Gå til innhold

Pretty Little Liars


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg aner ikke hvem som kan være A jeg.

Men er det bare jeg som synes at episodene har blitt dårlige den siste tiden? Det skjer liksom aldri noe lengre. Før ble jeg alltid overrasket av vendigene, nå føler jeg at alt står på stedet hvil :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forrige episode var grufult kjedelig. Synes serien er mer såpeopera enn spenning nå. Er A med i serien i det hele tatt lenger? Serien var mer spennende da A var mer fremtredende, med små hilsener i hver episode. Ikke bare ett stort angrep hver andre uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teaserne for de neste episodene ser lovende ut. Med koordinater fra Mona! Men teaserne har jo sett lovende ut før, uten at episodene har vært noe særlig.

Noen som tror at Alison drepte Mona? Jeg tror ikke det. Fordi det er for enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvor ser dere pll? Laster dere ned eller streamer? Siden "min" er nede og nå føler jeg meg litt hjelpesløs :P

Anonymous poster hash: 2d95d...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg laster ned episoder fra kickass.so, eller eztv.it :) Begge sidene er gratis uten innlogging



Anonymous poster hash: d5cd0...85c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De legger ut nye episoder hver uke på Netflix UK. Bruker Hola Better Internet og kan dermed logge inn med min norske Netflix bruker der.



Anonymous poster hash: 1292b...b0c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH denne serien blir jo bare verre og verre for hver episode, hvorfor ser jeg på dette her :trist:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know! Man får aldri vite noe. Hvem tror dere er i tønna? Vedder på at det ikke er Mona likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller har flere av skuespillerne blitt "dårligere"? Har alltid syntes at hun som spiller Emily er utrolig dårlig til å spille fra 1.episode, og det er hun fortsatt :P Men nå synes jeg hun som spiller Hannah, Hannas mor, Toby, og Spencer (til tider) gjør det rimelig dårlig også....



Anonymous poster hash: b492e...4af
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvem som kan være A. Irriterer meg at de drar det ut i det uendelige.

Er hele serien ferdig hvis de røper hvem A er? Kunne de ikke fortsatt med en ny historie? Hva mener dere?



Anonymous poster hash: 23401...d2d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg har lest på andre forumer så skal vi få vite hvem A er i sesong 5 eller 6, men vanskelig å stole på sånne uttalelser. Skjer sikkert ikke i sesong 5. Nå er nok de som lager serien veldig opptatt av å holde det gående så lenge som mulig, og da blir det mange dårlige filler-episoder og lite svar på ting. Det ligner veldig på en såpeopera nå..

Aner ikke hvem som kan være A. Irriterer meg at de drar det ut i det uendelige.

Er hele serien ferdig hvis de røper hvem A er? Kunne de ikke fortsatt med en ny historie? Hva mener dere?



Anonymous poster hash: 23401...d2d

Marlene King har sagt i intervjuer at serien fortsetter etter vi får vite hvem A er. Blir interessant å se hvordan de gjør det. Det er så mange historier nå om Bethany, hvem som drepte Mona, og alle i serien har en eller annen hemmelighet.

Er det bare meg eller har flere av skuespillerne blitt "dårligere"? Har alltid syntes at hun som spiller Emily er utrolig dårlig til å spille fra 1.episode, og det er hun fortsatt :P Men nå synes jeg hun som spiller Hannah, Hannas mor, Toby, og Spencer (til tider) gjør det rimelig dårlig også....



Anonymous poster hash: b492e...4af

Er ikke bare du som synes det ;) Flere av de virker nesten litt lei. Shay (Emily) og Keegan (Toby) har aldri vært flinke skuespillere, og det er merkelig at de ikke blir bedre.



Anonymous poster hash: 7b5fe...483
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner ikke hvem som kan være A. Irriterer meg at de drar det ut i det uendelige.

Er hele serien ferdig hvis de røper hvem A er? Kunne de ikke fortsatt med en ny historie? Hva mener dere?

Anonymous poster hash: 23401...d2d

Serien skal ha 7 sesonger. Marlene King har sagt at A vil bli avslørt før sesong 7 starter. Så historien fortsetter etter at A er avslørt ja.

Har en teori om hvem A er. Ser på flere forumer at flere tenker i samme retning som meg. Men! Har jo trodd at jeg viste hvem A var sikkert nitti ganger allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt of topic, men prøver meg allikevel :) Hvor gamle er dere som ser på? Begynner å lure på om jeg muligens er for gammel.. :rodme:



Anonymous poster hash: fe006...784
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt of topic, men prøver meg allikevel :) Hvor gamle er dere som ser på? Begynner å lure på om jeg muligens er for gammel.. :rodme:

Anonymous poster hash: fe006...784

24. Kjenner folk fra 14 til 30 som ser på.

Anonymous poster hash: 68139...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg er 30 :) Glemte å skrive det i innlegget, presenil :plystre:



Anonymous poster hash: fe006...784
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...