Gå til innhold

Hvilke klesplagg gir deg en klein følelse av å se?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Nanne70

Sånne slaskete, grovstrikkede bomullsgensere, gjerne i mønsterstrikk. Har en kollega som har slike i alle mulige farger, men jeg har ikke hjerte til å fortelle henne hvor lite kledelig det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ankelsokker, tights og gensere med stor vid hals, og trange bukser generellt egentlig.

Anonymkode: f849a...f2f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Nanne70 skrev:

Sånne slaskete, grovstrikkede bomullsgensere, gjerne i mønsterstrikk. Har en kollega som har slike i alle mulige farger, men jeg har ikke hjerte til å fortelle henne hvor lite kledelig det er.

Nei, hvorfor i all verden skulle du si det?

Folk må få lov til å gå i akkurat de klærne de vil uten at folk skal si noe til dem. At du synes det er ukledelig på henne betyr ikke dermed at det er slik. 

Anonymkode: cef5f...750

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overdeler med skrift. For eksempel random fransk som ikke gir mening og diverse årstall.

Anonymkode: 52379...5d5

Ja. Bikbok er fæææle på det greiene der! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på skirenn i går og så ei ungjente i stor parkas (fornuftig) men også med trang buksetights, ankelsokker og joggesko. I 13 minus! -så vanvittig malplassert ut der hun stod å frøs.... kleint å se...og jenta ble nok også klein eller urinveisinfisert.... kle seg etter anledningen er greit...

Anonymkode: eff8a...5af

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15.1.2016 at 19.03, AnonymBruker skrev:

Pinnkorte kjoler og skjørt. Stiletthæler. Trange kjoler. Dype utringninger. 

Anonymkode: 817c7...823

Nei, alt dette kan være ganske underholdende å se på. Noen ganger underholdende fordi dama kler dette, andre ganger fordi hun absolutt ikke kler slike klær ☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nanne70
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, hvorfor i all verden skulle du si det?

Folk må få lov til å gå i akkurat de klærne de vil uten at folk skal si noe til dem. At du synes det er ukledelig på henne betyr ikke dermed at det er slik. 

Anonymkode: cef5f...750

Neida du har jo rett, og selvsagt kommer jeg ikke til å si det til henne. Men hun er så flott ellers, og jeg kan ikke la være å tenke at hun hadde blitt enda flottere dersom hun hadde droppet de slaskete genserne :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Nanne70 skrev:

Neida du har jo rett, og selvsagt kommer jeg ikke til å si det til henne. Men hun er så flott ellers, og jeg kan ikke la være å tenke at hun hadde blitt enda flottere dersom hun hadde droppet de slaskete genserne :) 

Kanskje alle andre syns hun ser fantastisk ut i slike gensere. Jeg vet ikke helt hva slags type gensere du mener, men jeg syns mange typer ribbestrikkete gensere kan være veldig pent på veldig mange

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på lørdag ei "perfekt" og pen ungjente med langt hår, maske av sminke,  rådyr vinterjakke, louis Vuitton-veske osv., ... og blå engangsplast-overtrekk over UGGs-skoa. Det var den elegansen.

Anonymkode: efce0...379

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70
1 time siden, Wenda skrev:

Kanskje alle andre syns hun ser fantastisk ut i slike gensere. Jeg vet ikke helt hva slags type gensere du mener, men jeg syns mange typer ribbestrikkete gensere kan være veldig pent på veldig mange

Nei, jeg mener sånne billige, grovstrikkede bomsullsgensere som mister fasongen etter et par vask. Vanskelig å forklare, men de er virkelig ikke fine. Akkurat den typen gensere jeg snakker om, kunne sikkert vært ok hvis kvaliteten hadde vært bedre, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎16‎.‎01‎.‎2016 at 13.31, Sjay skrev:

Store glitrende beltespenner på damer, og disse rumpe-løft buksene.. please, jeg vil ikke ha rompen din rett i trynet

Helt off topic, men flere nevner disse så nå ble jeg nyskjerrig, rumpe løft bukser? sånn kompresjonstights? eller? har noen en link? må se disse merker jeg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, pautina skrev:

Helt off topic, men flere nevner disse så nå ble jeg nyskjerrig, rumpe løft bukser? sånn kompresjonstights? eller? har noen en link? må se disse merker jeg?

https://www.google.no/search?q=weightless+bukse&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiFhoS-n7PKAhXplHIKHQnlC3gQ_AUIBygB&biw=1366&bih=657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, den ræven min hadde nok ikke blitt noe bedre av at jeg trykket den inn i en sånn bukse anyways, så jeg lar de unge styre på jeg og. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min forlengst avdøde bestemors mamelukker husker jeg var ubehagelig. Eller var det fordi hun noen ganger gikk i BARE det...? Jeg var riktignok en liten gutt, men likevel... 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er mamelukker?

Anonymkode: c4dd7...94c

Er det vanskelig for deg å google?

Anonymkode: 61aae...3b7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas

Menn som nærmer seg 40 og fortsatt går med buksa godt under stumpen (slik at underbuksa syns) og generelt litt samme stil som de hadde da de var rundt 25. Uff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kombinasjonen av plagg som ev. kan være "kleinhetsfremmende". Spesielt kombinasjonen 2XU, Parajumper og Uggs får meg til å betvile personens individualitet, evne til kritisk tenkning og det som verre er. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...