Gå til innhold

Datoliste for 2006-brurer


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17.02.06!  :hjerte:

Og (nesten) ingen nerver ennå!

Ops, det er jo allerede neste fredag!!! Tror du er det medlemmet som da har stått kortest tid ever på en slik liste :ler2:

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 dagar til invitasjons-utsending her!! :hoppe:

Korleis ligg de andre søte brurer an med pynt og kjole og invitasjonar og slikt?

Invitasjonene er ferdig laga. Er levert min søster som skal skrive teksten. Blir ferdige i løpet av kommende uke. Blir så sendt ut i slutten av mnd. Frimerker er kjøpt, måtte jo ha Valentinesfrimerker :danse:

Ellers;

*Kjolen henger i skapet til ei venninne.

*Slør kjøpte jeg idag.

*Sko er i skapet(ser etter sandaler, da slipper jeg vonde tær!)

*Lys til bordene er kjøpt.

*Utkast til bordkort er laget.

*Noe av kirkeprogrammet er bestemt. Ei venninne av meg skal spille "You raise me up" på fløyte i kirken. Vi skal ha"Gje med handa di ven" som eneste salme.

*Kirkepynt er bestemt. Blir hjerteformede blomsterpynt ved alteret og på benkradene.

*Barna er avklart hvor skal være til enhver tid på dagen. Hvem som har ansvar for påkledning, pass i kirken, levering til familien som skal passe de på natta.

Godt å få disse tingene med barna avklart :Nikke:

Mangler en god del med kirkprogram, hvordan det skal se ut o.l. Hvor mange vi skal printe, hvem som skal dele de ut, utgang/inngangsmarsj mangler.

Blir spennende å lese hva dere andre skal ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kyrkje-programmet vårt ligg ein 3-4 sider tilbake i dagboka mi, om du treng tips... ;)

Har lest den vetdu veslo ;) Husker du jeg var interessert i den inngangsmarsjen dere skulle ha? Men det gikk jo ikke så bra da å bruke den.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest den vetdu veslo ;) Husker du jeg var interessert i den inngangsmarsjen dere skulle ha? Men det gikk jo ikke så bra da å bruke den.. :sjenert:

Det stemmer visst ja,, Hugsar ikkje så mykje eg.. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...