Gå til innhold

ToMiAs får sin DrømmePrins august 2007


Olifant

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er du sikker på at du vil ha lik invitasjon som Huldra da? De er dødsfine, men blir joikke særlig originale når man skal ha de samme :wink: . Enig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal absolutt ikke ha samme invitasjoner, kunne ikke falle meg inn. En av grunnene til at jeg vil lage invitasjonene selv er jo nettopp at jeg vil at de skal være unike! Var mer for å hente ideer. Likte Huldra sine veldig godt, men blir nok verken hjerter eller rosa på oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hodet er de ferdige! ti-hi.... og det er det som er problemet. Vet akkurat hvordan papiret /tapeten skal se ut... om det finnes i virkeligheten er en annen sak! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres flott ut med alt du planlegger jeg!!! :-)

Og den bryllupssiden trenger så absolutt ikke å inneholde noe mer...bare litt generell informasjon, og litt om planleggingen underveis for de nærmeste og alle andre som måtte titte innom, det er jo bare koselig!

Har en slik side vi også, men den er ikke helt oppdatert...med dette forumet og flyttingen er det jammen meg ikke mye tid til overs! :roll:

Flott nettside - jeg "stjeler" linken! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har forresten begynt å lure på om vi skal ha bryllupet en uke tidligere. Da er det før skolestart og en del av gjestene vil jo muligens ta det som en ferie, litt lenger enn bare helgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten begynt å lure på om vi skal ha bryllupet en uke tidligere. Da er det før skolestart og en del av gjestene vil jo muligens ta det som en ferie' date=' litt lenger enn bare helgen...[/quote']

Er kanskje ikke så dumt det, i og med at mange må reise langt... Lettere å få seg fri sikkert! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Det blir en kjempeflott bryllupsside! Det høres ut som du har fått med alt som er kjekt å vite/se på der! :enig_animasjon:

Jeg er også enig i at det er en god ide å flytte bryllupet til før skolestart. Da er det sikkert flere av gjestene deres som kan komme.

Takk for hyggelige meldinger i dagboken min! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg dade litt, er så trøtt i dag...men ville bare titte innom her og ønske deg en god natt først!

Sove godt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg dade litt, er så trøtt i dag...men ville bare titte innom her og ønske deg en god natt først!

Sove godt!

:klem:

Så tidlig du tar kvelden da frøken! Men skjønner godt at du er sliten om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg og min kjære i sofaen med rødvin og jobber med hjemmesiden! Kjempekoselig! Han er veldig engasjert og da blir jeg såååå glad. Har jobbet litt med layout på siden og tror det blir bra. Min kjære har til og med kjøpt domene til oss i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sitter jeg og min kjære i sofaen med rødvin og jobber med hjemmesiden! Kjempekoselig! Han er veldig engasjert og da blir jeg såååå glad. Har jobbet litt med layout på siden og tror det blir bra. Min kjære har til og med kjøpt domene til oss i dag!

:hjerter:

ååååå.. så hyggelig... (her sitter jeg alene og er grønn av misunnelse :tunge1: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så utrolig glad i kjæresten min jeg! Og tanken på at jeg skal bli hans kone gjøre meg helt tussete i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05
Er så utrolig glad i kjæresten min jeg! Og tanken på at jeg skal bli hans kone gjøre meg helt tussete i hodet.

SÅ KOSELIG!

:kysse: :kline::bryllup: :klem2: :klem::kose:

Nå hopper jeg til køys - min kjære gitt akkurat dit, så nå går jeg etter! Natta! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå sitter jeg og min kjære i sofaen med rødvin og jobber med hjemmesiden! Kjempekoselig! Han er veldig engasjert og da blir jeg såååå glad. Har jobbet litt med layout på siden og tror det blir bra. Min kjære har til og med kjøpt domene til oss i dag!

Blir spennende å se hvordan den blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg og min kjære i sofaen med rødvin og jobber med hjemmesiden! Kjempekoselig! Han er veldig engasjert og da blir jeg såååå glad. Har jobbet litt med layout på siden og tror det blir bra. Min kjære har til og med kjøpt domene til oss i dag!

Nåååh! Så herlig da, at han er så engasjert! :wink:

Helt topp...til og med eget domene!!! Nå er jeg kjempenysgjerrig på den siden altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden er nok ikke oppe og går før om en ukes tid tenker jeg, men fikk jobba en del allerede i går.

Ellers så tror jeg min kjære nesten angrer på at han har fridd... Han er så verpesjuk og jeg har sagt at jeg ikke vil ha barn før bryllupet nå som det faktisk er et bryllup å planlegge. Han blir alltid litt tussete i hodet når vi har niesen på 20 mnd på besøk.

Han har til og med begynt å prate om at vi kanskje ikke burde reise på bryllupsreise til malaria-strøk, høres ut som han har tenkt å kjøre meg på tjukka rett etter desserten... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...