 0568e...3ae

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at du her innrømmer en straffbar handling...?

Jeg leter med lykt og lupe etter en innrømmelse. Kan du hjelpe meg? Jeg finner nemlig ikke noen fellende bevis.

Anonymous poster hash: d761b...b26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når du har en så stanhaftig innstilling og dine begrunnelser er "men den nusselige lille pus-pus'en min liker best å være ute" er det ikke særlig rart at det blir umulig for deg å diskutere.

Anonymous poster hash: 0568e...3ae

Hvis det er alt du har fått ut av det jeg har sagt er det du som har et problem, dessverre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likevell ikke straffbart, som er saken av kjernen.

Anonymous poster hash: 0568e...3ae

men han risikerer å miste ungen sin. var det virkelig verdt det for å bli kvitt katter i nabolaget?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er skadedyr fordi de graver opp bedd, bæsjer i sandkasser, riper opp biler, slåss og skader hverandre, plager fuglelivet og andre smådyr, pisser ned lyktestolper. Trenger du flere grunner?

Anonymous poster hash: 2636d...ca3

Hadde katt når jeg var liten. Han gravde ikke i bedd, ripet ikke opp blien, ja han var i slagsmål med andre katter da dette var en del av instinktet hans, fuglene og musene var nok ikke helt trygge for han nei, for en tragedie! Og lyktestolpene hadde en veldig sterk urinlukt ja! LOL!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold barna dine unna eiendommen min.

Dersom barna til naboen leker på din eiendom er dette en sak du kan gjøre noe med. Når du slipper ut kreket ditt og det driter ned hele hagen og riper opp bilen til naboen kan han ikke gjøre noe med det, annet enn å angripe katten dersom han tar den i akten, da det er umulig å hvite hvem sin katt som har gjort det.

Anonymous poster hash: 0568e...3ae

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...