Gå til innhold

Til dere med profilbilde


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Blubberella

Jeg er veldig visuell og husker profilbilder nesten bedre enn brukernavn så jeg kan av og til assosiere brukere med profilbildene deres.

Mitt brukernavn ble endret etter at jeg så noen legge link til filmen Blubberella og jeg tenkte det var et festlig brukernavn. Til og begynne med hadde jeg bildet fra filmen som profilbilde men nå har jeg byttet til Melissa McCarthy da jeg synes hun er ei kul dame med et stort skuespillertalent. Jeg ligner ikke veldig på henne men føler hun og hennes rollefigurer representerer meg godt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker ikke noe over det

Mener dog å huske at Corto Maltese hadde visse problemer med å få seg en kvinne, og var generelt litt sær.

Anonymous poster hash: 81006...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Tenker ikke så mye over det, men regner med at folk velger et profilbilde som gjenspeiler litt av personligheten dems.

Det er vel et fåtall som har bilde av seg selv. Har kun sett noen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Jeg er veldig visuell og kobler ikke alltid umiddelbart at kvinner kan ha menn som profilbilde. :fnise:

Og så bruker jeg alltid lang tid på å venne meg til det når folk bytter profilbilde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Det jeg synes er utrolig teit, er mannfolk som sikler rundt brukere med avatarer av sexy damer, fordi de tror at brukeren faktisk har bilde av seg selv som avatar. De tenker ikke tanken at mennesket bak bildet kan være absolutt hvem som helst - ja, til og med en hårete gubbe på 62, lissom. Komisk.

Ellers så tror jeg ikke avataren har så mye med brukeren å gjøre, bortsett fra at det kan gjenspeile en interesse eller hobby. Jeg velger gjerne avatar som henger sammen med nicket. Å velge nick kan være et mareritt, for de jeg ønsker meg, er alltid opptatt!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke så mye over det, men regner med at folk velger et profilbilde som gjenspeiler litt av personligheten dems.

Det er vel et fåtall som har bilde av seg selv. Har kun sett noen .

Jepp. Jeg er som en rose. Pen og intetsigende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cathrine88 kan legge deg i bakken og drepe deg hvis hun vil.

Gjennom skjermen? Imponerende.

Jeg blir mer forvirra når brukere bytter profilbilder enn jeg blir når de bytter brukernavn, men jeg ser ikke for meg at folk ligner på profilbildene sine.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
Petra75, on 06 Jul 2014 - 15:40, said:

Jepp. Jeg er som en rose. Pen og intetsigende.

Er sikker på du lukter godt også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å kle meg i svart, kan være litt skarp og gretten, og sloss gjerne for golemenes rettigheter! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig visuell og kobler ikke alltid umiddelbart at kvinner kan ha menn som profilbilde. :fnise:

Og så bruker jeg alltid lang tid på å venne meg til det når folk bytter profilbilde!

Det der sliter jeg med også :ler: . Det blir bare helt feil. Dermed tenker jeg at jeg har besvart det opprinnelige spørsmålet også, for ja - jeg forbinder avataren med den som skriver, og det kan noen ganger gi veldig merkelige assosiasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg assosierer bildet med den som skriver - ikke nødvendigvis på annen måte enn at jeg er bedre på huske bilder enn navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg har katter.

Og en av disse er en liten pus.

Et profilbilde er en enkel og visuell 'knagg' som er lett å knytte til en bruker.

Som Blondie65 så assosierer også jeg bildet med brukeren på en enkel måte. Bildet er oftere enklere å gjenkjenne enn nick'et.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker sjeldent navnet til en bruker, men bildet sitter igjen.. Blir sykt forvirra når en person skifter bilde hele tiden



Anonymous poster hash: b73c3...e99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker egentlig profilbildet mitt veldig lite.. Jeg føler egentlig ikke at hverken profilbilde eller brukernavn representerer meg på noen måte.

Jeg hadde et annet brukernavn før, da jeg registrerte meg her, men det har jeg brukt så mye andre plasser at det er ekstremt gjenkjennelig for de som kjenner meg privat. Så jeg måtte bare ta noe... Og jeg har ekstremt dårlig fantasi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke på mitt profilbilde :fnise:

Men det hender at jeg ilegger andre egenskaper ut i fra deres profilbilder, sånn som f.eks brukere som har bilder av sexy personer kanskje ser sånn ut i RL. De som har profilbilder av f.eks personer som ser sympatiske og varme ut er sånn i RL osv.

Jeg har noen eksempler, men vet ikke om det er så populært å ta opp enkeltbrukere. :)

Jeg tenker motsatt, at de som har supermodeller og skuespillere som avatar neppe er så pene i virkeligheten. Men jeg registrerer at mange tenker som deg, kan ikke unngå å legge merke til at folk her inne flørter veldig med de pene avatarene.

Anonymous poster hash: 6d7c2...233

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjennom skjermen? Imponerende.

Jeg blir mer forvirra når brukere bytter profilbilder enn jeg blir når de bytter brukernavn, men jeg ser ikke for meg at folk ligner på profilbildene sine.

Ja, men jeg mener ikke noe stygt med det ;) Det er litt turn on :fnise:

Jeg tenker motsatt, at de som har supermodeller og skuespillere som avatar neppe er så pene i virkeligheten. Men jeg registrerer at mange tenker som deg, kan ikke unngå å legge merke til at folk her inne flørter veldig med de pene avatarene. Anonymous poster hash: 6d7c2...233

Haha det må jeg begynne å legge merke til!!! :laugh:

Anonymous poster hash: c11cc...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Jeg er ikke så god på navn, men bilder husker jeg, så jeg legger som regel merke til bildet personen har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva assosierer dere meg med når dere ser profilbildet, og/eller brukernavnet mitt?

Endret av pluttipott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...