Gå til innhold

Datoliste for 2006-brurer


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oj, så rart når folk her inne faktisk gifter seg!! Hehe, burde jo ikke akk komme som noen overraskelse, men det er litt rart likevel! :enig:

Håper Epica hadde en fantastisk dag!!! :bryllup::hjerter_rundt:

veslo: kan du lage link til bryllupsdagboken min i navnet mitt også i listen? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Tusen takk!  :klem:

Mon tro om noen tar opp denne tråden når du er godt gift veslo?  :blunke:

Det er vel nokon som gidd adoptere den, kan hende? Men eg skal vel greie å oppdatere litt sjølv om eg har ekteskaplege plikter også... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Kan du føre oss opp også? Vi skal gifte oss etter 6 år, i las vegas. datoen er vi litt usikre påmne ca rundt 20 juli. jiha!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det. He he, dagbok ja... det var det da. Har prøvd, men er tydeligvis ennå dummere enn jeg trodde. For jeg skjønner ikke hvordan jeg skal gjøre det :ler: ganske redd for å gjøre noe feil også ser du... håpløst tilfelle! :) Men kanskje jeg prøver meg igjen senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for det. He he, dagbok ja... det var det da. Har prøvd, men er tydeligvis ennå dummere enn jeg trodde. For jeg skjønner ikke hvordan jeg skal gjøre det  :ler:  ganske redd for å gjøre noe feil også ser du... håpløst tilfelle! :)  Men kanskje jeg prøver meg igjen senere i dag.

Velkommen milla :vinke:

For å lage dagbok, bare trykker du på starte et nytt innlegg på den siden hvor bryllupsdagbøker ligger.

Så kaller du dagboka di det du vil i den øverste linja som kommer opp på neste side.

Så skriver du innlegget i ruta nedenfor. Så kan du velge ikon for innlegget helt nederst, også trykker du post innlegget...

Skjønte du noe av dette?? Bare spør hvis det er noe uklart. Vi alle har lurt på dette, så du er ikke alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hørtes ikke altfor vanskelig ut, skal prøve nå. Men får jeg opp en link til dagboken min, når jeg skriver innlegg da? Eller må jeg gjøre noe mer da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du gjør dette, får du din egen dagbok. Link til dagboken din kommer på førstesiden under forumet bryllupsdagbøker.

Skal du ha link i signaturen din, må du lime inn dagbokas egenskaper(dvs koden) i din profil hvor du kan endre/lage signatur.

Litt innvikla, men det er overhodet ikke vanskelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...