Gå til innhold

Datoliste for 2006-brurer


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Se det!! Da har du allerede gjort klar neste del veslo ;) Tenk, nå er det 6 mnd til midtsommers, og da står mange i den nye lista :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har gjort hva med planlegging til nå? Bare litt gøy å høre hvordan dere ligger ann!!

Oj, gøy!!!

Dette er i orden hos oss no:

- kjole, sko, frisør

- kyrkje, prest, organist

- festlokale, mat

- gjesteliste

- bordpynting

- servitørar, solistar, bartender

- eit par kakebakarar

- kyrkjeprogram

- kaketopp

Tja, kjem ikkje på noko meir som er HEILT i orden, men har ei lang liste over kva som IKKJE er gjort då.. Hehe.. Limer den inn her eg, gøy om de andre limer inn dykkar lister også, så kan vi samanlikne og sjå om det er noko vi manglar.

Her er mi:

Oppdatert måneds-planleggingsliste:

januar

- lag invitasjonar

- få søs til å ta bilete til innside og bakside av festprogram

- printe invitasjons-tekst og bilder

- begynne og avfotografere og scanne barndoms-bilete vi skal ha i lysbilete-show

- begynne å sy dukar og serviettar

- bestille lys hos lys-dame? (8? små til middagsbordet)

- ta bilder av bryllups-planleggingsting til "utstilling" (ein sko, strømpeband, planleggingsperm, bibel, salmebok, fest-bord, ol. framkalle, laminere)

oppdater nettsida:

- skrive om tilrettelegging for barn, legge ut kjøreplan for dagen, nevn at vi ønsker at alle skal fotograferes

- skriv på nettside at dersom noko ønsker å bidra med songar eller anna moro i fest-programmet, er det fint om det kan sendast til oss (på mail?) før den og den datoen...

- oppdatere info om søs

- sy omslag til gjestebok/albumet, begynne å ordne til sider dette

- begynne og laste ned musikk til bryllupet, ta ein musikkprat med venninne S

- finn ut kor pc og høgtalarar skal stå og kor projektor skal henge

- skal vi ha eigen pc med minne-kortlesar? Kven sin pc? Lag TPM-forklaring

- kven skal vere ansvarleg for diverse?

- ordne med overnatting på Vasstun Gjesteheim

- lage ein "alt som er verdt og vite"-perm i forbindelse med bryllupet vårt, bruk plastlomme-system, putt inni all slags info om kven kva kor, bilder av korleis bordpynten skal vere, osv... - oppdatere eigen, og lage ein til mamma

- mail til prest og organist ang. salmar og tekstval

- skriv ut oppdatert bryllupsdagbok

I Oslo:

- skriv ønskeliste på Tilbords, få hjelp i butikk

- underskjørt til meg? + strømper x 2?

- sjå på brudeundertøy

februar

- lage alkohol-liste, få tips om vinar og ymse anna i samtale med polet, riesling-kvit, kva raud og alkohol-fri??

- Oversikt over hvem som kommer og ikke

- finne ut korleis bryllupskaka skal vere, bestille den?

- snakke med piano-jente

- lære å danse brudevals/drite i brudedans!?!??

- bestille blomar (og ev. andre ingredienser til brudebuketten)

- brudebukett-prat med venninne H, finne ut kven som skal lage knappholsblomar (kven skal ha?) og brudepikebukettar, bestille blomar

14. februar: sende ut invitasjonar

27. februar: kjøpe kjole til søs?

- støyping av zinkfat og zink-dropar

- hente dukar og glas hos nurseBetty, dersom dei er ferdige

- lære å danse swing

- kjøpe kjolar til søs og mams

- skrive ferdig liste over kva slags bilete vi ynskjer skal bli tatt, sjå kven skal gjere kva-liste

- skrive kake-lista ferdig, fordele kakebaking blant venninner og kjente

- fordele ymse som ikkje allereie er fordelt, jmf. kven skal gjere kva-lista

24. februar:

- ordne med ekteskaps- og forlovar-erklæring

- snakke med svigerinne om bordpynt?

mars

11. mars:

- kjoleprøving!!! (hugs å ta med sko og roseblad)

- besøk hos onkel, la brudepikene treffas, ta mål av brudepiker, prate med onkel om toastmasterjobben (hugs å ta med ymse info..?)

- Ta bilde av brudepike D

- sy brudeveske (få med ekstra stoff frå sydama)

- sjå etter mannfolk-antrekk

- få sydd brudepikekjolane (!)

- lag omslag til festprogram, embosse monogrammet på framsida?, kikk over fest-program, lag skikkeleg rekkefølge, smalare margar og pass på lik skrifttype på alle sider

- Lage barkart i samråd med bartender, laminere

- lage endelig kjøreplan for dagen

- lage ferdig sider som skal vere i gjesteboka, sjå inspirasjon

- Lag handleliste for matvarer

- begynne å bake kaker/ordne med kakebakarar

- tenke på tale til mannen

- Transport frå kyrkja? Bilen til svoger pynta med bjørkeris og flagg?!?!?

- Grilling dagen før, kor og korleis?!?!? Om f.eks. Einarhaug, snakke med grunneigarane, osv...

april

- Lage bordplan, og print og laminer

- Hugs å kjøpe klistremerker til nummerering av gaver

- befaring i festlokalet: er alt serviset i orden, er det plass til bordplanen vår? kor skal alt vere? får vi ordne i stand to dagar før?

- gjer ferdig alle laminerings-ting: barkart, "utstilling", TPM-forklaring, osv..

- begynne å lage takkekort?

mai

- samtale med toastmaster

- 1. mai - svarfrist

- sett opp bordplan

- bestill koldtbord (hør om det er mogleg å bytte ut eine desserten med is og rørte jordbær)

- kjøp inn drikkevarer og anna stæsj

- Bekrefte alle bestillinger

- Handle inn matvarer til festen, eller delegere dette

- 24. : send notis til lokalavisa om bryllup

- lage til ferdig-frankerte konvoluttar med cd i til bilete

- Solarium

- kven hjelper til med å rydde?

- Kjøpe Make-up?

- Neglar?

juni

- Tider til kokkar/servering ol

- printe kyrkje-program og innside av songhefter

- frist for å komme med songar

- samtale med prest

- pussing og gravering (lite hjerte og bryllupsdato) av ringar

- få stadfesta alle bestillingar v/ riktig kontaktperson

- trykk opp songhefte og kyrkjeprogram

- laminer bordplan

- Melde frå om namne-endring til bank, skule, ymse stader eg er medlem, osv

- kor mye brus treng vi?? handle inn

- lage omslag til takkekorta?

22. juni:

- sette på plass bord og små-pynte?

23. juni:

- pynting

- grilling for ankomne gjester

24. juni -06: JA!

25. juni: rydding og brunsj?

juli

- lag ferdig takkekort

- send ut takkekort

- send bryllupsbilete til lokalavisa

Sommaren -06: Bryllupsreise i form av fottur eller telt-tur eller liknande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flyreisen er bestilt

Mast litt på kjerka ang webkamera

Hotell er under planlegging og snart for bestilling (bare vente på at vi får nytt visakort..da det vi har utløper i febuar)

mamma og pappa har bestilt fly til new york

lokale hjemme i norge er klart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt har jeg kommet;

Kirke, prest ok.

Lokalet og cateringsfirma til servering og pynting er ok.

Frisør bestilt.

Kjolen er kjøpt.

Sko er kjøpt(vurdere å kjøpe et nytt brukt par)

"Gavepakkeåpner" ok.

Kjøpt inn alt som trengs til invitasjonene.

Gjestelista er klar.

Toastmaster er ok.

Fotograf ok.

Blomsterdekratør ok(min mor ;) )

Ellers er det mye som gjenstår av smådetaljer :)

Oppdatert litt :)

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Joda, jeg kan oppdatere.

Vi har kontroll på følgende:

* bestilt kirke og lokale

* har kontroll på økonomi og budsjett

* invitasjonene er betemt utseende på, men ikke produsert

* fotografen er bestilt

* Brudekjolen er kjøpt om motatt

* Brudepikene er spurt og har takket ja

* Toastmaster er spurt og har takket ja

* Forlovere er forlengst avklart og de er egnasjert med på det som skjer

* Bryllupsreisen er bestemt og straks bestilt (trolig til uka)

* Begynt å lage ønskeliste

* Kjøttet til hovedretten ligger allerede i fryseren

* To venninner har tilbudt seg ansvar for å plukke blomster og pynte lokalet på selve dagen

* To venninner som har tilbudt seg pakkeåpning

* Musikk til festen er under ordning, dvs broren min må å de til å bekrefte det

* Mønster og hovedstoff til brudepikekjoler er innkjøpt, mangler bare rosa organza (som er VANSKELIG å få tak i!!)

* Har så vidt begynt å kjøpe inn alkohyler til festen, selv om mye gjenstår her...

Så i grunnen tror jeg at vi med god samvittighet kan si at vi har kontroll på det meste :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og nå er også billettene til flyet betalt

og jeg snkal snart avgårde å pørve hår frisyrer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henger noe etter her ser jeg...

men det som er i boks er:

#forlovere

#kirke

#lokaler selskep

#gjeste liste

#vet hvordan innbydelser, kirkeprog, meny/bordkort skal være, bare å printe ut

#KJOLE

#kjole vilde (brude pike)

#toastmaster

#meny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Vi har...

Forlovere

Kirke (og antakelig prest)

Organist

Solosangere

Lokale m/mat, kokk, serveringspersonale

Meny

Fotograf

En som tar bilder i kirke/under middagen

Toastmaster

Gjesteliste

Invitasjoner (må bare skrives ut)

Kjole, sko, smykker, slør, diadem

Brudebarn

En del kakebakere, bl.a vet vi hvem som skal bake bryllupskaka

Bryllupsreise (bestilt og betalt)

Mønster til brudepikekjoler (svigermor handler stoff når hun skal på ferie, og skal også sy kjolene)

En hudpleier som skal sminke bruden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Veeel....min (vår) oppdatering er ikke av den koseligste sorten,men må vel gjøres likevel: Vi blir nødt til å flytte vårt bryllup til våren 2007, på grunn av at min kjæreste har blitt syk, og kommer til å trenge en god del tid på å bli "sitt gamle jeg" igjen. Derfor har vi bestemt å flytte bryllupet til et tidspunkt da vi vet han er frisk igjen, nemlig forsommeren neste år, foreløbig er datoen 16.06.07.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ein fin dato lillelou! Er nok lurt av dykk å gjere som de gjer ja...

Elles ser det ut som vi har god kontroll alle mann her, det er ikkje verst!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med bryllupsreise a jenter?? Noen som skal og evt når/hvor??

Fottur i Jotunheimen til sommaren. :)

Og tur til Tailand når vi får råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...