Gå til innhold

ToMiAs får sin DrømmePrins august 2007


Olifant

Anbefalte innlegg

Jeg er imponert over at din kjære faktisk vil være med å lage en bryllupshjemmeside! :P Vi har også eget domene og en slags side oppe å går, men den skal kun være til 'business' og ikke et ord om bryllup. Jeg foreslo (på spøk selvfølgelig) at vi kunne lage en romantisk site med rosa bakgrunn.. :hjerte: Han syns det hørtes rimelig hårreisende ut!

Det blir lenge å holde ut verpesjuken for han det... :wink: Jeg mistenker min kjære for å fri nettopp fordi han hadde så lyst på barn -jeg har tidligere sagt det er en forutsetning å være gift!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vigdis_brud05

...

Han har til og med begynt å prate om at vi kanskje ikke burde reise på bryllupsreise til malaria-strøk, høres ut som han har tenkt å kjøre meg på tjukka rett etter desserten... :ler:

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sagt det Tomisa :ler:

Jeg har også en verpesyk mann så det spørs nok om det blir sånn ca rett etter desserten her i gården også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, når jeg får tenkt meg om så går nok ikke min kjære noe sted før baren er stengt for kvelden...

:ler:

Nei, det er sant! Samme gjelder for min kjære :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop
Han har til og med begynt å prate om at vi kanskje ikke burde reise på bryllupsreise til malaria-strøk' date=' høres ut som han har tenkt å kjøre meg på tjukka rett etter desserten... [/quote']

:hoho: Da slipper dere i hvert fall å leie inn underholdning :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, takk skal dere ha jenter! La ikke merke til min nye status jeg...

Min kjære mener jeg er litt gal. Han har vært innom en del forum, men sier han aldri har vært borti lignende aktivitet...

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så tror jeg min kjære nesten angrer på at han har fridd... Han er så verpesjuk og jeg har sagt at jeg ikke vil ha barn før bryllupet nå som det faktisk er et bryllup å planlegge. Han blir alltid litt tussete i hodet når vi har niesen på 20 mnd på besøk.

Han har til og med begynt å prate om at vi kanskje ikke burde reise på bryllupsreise til malaria-strøk, høres ut som han har tenkt å kjøre meg på tjukka rett etter desserten...

Herlig bra innlegg!!!

:hoho:

Men søt da...din bedre halvdel...ingenting er jo skjønnere enn barneglade gutter! Min er så definitivt ikke kommet så langt i prosessen enda! :roll: Men det er jo greit å vente til man er gift da, når man først har planlagt bryllup... :wink: Enig med du der!!!

Gratla da vennen, som superaktiv bruker! :wink:

Skal sei du har vært aktiv siden starten her inne... :ler: Vi er noen halvgale tuppelurer vi giftesyke jentene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære mener jeg er litt gal. Han har vært innom en del forum, men sier han aldri har vært borti lignende aktivitet...

:-)

:hoho:

Da er vi to gærninger!!!

Sambo er rett og slett litt oppgitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Da er vi to gærninger!!!

Sambo er rett og slett litt oppgitt...

Min samboer at fått smaken for dette med forum og skrive innlegg etter at hjemmesiden til den lokale fotballklubben åpnet forum. Det er veldig likt som dette men nokså nytt og ingen moderatorer så du kan tro tempraturen har vært ganske høy til tider. Tror han er litt hekta jeg :sjarmor:

Så hjemme hos oss er det ihvertfall ikke bare meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:hoho: Den var jammen go...

Kunne godt tenkt meg et slottsbryllup i Danmark. Hørtes ikke dumt ut, nei. Drømme, drømme, drømme...

I utgangspunktet ønsket vi oss et litt annerledes bryllup - og hadde nok gjennomført det om vi hadde fått et bedre tilbud der vi ønska oss. Men, men... :roll:

Nå er det likevel mye som er på plass, og da er det dumt å bytte til annen feiring. Ja, ja... :wink:

Tomias, husker du forresten hva sløret til svigersøstra di heter ?!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tror jeg ikke hun vet selv engang Moses. Ekspeditøren kom bare med det og det var perfekt...

Det var helt firkantet og kunne også brukes som sjal, i en litt champagne aktig farge (sto ihvertfall veldig godt til kjolen) og hadde påsydd noen av de samme bladene som kjolen.

Mulig ekspeditrisen husker oss... 5 norske damer er sikkert ikke vanlig kost...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Måtte bare ta vare på dette:

Dette har jeg kopiert fra et innlegg Lullu hadde i bryllupsforumet da hun svarte på spørsmålet om hva de skulle gjøre for å få bryllupssermonien litt mere personlig.

Rosesermoni: Presten sa noen korte ord om hvor takknemlige vi er for våre svigerforeldre (at vi ble så godt tatt imot osv), deretter delte vi ut 4 roser - 1 til hver forelder (Rosene bar min forlover inn i kirken som "sin" bukett.)

Syns dette hørtes så koselig ut så jeg må høre med min kjære om det er noe han kunne tenke seg å gjøre i kirken.

Høres jo kjempekoselig ut! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer at fått smaken for dette med forum og skrive innlegg etter at hjemmesiden til den lokale fotballklubben åpnet forum. Det er veldig likt som dette men nokså nytt og ingen moderatorer så du kan tro tempraturen har vært ganske høy til tider. Tror han er litt hekta jeg :sjarmor:

Så hjemme hos oss er det ihvertfall ikke bare meg :wink:

Å joda, det har min også...bilforum for alle penga her i gården!!! :ler: Men, han mener fremdeles jeg er blitt tussete på mine "bryllupsdager"!!! Freak! :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å joda, det har min også...bilforum for alle penga her i gården!!! :ler: Men, han mener fremdeles jeg er blitt tussete på mine "bryllupsdager"!!! Freak! :ler::ler::ler:

:ler: Så han er ikke så mye bedre selv altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Så han er ikke så mye bedre selv altså!

Å nei du, langt derifra... :hoho:

Selv om det skal være sagt at han ikke bruker fullt så mye tid på nett som meg fortiden allikevel da, for han er jo i full jobb, mens jeg er student og sitter mye hjemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...