Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker automatisk at de som har bilder av modeller osv ser ganske ille ut i virkeligheten og at de ønsker å være penere :fnise:

Anonymous poster hash: b931e...537
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker automatisk at de som har bilder av modeller osv ser ganske ille ut i virkeligheten og at de ønsker å være penere :fnise:

Er det motsatt andre veien? :fnise:

• Liker 5
Gjest Tiaen
Skrevet

Det var en veldig korttenkt måte å tenke på :P

Skrevet

Det er bare morsomt da :)

Jeg tenker bestandig at brukerne har lik personlighet som profilbildene sine jeg, men det er bare de som har dyr og tegneseriefigurer og sånt da :fnise: De som har skuespilere ØNSKER å være sånn som profilbildet.

Jeg har noen katteeksempler; Yvonne er søt, yndig og snill tvers gjennom. Hun liker rosa og glitter. Lille-pus er lur og liker å pynte seg. Cathrine88 kan legge deg i bakken og drepe deg hvis hun vil. Evilposelos er vill og har skummelt temperament :fnise:

Anonymous poster hash: c11cc...388

:hoho: Så skummelt er det ikke.

Skrevet (endret)

Jeg er grønn og rund, og har brukt 4 timer på å skrive denne setningen.

Endret av Skilpadden
  • Liker 6
Skrevet

Jeg bare elsker Kvinneguiden!

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker ikke så mye over det, men jeg merker at jeg blir overasket når jeg ser i bildetrådene feks, for jeg er så vandt med å knytte bruker opp mot bilde.

Lurer på hva folk assosierer med mitt brukernavn og bilde i grunn. Jeg har Blake som bilde fordi hun er et forbilde når det kommer til klesstil. Liker henne også godt som skuespiller.

Skrevet

Jeg tenker motsatt, at de som har supermodeller og skuespillere som avatar neppe er så pene i virkeligheten. Men jeg registrerer at mange tenker som deg, kan ikke unngå å legge merke til at folk her inne flørter veldig med de pene avatarene.

Anonymous poster hash: 6d7c2...233

Det stemmer nok dessverre, jeg er ikke like kjekk som Arnold Schwarzenegger. På den annen side synes muligens ikke brukerne her at han er så kjekk, ettersom jeg ikke blir flørtet med. Hva det da - ifølge teorien til 233 - AB sier om utseendet mitt, er det greit å la være å tenke på.

Ellers er jeg ikke spesielt opptatt av avatarer, men jeg registrerer hvilke avatarer som blir brukt, ettersom dette er noe den enkelte velger å assosiere seg med. Selv om man ikke nødvendigvis kan lese så mye ut av valget, blir det en liten bit i helheten.

Skrevet

Blir så sjukt forvirra av damer som har bilde av menn og menn med bilder av damer... o_o

• Liker 4
Skrevet

Jeg har i hvert fall bilde av en mann som ser ut som ei dame... ;)

Skrevet

Jeg har i hvert fall bilde av en mann som ser ut som ei dame... ;)

Enda mer forvirrende! Haha, men jeg digger bildet ditt da!

Liker ikke betasuppe sitt bilde. Det er så skummelt at jeg nesten griner hver gang jeg ser det.

• Liker 1
Skrevet

Blir så sjukt forvirra av damer som har bilde av menn og menn med bilder av damer... o_o

:lur: :biggrin:

• Liker 1
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Mener dog å huske at Corto Maltese hadde visse problemer med å få seg en kvinne, og var generelt litt sær.

Anonymous poster hash: 81006...6bc

aQq0Ryd_460s.jpg

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en sulten katt.

hahaha har du alltid hett RusaPåPus? Jeg har alltid lest RusaPåBrus... :fnise:

• Liker 3
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg også <klaske panne>

Skrevet

Bortsett fra at jeg ikke er en dverg, så føler jeg meg veldig som Tyrion, og mottoet "What would Tyrion Do?" er en ledesnor i livet mitt.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Hun har kalt seg det tidligere. Det er ikke så lenge siden hun byttet nick.

Skrevet

Hun har kalt seg det tidligere. Det er ikke så lenge siden hun byttet nick.

Ah... da har jeg jo ikke kryssa øya allikevel da... :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Bortsett fra at jeg ikke er en dverg, så føler jeg meg veldig som Tyrion, og mottoet "What would Tyrion Do?" er en ledesnor i livet mitt.

Kanskje påtide med en reality check da? Om ledesnoren i livet ditt kommer fra en karakter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...