Gå til innhold

Til dere med profilbilde


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette har jeg tenkt litt på, men når noen skriver innlegg her inne med f. eks mennesker på profilbildene sine, ser dere for dere at det er personene på profilbildene som "sier" det? Eller tenker dere ikke over profilbildet i det hele tatt? Anonymous poster hash: fbf20...567

Jeg tenker over prifilbildene. Og jeg syns det er veldig forvirrende når folk har profilbilder som viser motsatt kjønn av det de selv er.

Sp mange brukere det er her, så er det mange jeg bare gjenkjenner profilbilde tul, uten å huske nicket. Bytter de bilde, vet jeg ikke lenger hvem de er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Zeitgeist

Jeg får bare føye meg inn i rekken av de som blir forvirret når profilbilde skiftes. Enda verre blir det når bilde og brukernavn endres. Da er jeg i villrede ei god stund. Tar også meg selv i å tenke "Var det ikke så-og-så som startet den tråden? Hvorfor står det nå det-og-det navnet? Hallusinerer jeg? Er jeg blitt gal? Har jeg drømt dette?".

Jupp, KG er i stand til å få meg til å betvile min egen sinnstilstand. Godt gjort og takk skal du faen meg ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare føye meg inn i rekken av de som blir forvirret når profilbilde skiftes. Enda verre blir det når bilde og brukernavn endres. Da er jeg i villrede ei god stund. Tar også meg selv i å tenke "Var det ikke så-og-så som startet den tråden? Hvorfor står det nå det-og-det navnet? Hallusinerer jeg? Er jeg blitt gal? Har jeg drømt dette?".

Jupp, KG er i stand til å få meg til å betvile min egen sinnstilstand. Godt gjort og takk skal du faen meg ha!

Jeg syns det ble veldig uvant når du skifta avatar, antar det er ungen din på bildet?

Anonymous poster hash: 43b4d...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Jeg syns det ble veldig uvant når du skifta avatar, antar det er ungen din på bildet?

Anonymous poster hash: 43b4d...3a8

Thihi. Det gamle profilbildet mitt var faktisk av meg og bestekompisen min. Det nye derimot, er tjuvlånt fra nettet. Synes det passer litt bedre til hvem jeg er - en mini-Alex DeLarge :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliky

Jeg blir også forvirret over de som har profilbilde av motsatt kjønn, også har jeg alltid ønsket at Mann 42 var veldig kjekk, men så har han bilde av en skikkelig butt-ugly fyr, det er også litt forvirrende. :fnise:

Jeg røyker forøvrig IKKE.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thihi. Det gamle profilbildet mitt var faktisk av meg og bestekompisen min. Det nye derimot, er tjuvlånt fra nettet. Synes det passer litt bedre til hvem jeg er - en mini-Alex DeLarge :fnise:

Åååå trodde der gamle var av deg og mannen din :P

Anonymous poster hash: 43b4d...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Åååå trodde der gamle var av deg og mannen din :P

Anonymous poster hash: 43b4d...3a8

Haha, du er ikke den første som tror det. Men han er bare bestevenn, nabo, privatsjåfør, privat postmann, byggmester, slave, trøsteskulder, og favorittkanalje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare morsomt da :)

Jeg tenker bestandig at brukerne har lik personlighet som profilbildene sine jeg, men det er bare de som har dyr og tegneseriefigurer og sånt da :fnise: De som har skuespilere ØNSKER å være sånn som profilbildet.

Jeg har noen katteeksempler; Yvonne er søt, yndig og snill tvers gjennom. Hun liker rosa og glitter. Lille-pus er lur og liker å pynte seg. Cathrine88 kan legge deg i bakken og drepe deg hvis hun vil. Evilposelos er vill og har skummelt temperament :fnise:

Anonymous poster hash: c11cc...388

Det er meg dere ser på bildet :lur:

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er meg dere ser på bildet :lur:

:fnise:

Mannen eller dama?

Haha, du er ikke den første som tror det. Men han er bare bestevenn, nabo, privatsjåfør, privat postmann, byggmester, slave, trøsteskulder, og favorittkanalje.

Altmuligmann?

Anonymous poster hash: 43b4d...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen eller dama?

Anonymous poster hash: 43b4d...3a8

He-he - tenkte faktisk akkurat det samme da jeg skrev kommentaren om at det er meg på bildet :laugh:

Vel, svaret blir vel at det kommer an på øyet som ser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel...jeg er norsk på profilbilde, men med "svensk" brukernavn. Egentlig burde jeg hatt bilde av Millimani som er veverskens datter i "Mio min Mio"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeelsker Tyrion! Både real life og karakteren :rodmer:

Min avatar var et lite google lykketreff! :fnise: Men er ikke så glad i bananer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeelsker Tyrion! Både real life og karakteren :rodmer:

Min avatar var et lite google lykketreff! :fnise: Men er ikke så glad i bananer...

Jeg digger avataren din :biggrin: Den er bare helt genial :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Zeitgeist

Altmuligmann?

Anonymous poster hash: 43b4d...3a8

Ja, han er som en potet. Kan brukes til det meste. Kjekk og snill, stor og sterk, og glad i damer er han også :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frihet gjennom styrke!

Hver nasjon i hver region har en avgjørelse å ta. Enten er dere med oss, eller er du med terroristene.

Endret av ensombåttur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frihet gjennom styrke!

Hver nasjon i hver region har en avgjørelse å ta. Enten er dere med oss, eller er du med terroristene.

Jeg savner egentlig det gamle profilbildet ditt ):

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Jeg legger veldig merke til bilde, men husker sjelden brukernavn. Jeg tilegnet kanskje litt egenskaper til brukeren pga bilder. Sånn som Ditteh her tenker jeg f.eks at hun er litt brautete pga apekatten :fnise:

Jeg har selv valgt navn og bilde etter en karakter jeg kjenner meg igjen i.

Endret av Fluttershy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...