Gå til innhold

Datoliste for 2006-brurer


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:velkommen:

Så spennede da. jeg skal selv over dammen å bli gift i USA. New York har vi valgt da. Mange som blir med dere over da?

IdaH ikke innlogget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke enda. Foreldre osv har jo veldig lyst, og selvfølgelig andre også. Men det blir jo veldig dyrt da så det blir ingen sure miner dersom man ikke blir med. Vi skal uansett ha selskap her hjemme etter at vi kommer hjem, men da en mer uformell fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Lady Stardust!! Så spennende med bryllup i Las Vegas da!! Blir gøy å følge deg frem til dagen deres!!

Endret av Maibrud`06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen til Elise og Bridezilla også :vinke:

Har dere fått dere dagbøker a? Hva med deg Lady Stardust, planer om dagbok du eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig ikke dagbok er noe for meg. Har aldri skrevet dagbok i hele mitt liv jeg, og vet egentlig ikke hva jeg skulle skrevet der. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror egentlig ikke dagbok er noe for meg. Har aldri skrevet dagbok i hele mitt liv jeg, og vet egentlig ikke hva jeg skulle skrevet der.  :klø:

I dagboka kan du skrive det du skal gjøre frem til bryllupet :Nikke: Artig å ta del i hverandres planlegging mot den store dagen. Hvis du blar lengre ned på hovedsiden, vil du finne temaet bryllupsdagbøker! Ikke noe must i det hele tatt, men det gjør jo at vi blir litt mer kjent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gifter oss 19. august 2006. :bryllup:

Bytter dato til 29.juli. :flau: Håper ikke det blir flere bytter nå altså. ;)

Veslo, kan du ikke skrive meg inn på lista da? Den 27. juli

Velkommen nye bruder! Beklager sein oppdatering, har ikkje hatt nett-tilgang på ei veke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

04. februar

- vinterbrura

************************************************************

Godt gift:

:bryllup:

Og da var første KG-brud 06 godt gift! Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...