Gå til innhold

Pretty Little Liars


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest baremeg89

A eller uber-A, var ikke bestemt fra starten nei. Derfor er jeg redd ting ikke blir å henge på greip når alt kommer til alt.

Tror mona skulle være "uber-A" i tilfelle serien ikke fikk flere sesonger, men så har det tatt helt av og de måtte finne på flere sprell :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

A eller uber-A, var ikke bestemt fra starten nei. Derfor er jeg redd ting ikke blir å henge på greip når alt kommer til alt.

Så kjedelig! Heldigvis begynner vi å få flere svar i denne sesongen enn tidligere (føles det hvertfall ut som).  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Så kjedelig! Heldigvis begynner vi å få flere svar i denne sesongen enn tidligere (føles det hvertfall ut som).  :danse:

Synes alltid jeg har den følelsen i begynnelsen av sesongen, men så faller korthuset sammen litt etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo masse ting som har skjedd som aldri har blitt fulgt opp... masse "tråder" som bare har forsvunnet. Som den rare videoklubben, og det med Tobys mor..og masse annet jeg ikke husker.

 

Hvor har Mona blitt av? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvor har Mona blitt av? 

 

Moren har holdt henne unna Rosewood en stund, men nå er hun tilbake!

 

Hva syns dere om dagens episode?

Så klart måtte enda et navn opp på listen over tidligere innlagte på Radly. Er alle i hele PLL-universet mentalt forstyrret?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir egentlig bare oppgitt av hele serien!

Så det er bare til å forsyne seg av dokumenter fra Radly? Virker som om alt er så tilgjengelig. Det er jo ikke normalt at det ligger dokumenter i en gammel kjeller som alle kan snike seg inn til. Heeerlighet. :P



Og hvor mange er det som har vært på Radly egentlig??!



Anonymous poster hash: 4ca59...73a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Så klart måtte enda et navn opp på listen over tidligere innlagte på Radly. Er alle i hele PLL-universet mentalt forstyrret?

 

Det virker litt sånn  :fnise:  Jeg føler meg veldig dum når jeg ser denne serien, det dukker opp nye ting hele tiden. Det er noe muffens med den jenta som bor sammen med Emily, synes ikke det er logisk at hun bare er på besøk. Er hun en del av A? Er hun lesbisk? 

 

Så blir jeg også så usikker på denne Leslie (hvis det var det hun het). Trodde Mona var på jentene sin side, men i dag kunne det virke annerledes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns episodene i denne sesongen har vært bra helt til den siste. Nå ble det bare rot igjen, og seriøst; den der dansescenen i begynnelsen??!

Har lyst å slutte å se, men klarer ikke det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns episodene i denne sesongen har vært bra helt til den siste. Nå ble det bare rot igjen, og seriøst; den der dansescenen i begynnelsen??!

Har lyst å slutte å se, men klarer ikke det heller.

 

Det var Spencers mareritt, og i drømmer kan vel alt skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var Spencers mareritt, og i drømmer kan vel alt skje.

joda, skjønte det, synes bare det ble litt søkt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns episodene i denne sesongen har vært bra helt til den siste. Nå ble det bare rot igjen, og seriøst; den der dansescenen i begynnelsen??!

Har lyst å slutte å se, men klarer ikke det heller.

Haha det må være hun som danser i Chandelelier videoen til Sia?

Anonymous poster hash: cd3a6...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Lurer også hva som var greia med den creepy jenta og dansescenen. Kan det være at Spencer var på Radley som barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer også hva som var greia med den creepy jenta og dansescenen. Kan det være at Spencer var på Radley som barn?

Hun spurte jo om hasj i forrige episoden, så jeg tenker nok at hun drømte og fikk litt rare drømmer av hasjen og traumatiseringen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg tror ho Sara Harvey egentlig er Bethany men A har manipulert ho til å tro ho er en annen person. De begge to rømte jo samme dag fra radley. Kanskje derfor ho ikke kan gå hjem også, fordi mora tror ho er gal fordi ho var innlagt der før. Det er jo vist i dag at Charles faktisk ikke er død.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, vi vet at Charles ikke er død. Eller er han det?

 

Jeg mener, i bøkene er det jo "den onde tvillingsøsteren" til Alison som er A. Hun dreper den virkelige Alison, tar over hennes plass og blir venninne med jentegjengen.

 

Kan det være så enkelt at de rett og slett har byttet kjønn? Altså, at Jason egentlig er Charles, men han drepte den virkelige Jason og tok hans plass? 

 

En annen teori er at Toby virkelig er A. THE A, liksom. Hvis du ser traileren til episode 7 (8 sekunder inn i traileren), så ser du at Toby stirrer veldig ekkelt på noen, mens Alison sier; "He's alive!"



Anonymous poster hash: b9819...7c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG, for å støtte oppunder min teori, så legger jeg med en artikkel hvor Keegan Allen (Toby) sier han dette: "it’s been in front of our eyes ‘all along."

 

 



Anonymous poster hash: b9819...7c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt interessant å se aldersforskjellene i serien også.

 

Troian Bellisario (Spencer) er 29 (blir 30 i Oktober, født 1985)

Ashley Benson (Hannah) er 25 (blir 26 i Desember, født 1989)

Lucy Hale (Aria) ble 26 i Juni (født 1989)

Shay Mitchell (Emily) ble 28 i April (født 1987)

Sasha Pieterse (Alison) ble 19 i Februar (født 1996!)

 

Av alle jentene, er det Sasha (Alison) som er "korrekt" ift alderen jentene skal være i serien. I serien er de vel 17/18 år. 



Anonymous poster hash: b9819...7c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Sara er ikke Sara! Tror jeg...

Er så forvirra nå. Er det noen av dere som er A?

Enig med deg i det. Tror heller ikke hun er Sara. Hvem hun er ett stort spørsmål, men tror at det er en grunn til at hun er med nå og ikke bare at hun er på gjennomreise.

Mona klarer jeg ikke å plassere. Plutselig er hun tøff, plutselig er hun skjør. Plutselig virker hun på A sin side, plutselig virker hun på jentene sin side.

Og hvorfor faen sto faren og gravde opp graven? Fordi han fikk ett kort og nå tviler på at Charles er dø? Uansett, Mona mener jo nå at Charles lever så ehm, kanskje han ikke døde likevel da. Haha! Skulle ønske de holdt en rød tråd og ikke var så mye fram og tilbake.

Endret av Steve Rogers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...