Gå til innhold

Hvilke klesplagg gir deg en klein følelse av å se?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Kratt skrev:

Huff, nei. Den buksa skriker "SE PÅ RUMPA MI SE SÅ FIN DEN ER ELLER SÅ SLAPP AT JEG MÅ BRUKE "SPESIALBUKSE" FOR Å FÅ DEN FIN"   neineinei..Ser sinnsykt teit ut med det greiene bak på rumpa.

Sååå enig med deg!
De buksene der fremhever alt av konturer og det blir bare way too much. Det svir i øynene og jeg blir skikkelig flau over å ha følt at jeg nesten ser en fremmed sin nakne rumpe.. uugh :kvalm:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er ebay kjoler? Kjoler som kjøpes fra ebay? Er du klar over hvor mange kjoler som finnes der?

Anonymkode: 6e45b...ec0

Hadde ebaygruppa på FB i bakhodet, ble formulert litt dårlig :) Og ja, det er jeg fullstendig klar over ;)

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alt de kjøper fra ebay? Jeg er ikke med i noe ebay gruppe, men har kjøpt noen av de fineste klærne mine fra ebay ( gjerne brukt ) Tror ikke du skjønner hvor mange forskjellige klær som finnes på ebay...

Anonymkode: 6e45b...ec0

Hvis du leser innlegget mitt, så står det jo nettopp at det er de klærne de i den gruppa kjøper. Og at det er stort sett alt, altså ikke alt.

Anonymkode: d2583...417

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Sjay skrev:

Sååå enig med deg!
De buksene der fremhever alt av konturer og det blir bare way too much. Det svir i øynene og jeg blir skikkelig flau over å ha følt at jeg nesten ser en fremmed sin nakne rumpe.. uugh :kvalm:

Du er sikkert sjalu på de som ser fine ut i den, da de har fine rumper. Det er ikke mange som kler den, for å si det sånn. Men de som kler den, kan være smashing i den!

Anonymkode: 6e45b...ec0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ebaygruppa på FB i bakhodet, ble formulert litt dårlig :) Og ja, det er jeg fullstendig klar over ;)

Hvis du leser innlegget mitt, så står det jo nettopp at det er de klærne de i den gruppa kjøper. Og at det er stort sett alt, altså ikke alt.

Anonymkode: d2583...417

Høres veldig generelt ut...Har du eksempler på hvilke klær den "gruppa" kjøper?

Anonymkode: 6e45b...ec0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er sikkert sjalu på de som ser fine ut i den, da de har fine rumper. Det er ikke mange som kler den, for å si det sånn. Men de som kler den, kan være smashing i den!

Anonymkode: 6e45b...ec0

Er du en av disse som bruker sånne bukser eller? Siden du drar sjalukortet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selskinnsko

Canada goose jakker

Dyremønster (leopard,zebra etc.)

Fjellreven dunjakker (ser ut som noen går rundt med soveposen på)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis ikke så mange igjen å se av det nå, men ferdigrevna jeans. Ala dette og topshoprippedjeans.jpgjeans_PNG5750.png

Hva i alle dager er poenget å kjøpe ei skada/ødelagt bukse??? :ohmy:

Anonymkode: 327df...536

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en gammel dame, og får skikkelig klein følelse av alle ungjentene som bruker 2XU-bukser som hverdagsplagg, på skolen, på handlesenteret osv. For det første forstår jeg ikke poenget, for det andre må det da være fryktelig kaldt å gå med nå i 10-15 minus...

UGGs forstår jeg absolutt ikke noe av. Vet ikke om jeg får klein følelse, mest forundret egentlig. Hvordan KAN noen synes at de er fine, de ser da ut som relativt formløse tøfler. Eller?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Kratt skrev:

Er du en av disse som bruker sånne bukser eller? Siden du drar sjalukortet..

Nei, men jeg har fin figur, så kunne gjerne brukt ei sånn bukse.

Anonymkode: 6e45b...ec0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det lukter sjalusi av MANGE av svarene her.

Anonymkode: 2d207...c4f

Sjalusi? Virkelig? Så, hvis jeg syns slike bukser som skal fremheve rumpa, ser direkte idiotiske og trashy ut, så er jeg sjalu? Kan du fortelle meg hvorfor (hvorfor du tror det)? Ønsker å høre begrunnelsen til folk som roper sjalusi uansett hva temaet omhandler! Tror nok heller det er folk som føler seg skikkelig truffet, som har behov for å rope sjalusi, selv om det ikke kunne vært lengre fra sannheten. 

Anonymkode: cba20...f89

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er avslappet med det meste, men tank top/singlet på menn er grusomt, spesielt de singlettene med V-utringning. :( Har ingenting å si hvor bra kropp mannen har, det ser bare feil ut. Jeg får gåsehud av det faktisk og ikke gåsehud på den gode måten.. Det kan for bli en dealbreaker liksom, så ille er det. :P 

Anonymkode: b6bbf...b24

Haha. Jeg er faktisk helt enig med deg. Det er grusomt, og gir meg litt avsmak, for å være ærlig. 

Anonymkode: cba20...f89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer jo an på hvem som bærer den, som med alle andre klesplagg. De som har ei fin rumpe blir fin i den, mens de som ikke har noen bakdel å strutte med, burde selvsagt ikke bruke den.

Anonymkode: 6e45b...ec0

Hele poenget med buksene er at den skal få rumpa til å se rundere ut, men det ser uansett idiotisk ut, og det spiller ingen rolle om rumpa er fin i utgangspunktet, buksene ødelegger inntrykket. Men whatever, gå med de buksene du vil, men jeg og alle andre har lov til å mene at det ser tåpelig ut. 

Anonymkode: cba20...f89

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ser på http://adelataarnes.blogg.no/ , ser du ei som kler den. Igjen : det kommer an på kroppen som bærer buksa.

Anonymkode: 6e45b...ec0

:daane::hoho:

 

Dette beviser jo bare poenget. Det er direkte harry å gå med slike bukser, og det kommer som ingen overraskelse at det er slike fitnessjenter som tar baderomsbilder av rumpene sine som de legger it på insta... White trash, med andre ord.

Anonymkode: cba20...f89

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wildfig

Tydeligvis kleint å se meg da, med trange bukser og lårhøye stiletter :fnise: Kjøper og mye klær på nelly. Heldigvis for meg så er dette noe mannfolka liker ;) Jeg syner det er mer kleint å se vennegjenger der alle er nesten prikk like, gjerne med like store skjerf tullet rundt seg. Synes dagens motebilde er :sFun_sleeping: Men godt vi har forskjellige meninger om ting. Liker heller ikke de buksene som har rift kun på kneet. De hadde de iallefall på hm for noen måneder siden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parajumpers eller canada goosejakker. Uggs. Hvite joggesko. Hvite birckenstocks. Oversize cardigans. Skinny jeans.

Anonymkode: d82ec...772

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 18. januar 2016 at 10.54, AnonymBruker skrev:

Så på lørdag ei "perfekt" og pen ungjente med langt hår, maske av sminke,  rådyr vinterjakke, louis Vuitton-veske osv., ... og blå engangsplast-overtrekk over UGGs-skoa. Det var den elegansen.

Anonymkode: efce0...379

Hva var det som var elegant om hun hadde tatt av plasten?

Anonymkode: d82ec...772

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...