Gå til innhold

Bryllupsdagbok


¤Tiili¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja,men da er det bare og begynne da! :D

Jeg får min kosebamse da 3.Juli 2004! Gleder meg selvsagt noe sinnsykt til det!

Jeg har skrevet i tidligere innlegg at bryllupet vårt kommer på ca.35000.-

Men etter at vi hadde et møte med mine foreldre og hans foreldre,innså vi fort at det kom ikke til og bli nok, så vi har lagt på 15000.- til.

Det kan fortsatt høres lite ut, men vi har vært ganske heldige med ting og tang!

Vi blir 28 til middag der vi har invitert foreldre,søsken,besteforeldre,faddere og forloverne.

Til kaffe blir det desto mer!

Da blir vi 136, og da er det bare 11 venner utenom familien. Og med familien mener jeg fra konfirmant og opp.

Ikke annet og vente at vi er stor slekt med tanke på at mamma har 11 søsken og pappa har 9. Da blir det fort fylt opp!

Jeg alene har 56 søskenbarn og samboeren min har 16.

Derfor blir det ikke så mange til middag, da hadde vi nok gått personlig konkurs!

Så ergo sparer jeg en del på middagen, jeg har funnet et catering firma med UTROLIG nydelig god mat til 130.- pr kuvert. Det er treretters middag!

Så syr stemoren min kjolen til meg, og da jeg var på "stoffjakt" var det tilfeldigvis tilbud på alt stoff i den butikken! Så jeg gikk derfra med stoff til skjørtet m/slep, overdelen og mønster til den nette sum av 924.-

Det kaller jeg et røverkjøp! jeg fant skjørtdelen i vår og sommer katalogen av ditt bryllup side 134. Toppen fant jeg på internett, og med noen få ekstra detaljer har jeg da anledning og få sydd drømmekjolen min!

Nå skal jeg på kino,så jeg får skrive mer senere! Håper at noen titter innom og deler gleden over min dagbok! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann:)

Ikke så mange som vet om dagboken min ennå, men håper på flere besøkende! :D

Jeg tenkte og skrive ned hva jeg har gjort hittil:

- bestilt lokale til 3500.- fra fredag til søndag

- bestilt kirke til kl.14.00, kl.13.00 var allerede tatt

- bestilt frisørtime inkl. prøvetimen(e)

- fått kjøpt stoff til kjolen, kjøpt brudepikekjole til datteren min

- kjøpt tiara og slør og undertøy

-bestilt fotograf, som er gratis, siden fetteren min er proffesjonell

fotograf for tv2, så han for æren og gjøre den jobben. :blunke:

- bestilt band, fikk avslag på 4500.- for han ene i bandet er fetteren

til stefaren min.

-middagen er ordnet

- sanger og invitasjoner har jeg noen forslag liggende på data

-bestilt åpen bil til 500.-

Det var det jeg kom på nå...

Håper dere stikker innom! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Takk for hyggelig hilsen i dagboken min.

Alltid gøy å lese nye dagbøker.

(Er forresten skikkelig imponert over at du har klart å få bestilt treretters til 130,- pr kuvert! Det tror jeg ikke man hadde klart å finne her i Oslo...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Takk for hyggelig hilsen i dagboken min.

Alltid gøy å lese nye dagbøker.

(Er forresten skikkelig imponert over at du har klart å få bestilt treretters til 130,- pr kuvert! Det tror jeg ikke man hadde klart å finne her i Oslo...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er jeg kjeeeeeeeempeglad! :hoppe::hoppe:

Jeg fikk pakken fra h&m, og til en forandring så passet alt sammen og alle plaggene var fine. Har hatt et par bomkjøp der klærne jeg mottok så definitivt ikke ut som de gjorde på bildene! :(

Ellers var jeg på besøk med stemoren min i går kveld, og vi så gjennom stoffet til kjolen.

Jeg er ikke fornøyd med stoffet til overdelen... :cry:

Men skuffelsen gikk fort over til glede da hun skulle til bergen, og der skulle hun kjøpe et annet stoff som vi har fått prøve på, og det er bare nyyydelig! Det vart dyrere, men det er jo viktigere at jeg føler meg fin på den store dagen enn at jeg må punge ut med mer! :P

Men stoffet er ikke bortkastet kjøp likevel, for hun skulle bruke det som for, så stoffet blir stivere! :D

Og nå har jeg bestilt sko og, etter og ha vært innom 15(!) sko- og brudebutikker, der ingenting passer, for jeg har brede føtter og høy rist.

Men de var beregnet på brede føtter, så vi får krysse fingrene på at de passer! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg ikke en god dag... :(

Jeg er så plaget en dag i mnd av det månedlege...

Så idag har jeg ikke vært utfor døren engang, kjedelige greier..

Da er det godt og ha KG og se gjennom og diskutere litt. :)

Så nå sitter jeg og venter på at min kjære skal komme hjem fra jobb, blir ekstra selkapssyk av og sitte alene..hehe...

jaja, ville bare lufte tankene litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Julibrud! Så stas med bryllaupsdagbok! (Så flink var aldri eg...)

Eg har forresten skrive ei 'hjelpemelding' til deg inne i Tex si dagbok... Heheh...

Lukke til vidare med førebuingar og alt!

(Og er det noko du trur ei allereie godt gift jente kan hjelpe med, er det berre å seie ifrå! :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååå, tusen takk for hilsen! :D

Nå vart jeg kjempeglad!!!

Jeg skal sjekke nå på tex sine sider, så da håper jeg at jeg klarer det!Tusen takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Må berre beklage at eg dreiv litt 'vranglære' i går kveld... Men det er skreiv opp var iallefall framgongsmåten om du skal linke til noko i ei melding! (Skilnaden er jo berre at i profilen finst det ingen URL-knapp, så der må du skrive inn klammer og url sjølv...)

Tatatataaaa! Trur dagboka di med dette innlegget går over på side 2!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takker for hjelpen, men jeg er så dårlig på data enda, så jeg vet ikke hva url er eller hvordan jeg kopierer eller noe... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

URL er rett og slett adressa kvar side har. Den står i den kvite linja over alt du skriv... Under menyen der det står Fil, Rediger osb.

Når du skal kopiere den, plasserer du musepeikaren der oppe, og trykker, slik at teksten i linja vert blå. Så trykker du på den HØGRE museknappen (ikkje den du pleier å trykke på), då får du opp ein meny, der du kan velje 'kopier'. Då har du kopiert. Og i eit innlegg, eller kva det skulle vere, kan du no plassere musepeikaren, trykkje på høgre knappen att, og velje 'lim inn'.

Då har du kopiert url-en! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forklarer kjempegodt og jeg gjør som du skriver, men jeg får det ikke til...Tror jeg bare gir opp, er ikke noe vits når jeg ikke får det til...

Ellers takk for hjelpen,pip!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...