Gå til innhold

ToMiAs får sin DrømmePrins august 2007


Olifant

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Brud2005

Fine hus! Skal si du er rask med å lete frem ting og tang på nettet, Tomias, både for deg selv og alle oss andre som trenger hjelp. Ikke dårlig :tommelsmil:

Slottet var jo helt praktfullt. Blir sånn drømmebryllupsjanger over planleggingen din.. :)

Natti natt. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflotte hus!!!

Du finner det meste du...

Det er virkelig noe å tenke på med en sånn fest. Jeg har vært inne på tanken selv, men det har bare blitt med det. Så langt har vi bare tenkt til å ha en middag med de nærmeste, foreldre, søsken og forlovere kvelden i forveien. Koselig det også!!!

Vakke ment som noe kritikk at du er så flink til å planlegge altså, bare så det er sagt - vil nå heller si at det er det stikk motsatte! :) En drømmer bor det vel i oss alle, ikke minst i meg - jeg drømmer både dag og natt om alt og ingenting...og har faktisk begynt å få en hel del av disse "bryllupsmarerittene". Men det har heldigvis roet seg litt den siste uken, nå har jeg "hus- og flyttemareritt i steden"!!! :tunge1: Snakk om?!?! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vakke ment som noe kritikk at du er så flink til å planlegge altså, bare så det er sagt - vil nå heller si at det er det stikk motsatte! :)

Neida, tok det ikke som kritikk selv om jeg av og til får høre (bl.a. fra min mor) at det kan blie vel mye planlegging med meg. Sånn er det nå bare, mens andre synes det er pes å planlegge synes jeg det er gøy og ser heller på det som å drømme. Samtidig som jeg absolutt ikke mister evnen til å være impulsiv! :-)

I dag er voffsen min hos veterinæren for å få operert øret sitt. :veldigsur: Etter at jeg flyttet hjemmefra har han blitt boende hjemme hos pappan min, men i dag skal jeg utover dit og være med pappa og lillesøster og hente voffsen. Er litt trist i dag da. Tror nok det går bra med ham i dag, men er vel nødt til å innse at voffsen min begynner å bli en gammel mann og det gjør vondt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er voffsen min hos veterinæren for å få operert øret sitt.  :veldigsur: Etter at jeg flyttet hjemmefra har han blitt boende hjemme hos pappan min, men i dag skal jeg utover dit og være med pappa og lillesøster og hente voffsen. Er litt trist i dag da. Tror nok det går bra med ham i dag, men er vel nødt til å innse at voffsen min begynner å bli en gammel mann og det gjør vondt.  :(

Dakkar voffsen! :cry:

Håper det går bra med han...skal krysse fingre jeg, selv om det helst sikkert går bra uansett!!! :wink:

Gamle mannen... Han er vel en voffs i sin beste alder!?!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Etter å ha lest i dagboka til Hannemor kom jeg på at jeg vel egentlig ikke har skrevet stort om hva jeg tenker rundt selve vielsen.

Det avhenger jo litt av om vi får pappas venn til å vie oss, men krysser fingrene for at det går i orden. Selv om vi ikke skal gifte oss kirkelig liker jeg tanken på å føres opp "kirkegulvet". Ser for meg at hvis været er fint så setter vi opp stoler ved den lille innsjøen i slottets hage og danner en midtgang mellom de. Fremme hos vigselsmannen må vi også finne på noe, kanskje en bue av blomster eller bare et bord... Ser for meg at jeg skal følges ned av både mamma og pappa...

Hmmm... to be continued.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av Toria og med utgangspunk i vielse kl 15 den 26 august:

582 days

13972 hours

838285 minutes

50297141 seconds

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05
:-) Etter å ha lest i dagboka til Hannemor kom jeg på at jeg vel egentlig ikke har skrevet stort om hva jeg tenker rundt selve vielsen.

Det avhenger jo litt av om vi får pappas venn til å vie oss, men krysser fingrene for at det går i orden. Selv om vi ikke skal gifte oss kirkelig liker jeg tanken på å føres opp kirkegulvet. Ser for meg at hvis været er fint så setter vi opp stoler ved den lille innsjøen i slottets hage og danner en midtgang mellom de. Fremme hos vigselsmannen må vi også finne på noe, kanskje en bue av blomster eller bare et bord... Ser for meg at jeg skal følges ned av både mamma og pappa...

Hmmm... to be continued.

Det hørtes utrolig koselig og romantisk ut!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brud2005

:trøste: Det er så fælt når voff blir gammel. Har en bamsegutt på 10, snart 11 år, og den merker jeg ikke er like sprek som før. Leken i hodet, men kroppen henger ikke helt med.

Håper det går bra med vofsen din i dag, jeg sender mange gode tanker :vinke: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Etter å ha lest i dagboka til Hannemor kom jeg på at jeg vel egentlig ikke har skrevet stort om hva jeg tenker rundt selve vielsen.

Det avhenger jo litt av om vi får pappas venn til å vie oss, men krysser fingrene for at det går i orden. Selv om vi ikke skal gifte oss kirkelig liker jeg tanken på å føres opp "kirkegulvet". Ser for meg at hvis været er fint så setter vi opp stoler ved den lille innsjøen i slottets hage og danner en midtgang mellom de. Fremme hos vigselsmannen må vi også finne på noe, kanskje en bue av blomster eller bare et bord... Ser for meg at jeg skal følges ned av både mamma og pappa...

Hmmm... to be continued.

...og vi venter i spenning! :-)

Tanken om en midtgang mellom stolene i en slotthage er jo bare superromantisk i sommerlige omgivelser...særlig med en bue av blomster!!! *sukk*

Ellers er det jo godt jeg kan inspirere til noe!!!

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå logger jeg av og drar for å kose med hunden og hente lillesøsteren min! :-)

Tvi tvi! Håper det går bra med voffsen! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...