Gå til innhold

Bryllupsdagbok


¤Tiili¤

Anbefalte innlegg

Nå har jeg bestilit meg sko. La oss håpe de passer da...Jeg har bred fot og høy rist..Bestilte de fra trondheim, men det er retur rett på de heldigvis, så da har jeg faktisk et annet alternativ og derfra! :D

Og igår bestilte jeg korsett, det var kjempesexy! :oops:

Samme som Pusekatt hadde i sitt bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag kom skoene, snakk om rask levering, sende bestilling over mail søndagskvelden! :o

Skoene var perfekte!!Jeg hoppet av glede!!!!!!!! :D :D

Jeg so har trålet felre butikker og ikke funnet noe i nærheten, så bestiller jeg sko og de passer på første forsøk! :hoppe::hoppe:

Korsettet og kom idag, men det var for smalt, så det må jeg sende tilbake, men det er greit, for skoene har vært mitt mareritt, så når det er i boks, kan ingentng ødelegge denne dagen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk regningen på lokalene allerede idag! :o :o

Det synes jeg var da veeeldig tidlig, men, men, da blir vi jo ferdig med de utgiftene da...

Ellers får jeg ikke svar med christiane på mail på hvordan jeg får pengene tilbake, med tanke på korsettet.

Når det er for lite og de ikke har mer en en str større, så bør en vel få pengene tilbake... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Blir alltid så gla når noen stikker innom! Føler det blir bare en veis kommunikasjon...hehe...Jeg skal lese gjennom din og, så skal jeg sende en hilsen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var ute og gikk en søndagstur idag, og vi gikk i gatene og drev med vindu shopping! Da vi gikk forbi gullsmeden sier han plutselig: nå skal jeg vise deg hva du får i morgengave, og viser frem øredobber, armband, og et smykke i nydelig perle! :D

Grunnen til at han måtte si det, var at han gjerne ville kjøpe de smykkene jeg skulle ha på bryllupsdagen, og måtte forsikre seg om at han ikke gjorde et bomkjøp.

Jeg ville egentlig ikke vite hva jeg får i morgengave, men det var så søtt gjort at det gjør ikke noe lenger! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sendt tibake torsoletten og smykket, litt synd, men alt skal jo være perfekt den store dagen! :D

Jeg var på jobbintervju i går som butikksjef i popin. Jeg har fagbrevet innen butikkfaget, så jeg får bare krysse fingrene og håpe! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen, som du ser er det ikke fullt med besøkende! :D

Men, men, dagboken er vel viktigst og få ned tanker og ord når det gjelder bryllupet mitt! :D

Takk, veldig fornøyd med skoene, de er finere i virkeligheten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine sko du har kjøpt deg :D Jeg har lyst på de som heter Laura på samme siden, men synes det er litt mye å bruke 1260 kroner på sko jeg bare kan bruke en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hadde ikket ankt og bruke så mye penger på sko som jeg kan bruke en gang, men når jeg har så vanskelig fot, så måtte jeg bare. Bedre at jeg betalte litt ekstra for og ha gode sko enn og kansje betale mindre, og ikke ha det så godt i føtter eller rygg på bryllupssdagen. Jeg betalte 960.- for skoene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flotte sko. Mange av brudeskoene kan farges etter bruk. Kjanske det er en mulighet for dine sko også ? Slik at du kan bruke de ved senere annledninger også.

Jeg har Jessica sko fra Rainbow å de kan farges etter bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for tipset! :D

Det skal jeg jammen sjekke ut, for de var jo veldig gode og gå i og helt enkle så de kan brukes til fest uten at det ser ut som en "brudesko".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...Nå har vi invitert forloverne våre med oss ut i helgen. De har enda ikke hilst på hverandre, så det skal bli artig og se hvordan de passer sammen, de skal vel tilbringe mye tid til planlegging og sånn fra neste år! Gleder meg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner godt at du gleder deg. Blir sikkert en kjempe morsom helg. Våre forlovere har ikke hilst på hverandre enda. Ingen av de er særlig engasjert eller så jeg tror ikke det spiller så stor rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg julibrud! Måtte ta meg en titt innom dagboken din og se hvordan det gikk i planleggingen din. Kjempefine sko!

Takker for tipset med å la forloverne bli litt kjent med hverandre. Skal jobbe litt mer med den tanken.

Titter innom igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Joda, møtet vart kjempe artig, de fant virkelig tonen! De satt og pratet mye om bryllupet på hvordan de skulle møtes til neste år og planlegge litt og sånn! Er så kjempagla de gikk så fint overens! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er det begynt og bli en liten stund siden jeg har skrevet her..

Det har jo skjedd bare negative ting ang bryllupet i det siste likevel..

For det første, så får vi ikke tak i stoff til overdelen til kjolen, det må jo selvsagt matche....Så da måtte jeg på kjolejakt, og det gikk fint! Jeg fant den nydeligste kjolen for meg, det var virkelig kjolen med stor K! Men den var en str for liten, fikk ikke helt igjen glidelåsen bak på ryggen, men hun skulle ringe til Canada og få opp en str større. Så ringte jeg, og da sa hun at det ikke var mulig og få den en str større, for de hadde en ny kolleksjon ute..Så da må jeg kaste meg rundt og trene mer, for den kjolen vil jeg ha! Men så ligger de småtankene om bulimi og lurer, jeg er så redd for og få den sykdommen igjen, men jeg kjenner likevel at det er veldig enkelt og begynne igjen..

Så har vi bestemt helt fra begynnelsen at vi skulle invitere fra konfirmant alder og oppover pga stor slekt, men neida, der må vi tro om igjen!

Svigermor kom igår og sa at ene søsteren hennes skulle la ungene sitte i bilen utenfor lokalet imens de er inne og spiser kaker og gratulerer oss, så skal de dra igjen! :o

Og svigermor sa at hvis vi ikke inviterte hele hennes slekt, hun inkluderte ikke mannen sin slekt engang, så skulle hun kun betale for de 20 som HUN hadde med seg! :o :o :o

Jeg fatter ikke at det går an og vere sånn?!

Jeg er forferdelig skuffet og lei meg, men jeg har aller mest lyst og vri om halsen på henne! :evil:

Jeg hater henne, hun har alltid vært sånn, helt siden jeg ble sammen med sønnen hennes, eller tok fra henne sønnen sin, sånn som hun ser det! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...