Gå til innhold

Bryllupsdagbok


¤Tiili¤

Anbefalte innlegg

Ja, det er bare så kjempemoro!!!!!! :hoppe:

Du kan baer glede deg kjempemasse til hun blir stor nok ja! :D

Takk for hilsen! Jeg følger nok med deg videre! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og med samme det kom opp, er det flere sm er smugleser her??For da vil jeg gjerne ha en hilsen, det er så kjekt og få! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HE,he.. der tok du meg på senga.. Driver med å smugleser litt. HAr meg en kaffe pause i husvaskingen.. Lillegutt sover og storegutt kommer hjem løpet av en time fra barnehagen med mannen... Må vel skynde meg å vaske ferdig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Heidi! Nå nærmer det seg for oss begge to - ikke lenge til 3. juli! Tiden går veldig fort nå, synes jeg.

Høres ut som du har det koselig med datteren din! Du får kose deg videre og ha lykke til med oppussing og bryllupsplanlegging fremover!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen, det er så kjempekoselig!! :hoppe:

Og, ja, tiden går kjempefort!!! :o

Nå kan vi si at det kn er 4 mnd og noen dager! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!!!!1 :o :o :o :o

Kjolen går nå akkurat på cm!!Her må vi begynne og trene igjen!! :veldigsur:

Hater og trene!! :evil: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig at kjolen har kommet. Min kommer til helga (håper jeg :o )

Vi får muntre hverandre opp, begynte også å trene med stor giv, men det ble med det. Driver og amnner meg opp gijen og finner tusen unskyldninger for ikke å trene :oops: Fy på meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke trene, men det bare må jeg begynne på igjen, nå som brudekjolen omtrent skriker i sømmene! Pokker`n og!! :evil:

Men, men, skal jeg unngå og se ut som en oppstappa gås på bryllupssdagen, må jeg bare sette i gang, da.. :roll:

Lykke til, julibrud, jeg følger med i dagboken din! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Og her begynner jeg på igjen! :ler:

Forvirret? Det forstår jeg godt! :ler:

Det er forandret på en del. Vi har avbestilt lokalet og bestilt hele bryllupssfesten fra middag til langt på natt på et hotell. Vi slet litt med presset over og huske alt, ordne alt, kjøpe inn alt, ikke glemme noe, smådetaljer osv.....

Jeg var nok ingen bridezilla, som jeg trodde! :ler:

Nå ordner jo hotellet alt, og den følelsen er heeerlig!

Vi fikk gave fra hotellet og, brudesuiten får vi gratis! :o

Er det vanlig, tro?

Håper på besøkende her igjen! :vinke:

Klem fra Heidi! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad for at det ordnet seg for dere. :D

Vi har også alt på hotell, bryllupsuiten får vi også med i prisen, men gave tror jeg ikke vi får. Hvor blir det dere skal ha det? Er det ikke deilig å slippe all detaljstyringen?

Jeg stikker innom jeg vet du, så en gjest kommer du hvertfall til å ha. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen, Arwen! :D

Jo, vet du hva...stresset og maset og irritasjonen jeg hadde over og måtte huske ditt og datt, innblanding fra svigermor og til dels mamma, alt det der slipper jeg nå, og det er så deilig! Jeg er helt avslappet, jeg har liksom kun sanger, sko til vesle frøkna og et ordentlig ja fra bandet, så er det i boks...

I helgen skal jeg og sambo skrive på nye invitasjoner. Vi har jo skiftet lokale, så det er vel best og ordne opp i feilen, så ikke gjestene kommer til en låst dør! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at alt ordnet seg :P

Selv skal vi ha festen et sted som ordner mye for oss, men litt må vi gjøre selv. Er allikevel kjempe glad for at vi slipper alt småplukket, selv om svigermor gjerne skulle hatt det, og mer til.. :roll:

Uansett; GRATULERER MED BESLUTNINGEN :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at de fann ut av det! :)

Me hadde òg festen på hotell som tok seg av alt - og angrar absolutt ikkje på det! Deilig å kunne slappe av den siste tida, og vite at ting skjedde uavhengig av oss!

Lukke til vidare, med førebuingane og alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsninger, det er så koselig!! :hoppe:

Ja, som jeg skrev, så er det herlig og "ikke tenke på alt"!

Fikk nettopp tlf fra en i bandet at de kunne spille på dagen, enda en ting i boks! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På fredag skal vi prøve sjakett på sambo! Jeg gleder meg som en liten unge til og se han, han kommer til og bli så fin, nydelig og kjempesexy! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen, Popelka! Ja, her går alt på skinner nå, spesielt etter jeg satte foten ned for mamma og svigermor! :sjarmor:

Så nå smiler lykken igjen! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...