Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje påtide med en reality check da? Om ledesnoren i livet ditt kommer fra en karakter.

Anonymous poster hash: b931e...537

Hvorfor det? Det fungerer jo så bra.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Whitestripes
Skrevet

Blir så sjukt forvirra av damer som har bilde av menn og menn med bilder av damer... o_o

Sorry! :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor det? Det fungerer jo så bra.

Selvsagt gjør det det. Sett "Tyrion" i noen andre flmer nå og det funker bare ikke. Han er kun sexy som Tyrion. Det må jo være brainsene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i hvert fall bilde av en mann som ser ut som ei dame... ;)

Jeg bare digger nicket og profilbildet ditt! Det må være KLM? :P

Anonymous poster hash: 7c7d3...b79

Skrevet

Jeg bare digger nicket og profilbildet ditt! Det må være KLM? :P

Anonymous poster hash: 7c7d3...b79

Takk :)

Ja, det er fra Fjærsynet som gikk på NRK for mange år siden. KLM har utrolig mange morsomme navn syns jeg.

• 6 måneder senere...
Gjest Eurodice
Skrevet

Med noen brukere

Ble du ikke ferdig med å skrive?

Skrevet

Ble du ikke ferdig med å skrive?

Heh? Jeg syns denne tråden er interessant så derfor ville jeg åpne den igjen, vil gjerne se flere diskusjoner her :)

Gjest Blubberella
Skrevet

Kanskje påtide med en reality check da? Om ledesnoren i livet ditt kommer fra en karakter.

Anonymous poster hash: b931e...537

OMGWTF og LOL altså! Du kan umulig ha sett Game Of Thrones! Tyrion er jo helten over alle! Han er genial, så genial at jeg nesten føler meg litt tiltrukket av ham. Å føle seg som Tyrion og bruke mottoet hans som ledesnor er et veldig godt tegn, synes jeg.

Skrevet

Når jeg ser mann42 kommentere tenker jeg alltid at det er tyron på bildet som skriver, relaterer alltid fra nå av den skuespilleren med mann42 :P

Gjest Blubberella
Skrevet

I mitt hode er Mann42 prikk lik Tyrion, i hvert fall i ansiktet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser for meg at de med profilbilde ikke er i nærheten av å være lik i virkeligheten. Er en viss mann her som er veldig glad i opphetede diskusjoner, men han har en søt kvinne som profilbilde. Andre kvinner igjen har sexy kvinner som profilbilde. Ønsketenkning.

Anonymous poster hash: 820e0...042

Skrevet

Jeg ser for meg at de med profilbilde ikke er i nærheten av å være lik i virkeligheten. Er en viss mann her som er veldig glad i opphetede diskusjoner, men han har en søt kvinne som profilbilde. Andre kvinner igjen har sexy kvinner som profilbilde. Ønsketenkning.

Anonymous poster hash: 820e0...042

Hvem er denne brukeren?

Anonymous poster hash: 43b4d...3a8

Skrevet

Kan jeg stille samme spørsmål som et par andre her? Hva tenker dere om bildet/nicket mitt? :P

Jeg ser for meg en kunstnerisk person, eller en som driver med mye kreativt.

• Liker 1
Skrevet

Ingen tvil om at avatarbildet er viktig for gjenkjennelse, og det letter lesingen av en tråd betraktelig. Det er tungvint å lese en tråd med brukernavn uten bilde/mangel på farger eller med brukere som skifter bildet hver uke. Jeg liker brukere som bruker samme bilde år ut og år inn, da får man et mer forhold til brukeren.

Selv har jeg bilde av en greker som vokste opp i New York og som er en av mine absolutte favorittskuespillere. Rent fysisk er jeg faktisk ikke så ulik han, men jeg er ikke like glad i kjærlighet på pinne som han var.

Skrevet

Ingen tvil om at avatarbildet er viktig for gjenkjennelse, og det letter lesingen av en tråd betraktelig. Det er tungvint å lese en tråd med brukernavn uten bilde/mangel på farger eller med brukere som skifter bildet hver uke. Jeg liker brukere som bruker samme bilde år ut og år inn, da får man et mer forhold til brukeren.

Selv har jeg bilde av en greker som vokste opp i New York og som er en av mine absolutte favorittskuespillere. Rent fysisk er jeg faktisk ikke så ulik han, men jeg er ikke like glad i kjærlighet på pinne som han var.

Hvem er den skuespilleren? Syns bildet virker kjent

Skrevet

Telly Savalas. Dog døde han for 21 år siden, så han har ikke vært med i noe den siste tiden for å si det sånn.

Skrevet

Telly Savalas. Dog døde han for 21 år siden, så han har ikke vært med i noe den siste tiden for å si det sånn.

Faktisk akkurat 21 år om 2 dager ser jeg nå

• Liker 1
Skrevet

Jeg får ofte meldinger fra menn som viser stor interesse pga hvordan jeg ser ut og det er jo veldig hyggelig. Men sier ofte at de får stille seg i kø, for blir ofte veldig mange som er interessert på en gang. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...