Gå til innhold

Bryllupsdagbok


¤Tiili¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå ble jeg skikkelig irritert på dine vegne! Hun svigermoren din høres ikke helt god ut, nei! Sett foten ned, du - si at dere ike vil ha et så stort bryllup ikkebare pg.a økonomien, men fordi dere foretrekker et mer intimt selskap. Det er jo din og din tilkommende manns dag, ikke svigermors! Ikke vær redd for å gjøre det på din måte!

Håper det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en drittperiode i livet asså........

Vi har sendt inn klage på fukt og mugg på et soverom og badet + at en del vinduer må skiftes pga de har punktert. Så får vi brev idag: vi har bestemt at undertegnede er sagt opp fra leiligheten, og må ta med alle ting, for det som skal gjøres, kan ikke gjøres imens leiligheten er utleigd, bla, bla, bla...Det vil si at vi kanskje mister leiligheten fordi den er utrolig populær. Kan de gjøre det da? Bør ikke vi ha førsteretten til leiligheten igjen når den er ferdig oppusset? Det er jo nesten sånn at vi angrer på at vi klagde jo... :(

Men historien ender ikke der.....Samboeren min har allerede spurt om vi kan få bo med svigers imen oppussingen foregår!VEÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL!!!!!!! :hår: :sjokkert::grine:

Jeg er kjempedeppa for tiden....Håper det snur snart, jeg får tenke på hvordan jeg gleder meg til jul, og at jeg får svar fra jobbintervjuet i neste uke.. :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg... :)

Innom en liten snartur for å hilse på, jeg...

:)

Det ser jo ut til at du er kommet nokså langt i forberedelsene... :)

Fryktelig synd at du må slite med en slik vrang, kommende svigermor...

At de ikke kan la folk planlegge i fred slik at de får bryllupsdagen akkurat slik de vil ha den..

Lekre sko, forresten! :) Takk for tipset... Var den bred over risten...??

Vurderer å bestille meg slike, jeg også.. Sliter fryktelig med å finne sko som passer fordi jeg har litt bredere fot enn det som er standard...

Synes det var litt merkelig at dere må flytte ut av leiligheten for godt.. Hvor leier dere..? Privat eller...? Eller kanskje dere eier...?

:klø:

Kos deg videre med planleggingen.... :)

Klem fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen! :D

Ja, de var bree over risten, jeg og er plaget med brede føtter, så de satt som et skudd! :)

Hun svigermor er det ikke noe og gjøre med... :(

Og leiligheten skjønner jeg ikke noe av...vi leier, men vi har jo kontrakt..jeg skal bort og prate med de på mandag, for jeg vil ha garanti for at vi får den tilbake. Det er sånn rekkehus.

Jeg skal holde dagboken oppdatert med hva som skjer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det ordtaket igjen?...det ordner seg for snille jenter? :sjarmor:

Følgende har skjedd:

Jeg har fått bestilt korsettet!Nr. 3. http://www.bryllupscompagniet.com/boutique...ue_undertoy.asp

Det skulle komme ganske kjapt siden jeg hadde prøvetime 3 desember.

Da har jegfått med mamma til og si sin mening, og jeg gleder meg stort, jeg bare vet hun kommer til og elske kjolen!

Så har jeg endelig "mota" meg opp til og ringe tannlegen for og bestille time...har kjemptannlegeskrekk...skal til tannlegen neste fredag kl.10.00 og jeg svetter allerede på innsiden av hendene... :(

Men det blir så bra etterpå! :D

Så har vi vært og snakket om leiligheten idag, og vi fikk det muntlig at vi får leiligheten tilbake (ikke godt nok med muntlig, men det var det vi fikk til) Så trakk de tilbake oppsigelsen, for det var ikke godt nok grunnlag for og si oss opp.Vi får beskjed 2 uker før de skal begynne og pusse opp, så får vi flytte inn igjen når de er ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått korsettet, men ikke fått hentet den enda. Er kjempespent om den passer nå da! :D

Skal på prøving 3.desember, så da ar det greit og ha korsettet på plass! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korsettet var for lite, så jeg måtte sende det tilbake og få en str større, så da er prøvingen utsatt og. Men for all del, jeg har good tid! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke jobben idag, fetteren min røyk ut av idol og tannlegen loppet meg seriøst for penger!!!!!

Men jeg skal på julegateåpning med datteren min, så det går bra likevel! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KRISE!!!!!!!! Vi fikk takkekort fra kusinen til sambo igår, og som jeg ikke har lagt merke til eller tenkt på, hun har samme kjole som meg!!!!!!! :o :o :o

Hva skal jeg gjøre?....Er ikke noe artig og komme i en kjole som jeg føler meg spesiell i , når hans slekt så den i hun bare for 1 år tilbake??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Idag har jeg holdt på og vaske huset huset og styrt på..Jeg har ligget syk noen dager, og har bursdag på fredag, så det var en del som måtte gjøres idag. Tenkte på spekemat til bursdagen denne gangen, istedenfor bare kaker og gele og julekaker osv... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare få med at jg allerede har fått bursdagsgaven fra samboeren min og datteren min, og jeg fkk det som sto øverst på ønskelisten til jul, nemlig digitalt fotoapparat!! :hoppe::hoppe::nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...