Gå til innhold

ToMiAs får sin DrømmePrins august 2007


Olifant

Anbefalte innlegg

I dag har jeg og min kjære bare sløvet foran TVn og jobbet litt på bryllupssiden. Foreløpig er det bare forsiden som virker' date=' men for de som vil ta en titt så kan dere gjøre det her.

Feedback mottas med stor takknemlighet.

Siden dere blir jo bare kjempelekker!!! :Nikke:

Gleder meg til å se hvordan den blir videre.

Har allerede bestemt oss for at vi skal legge til "Svar utbedes" og "Nyhetsbrev" på menyen.

:klø: Skjønte ikke dette helt jeg.... Utdype??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vigdis_brud05

Kjempefin bryllupsside!!! Utrolig hva dere får til! Kommer nok til å snike meg innom når den er ferdig laget og i bruk :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha jenter!

Har grublet litt i natt og tror jeg kommer til å gjøre den turkise fargen litt mørkere og blåere, men vi får se.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg fått opp side med bilde av våre yndige brudepiker og. De er ennå ikke linka sammen (trenger litt teknisk assistanse fra min kjære), men siden kan beskues her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søøte jenter! Synes eldste og mellomste ligner veldig på hverandre - så rart!

Ja, når du sier det så ser jeg det jeg og, men tror nok det bare er på akkurat disse bildene... merkelig!

Synes jo de er helt nydelige alle sammen. Kjenner ikke den siste så veldig godt, ettersom hun er halvsøsteren (hater det ordet, men bruker det for å oppklare) til niesen til min kjære, men hun er utrolig søt hun også og jeg vil ikke gjøre forskjell på de to søstrene.

I dag har det vært minimalt med tid til å tenke på bryllup, men leser jo hva alle dere andre holder på med og koser meg med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! :-)

Er ganske fornøyd selv, mulig jeg ikke kommer til å trenge hjelp av svigerfar i det hele tatt...

Har tenkt litt mer på hva vi vil ha på siden og lurer på om vi kanskje skal ha en timeline med bilder av oss, som starter det året min kjære ble født og går opp til i dag. Blir jo gøy å se de bildene, selv om det bare er 4 år mellom oss så er det jo stor forskjell når man er liten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Hei, hvordan står det til med deg? Og hva med mormoren til din kjære? Går det bedre?

Også har du jo burdag i morgen... Og i morgen er det bare 7 dager til jeg har burdag! Nøyaktig en uke etter deg. Vittig.

Regner med at planleggingen er litt på "hold" nå som det er så mye som skje i familien deres. Forståelig nok. Tenker i hvertfall på deg, og håper at dere ser lyset i tunnelen.

Mange klemme fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha Hannemor!

Med mormoren til min kjære går det litt bedre, ikke så kritisk som det var. Legene kunne ikks si stort i dag, men regna med at det ville vippe en vei i løpet av uka. :-? Svigermor (den mest fantastiske i hele verden) ringte og beklaget så mye at hun ikke kunne være med ut og spise kake i morgen, hun var veldig unnskyldende og er jo så søt. Vi ble enige om å ta det igjen senere, jeg får altså spise Pascal kake to ganger! :-)

Planleggingen står litt på stedet hvil i øyeblikket, men kommer garantert sterkt tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:) Hei du !!

Så bra at det går bedre med "mormor". Vet akkurat hvordan slikt føles. Har gamle bestemødre ( 91 & 94 ), samt mista begge bestefedrene mine og sviger besteforeldre. Ja, åsså pappa, da. :roll: Jeg har erfart at det beste er en skikkelig god :klem: ! Det pleier å varme... :wink:

For en koselig svigermor du har. Jeg vil også ha!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble enige om å ta det igjen senere, jeg får altså spise Pascal kake to ganger! :-)  

Hmmmm... har enda ikke smakt noen av disse berømte kakene jeg - er ikke verdens største kakemoms, men det virker jo som om disse er verdt en smaksprøve :wink:

Skjønner gost at bryllupsforberedelsene står litt på vent, men tviler ikke på at du kommer tilbake for fullt. :ler:

Krysser fingrene for at det går bra for mormoren til Sten Morten :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...