Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg legger veldig merke til bilde, men husker sjelden brukernavn. Jeg tilegnet kanskje litt egenskaper til brukeren pga bilder. Sånn som Ditteh her tenker jeg f.eks at hun er litt brautete pga apekatten :fnise:

Jeg har selv valgt navn og bilde etter en karakter jeg kjenner meg igjen i.

Friendship is magic?

Anonymous poster hash: 43b4d...3a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har inntrykk, av at det er kun noen få på forumet som har bilde av seg selv i avataren.

• Liker 1
Gjest Fluttershy
Skrevet

Friendship is magic? Anonymous poster hash: 43b4d...3a8

Va mere karakteren enn serien jeg trengte på. Litt stille og sjenert, men kan bite fra meg når det gjelder. Og glad i dyr :)

Skrevet

Tja, jeg kan jo alltids late som om det er bikkja mi som står bak det jeg skriver, akkurat som disse folka som lager egne Facebook-profiler til kjæledyrene sine. :mrgreen:

Skrevet

Jeg kjenner først og fremst igjen profilbildet, men etter å ha sett det noen ganger legger jeg merke til brukernavnet også.

Enkelte brukere forbinder jeg veldig med profilbildet, og tenker vel at de i stor grad er slik som profilbildet sitt :P

Skrevet

Jeg kjenner først og fremst igjen profilbildet, men etter å ha sett det noen ganger legger jeg merke til brukernavnet også.

Enkelte brukere forbinder jeg veldig med profilbildet, og tenker vel at de i stor grad er slik som profilbildet sitt :P

Sa hun. Og byttet! :bond:

Skrevet (endret)

Haha, jeg vet! Derfor jeg måtte legge inn en kommentar her ;)

Edit: Nå vil jeg være blomsterlesbisk-Evans en periode, så kan jeg heller gå tilbake til dragking-Evans om en stund igjen :)

Endret av Evans
Skrevet (endret)

Jeg har lyst til å skifte profilbilde og kanskje brukernavn snart men da vil sikkert mange ikke få det med seg og tro jeg er en annen bruker ):

Hun?! Jøsses jeg trodde det var en han O:

Så feil kan man ta :P

Haha, jeg vet! Derfor jeg måtte legge inn en kommentar her ;)

Edit: Nå vil jeg være blomsterlesbisk-Evans en periode, så kan jeg heller gå tilbake til dragking-Evans om en stund igjen :)

Hvem er dragking evans? Liker det nye profilbildet ditt forresten :)

Endret av Big Jim Rennie
Skrevet

Jeg er en hund, det sier seg selv. Voff, voff og alt det der.

Skrevet

Jeg er en hund, det sier seg selv. Voff, voff og alt det der.

Jeg håper du aldri skifter profilbilde, avataren er en del av deg som bruker :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg håper du aldri skifter profilbilde, avataren er en del av deg som bruker :)

Takk, det samme. Jeg ser ingen grunn til å skifte bilde :)
Skrevet

Takk, det samme. Jeg ser ingen grunn til å skifte bilde :)

Når ble dette doge meme skapt?

Skrevet

Hun?! Jøsses jeg trodde det var en han O:

Så feil kan man ta :P

Hvem er dragking evans? Liker det nye profilbildet ditt forresten :)

Hehe, der ser vi hvor mye profilbildet har å si :) Dragking-Evans er dragking meg :transe: Tusen takk! Liker det jeg også. Masse blomster :nigo:

Skrevet (endret)

Hehe, der ser vi hvor mye profilbildet har å si :) Dragking-Evans er dragking meg :transe: Tusen takk! Liker det jeg også. Masse blomster :nigo:

Så du er en dragking? Hvem var han på det gamle profilbildet? Hvorfor lar du ikke kjønnet ditt vises på profilen din visst jeg kan spørre?

Takk :)

Endret av Big Jim Rennie
Skrevet

Så du er en dragking? Hvem var han på det gamle profilbildet? Hvorfor lar du ikke kjønnet ditt vises på profilen din visst jeg kan spørre?

Takk :)

Nå sporer vi av tråden, så sender deg heller melding jeg :)

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Håper ingen tror jeg ligner på avataren min. Jeg bruker bare rosa sløyfe på tirsdag! :D

Jeg ser ikke for meg at avataren til en bruker "snakker", men når jeg ser enkelte i forumet før jeg klikker på tråden de var de siste til å svare i, tenker jeg av og til: "Ja, nå blir det oppstyr!" Eller "Nå har det blitt til enda en sånn tråd!" Ikke bare på en negativ måte, det skal sies. :mrgreen:

Endret av AmandaVI
Gjest Keikolina
Skrevet

Har aldri gått i kort skjørt sånn som avataren min har. Jeg har korte og butte stolpeben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...