Gå til innhold

Bryllupsdagbok


¤Tiili¤

Anbefalte innlegg

Og da har jeg fått ordnet meg fri fra jobben onsdag, torsdag og fredag før bryllupet, herlig. Snakket med hun som skal sette opp håret mitt, og hun ville ha prøvetimen så sent som onsdagen før, så da får vi vel gjøre det da! Hun tok tak i håret mitt og sa: HERLIG! Masse hår og styre med, dette skal bli morsomt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag skal jeg og mamma ordne med kakene. Og jeg og pappa skal finee frem gamle bryllupshefter, og se om vi finner og og stjele fra. Har en dame som har skrevet 2 sanger for meg, skal "godkjenne" de idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da er sangene ferdig!Puh...

Og vi har kjøpt sko til mannen, kjempefine var de!!

idag er det 6 uker igjen! :o

Begynner å få litt sommerfugler i magen når jeg tenker på det!! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sliter litt med bilder til sangheftene...er ikke så god på data som jeg først trodde... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi samler halve vestlandet til bryllupsfest! :ler:

Nå har jeg fått proff hjelp til sangheftene! Jeg var kjempefornøyd!

Øverst står Heidi og "mannen`s" bryllupsdag med røde brede bokstaver i en bue, under en linje der det skal stå gjestens navn, under et bilde av oss som er formet som et hjerte, og underst datoen vår. De var kjempefine!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag er sambo ¨på utdrikkingslag!Han hadde ikke noe peiling på hva han skulle, før han fikk bind for øynene og øreklokker på! :ler:

Så tok forloveren på han en rosenborg drakt, og de dro av gårde!De skulle grille og kose seg hele dagen før kampen begynner .....ja, omtrent nå! :-)

Er spent på når mitt utdrikkingslag blir! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er det ikke mer enn 5 lørdager igjen, lykke til !

..du rykker stadig fremover i køen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bere gi dej en go :klem2: ! :-)

Håpe du he de bra..og de går bra med planlegginga! :wink:

Ikkje lenge igjen no!

Må ut å nyte sola.... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Heidi!

Naa er det - gulp - 1 maaned og 1 dag igjen for oss begge! Tiden gaar saa fort naa, det er nesten litt skummelt!

Lykke til i innspurten, gleder meg til aa se bilder fra dagen deres!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsninger, jenter!! :klem2:

Sambos utdrikningslag gikk som smurt, ingen av de hadde hatt det så gøy på kjempelenge!!Så vart det jo uavgjort med sogndal og rosenborg og da, det hjalp vel på! :wink:

Så han på tv 3 ganger fra kampen, den lille "kjendisen" min! :ler:

I morgen begynner jeg og sette sammen sangheftene, har 1680 ark som skal settes sammen! :hår:

Er sykmeldt ut uken, så nå får jeg jo tid og pludre med det innimellom..

Og om noen få minutter, er det 1 mnd igjen! :o

*sommerfugler i magen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da har mye skjedd:

jeg har for det første skiftet nick

Ville vere litt mer anonym..

Så er jeg ferdig med sangheftene!Puh, aldri mer! :wink:

Så vet vi at vi skal på samtale og generalprøve tirsdag 29.juni kl.19.00

Solspray lørdag 26.6 og torsdag 1.7, prøvetime onsdag 31.3, og frisør lørdag 3.7 kl.9.30

Jeg er så og si i mål med ting jeg skal gjøre.litt smådill gjenstår, men jeg har full kontroll! (ehhh.....tror jeg.... :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nytt nick! :) Eg vert så forvirra om dagen - stadig ukjende namn som dukkar opp på 'vis egne innlegg' hjå meg, men eg finn jo ut av det når eg stikk innom dagbøkene då... :wink:

Lukke til med siste innspurt før bryllaupet, og kos deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen, Pip! Ja , skjønner det er vanskelig med bytting v nick hele tiden, men jeg ville bare vere iltt mer anonym! :-)

Da fikk jeg mitt utdrikningslag igår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg altså mitt utdrikningslag! For en kjempeopplevelse det var, jeg sitter enda med et smil om munnen!

Jeg gikk på jobb som vanlig, da sambo ringte på jobb, snakket med sjefen, og da hun sier til meg: Heidi, du må dra hjem en liten tur, for vaktmesteren står og venter, han ville inn og se noe på badet (som var realistisk, for de skal pusse opp badet her vi bor)

SÅ jeg dro hjem, han sto og ventet utenfor døren på huset vårt, da 9 elleville jenter kommer hylende over marken!!Alle hadde kledd seg i dress, med slips og greier, de var kjempestilige!!Så fikk jeg gå inn og stelle meg litt siden jeg da kom fra jobb, og kledde meg om og fikk min første cider for dagen, kl.13.30 på en fredag!

Så kom de med et slør som jeg skulle ha på, og en bøsse som jeg skulle samle inn penger i løpet av kvelden.

De kom med 2 biler som de hadde pyntet med ballonger, plakater og bilder, de var kjempestilige!

Så dro vi til sentrum der vi begynte og samle inn penger fra kjente og ukjente!(Det var litt flaut )

Så skulle vi spise litt pommes frites da plutselig en journalist kommer for og ta bilder av oss og en artikkel til lokalavisa, det kommer vel med på tirsdag!

Så dro vi av gårde til dit vi skulle, og der havnet vi på bowling, det var utstyrtelig morsomt!

Så fikk jeg bind for øynene, og ble geleidet av to av jentene til Peppes Pizza, der vi spiste og koset oss, drakk litt pils, hadde det kult!

Så kom vi til en bar, jeg tenkte ok, dette kan bli moro!

Kommer inn døren, står hele betjeningen + DJ og venter på oss og ønsker oss velkommen, vi var på en karaoke bar! Vi sang Girls just wanna have fun, kjempegøy! Høydepunktet på hele kvelden var da jeg ble plassert på en stol midt på dansegulvet, og alle jentene gikk på scenen og sang "Thats what friends are for", ikke et øye var tørt i hele salen, jeg var så rørt...Alt jeg kunne tenke på imens jeg satt der: de er så herlige og herregud så heldig jeg er som ha så gode venner!

Så koste vi oss resten av kvelden, før vi da gikk hver til oss i 02.30 tiden, og det var egentlig greit, for da hadde vi jo holdt på i ett sett i 13 timer!

En alldeles nydelig og perfekt dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som ett kjempe koseli utdrikkingslag!! :-)

So de va du som skreiv i dagboka mi!! :wink:

Syns de va nåke kjent med avateren...men ikkje navne!

Men da veit no ej de...

No e de kvelds...!!Brødskjeve!!!

Levd på kake i 2 daga no.....so de skal bli godt med nåke skikkelig mat!

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hilsen, MsSunshine!

Jeg var og så passion of the christ idag, fy for en sterk film, tårene rant både titt og ofte...

Nå skal jeg og spise noe mat, brødskjeve her og! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå har jeg så myye sommerfugler i magen, og det 18 dager før bryllupet! :flau:

Det har nok mye med og gjøre at jeg leser om dere andre bruder som har giftet dere, det høres kjempherlig ut, og jeg gleder meg som en liten unge! Er ikke nervøs eller har ikke nerver eller noe, men jeg er bare så innmari spent!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da e vi to!!!!! :sjarmor:

Kjempe masse sommerfugla i magen min å kjempe spent! :wink:

snart bere 10 dagar igjen med mej!!!! :o

Nattinatt!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, tiden går fort ja! :o

Nå har jeg hatt så mange mareritt om at kjolen ikke passer i hele tatt, så jeg måtte prøve den (Igjen... :oops: ) isted, og den sitter fortsatt som en kule! :sjarmor:

Hersens drømmer asså.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...