Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Carl Aksel sitt lille raserianfall må være noe av det barnsligste jeg har vært vitne til!

Anonymkode: ae24c...14f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, SophiaLoren skrev:

Malin ryker! 🙌🙌

YEEEEEEEEEEEES! YES! YES! YES!

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Malin er jo fullstendig idiot som stiller seg bak Jonas og faktisk tror på at han skal velge henne. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en FANTASTISK episode! Og FANTASTISK redigering på slutten, med "What comes around goes around". Fytti, jeg føler meg nyforelska, detta føltes godt. :fnise: Og Jonas er så DIGG! Jonas og Nina er RÅ. Og heia Eileen + Øystein og :)
Fikk LITT vondt av CA da han gråt, men det var så latterlig morsomt å høre han sitte og snakke om ærlighet, over klippingen av hva han har gjort tidligere :fnise:

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN, det jeg ikke skjønner hvorfor i pokker og vold de ikke forstår selv hvordan dette funker.

Malin + Carl Aksel
Eileen + Øystein
Nina + Jonas

Fy faen, så sterke de hadde vært i en 6-mannsgruppe! Hallo liksom! Bare se på de parene. Utrolig sterke par.

MEN, JIPPII FOR AT MALIN RØYK! Moahahah

Anonymkode: 7d8ce...de8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

MEN, det jeg ikke skjønner hvorfor i pokker og vold de ikke forstår selv hvordan dette funker.

Malin + Carl Aksel
Eileen + Øystein
Nina + Jonas

Fy faen, så sterke de hadde vært i en 6-mannsgruppe! Hallo liksom! Bare se på de parene. Utrolig sterke par.

MEN, JIPPII FOR AT MALIN RØYK! Moahahah

Anonymkode: 7d8ce...de8

Det fungerer jo ikke når de ikke stoler på hverandre, og ei heller ønsker å stole på hverandre. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Elsker at produksjonen lagde klipp av Caksel og alle de han har lurt og sendt ut, sammen med sangen "what comes around goes around" 😂

Ser ikke Hoffet selv at de lyver og spiller skittent? Så griner de med engang noen andre gjør det. De irriterer meg sååå, får lyst til å springe på veggen og dra av meg alt håret. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det fungerer jo ikke når de ikke stoler på hverandre, og ei heller ønsker å stole på hverandre. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Sant nok, men i mitt hode er det jo de tre sterkeste parene der inne nå. (edit: VAR de tre sterkeste parene, nå står jo Eileen og Nina som de sterkeste).

Det er utrolig morsomt at Carl Aksel mener ærlighet varer lengst i det ene øyeblikket, når han to minutter senere sier at "jeg har faen meg slått ut de fleste i den alliansen" 

Men jeg skal med hånda på hjertet si at jeg faktisk syntes synd på han da han satt og gråt foran micen. Det er nok den eneste gangen jeg har følt sympati med han, men han skal faen ikke komme her og kommer her med ÆRLIGHET. 

Anonymkode: 7d8ce...de8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MErkelig at de blir sinte for at en i en annen allianse ikke vil redde de... tipper Caksel har glemt alt sammen på mandag når det sjekker inn en ny

Anonymkode: ae24c...14f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyyy faen så ekle alle de i det jævla hoffet er. Den greia med at nichlas klasket pungen sin på bildet til Jonas gjorde at jeg fikk lyst til å rive av meg håret og kaste pc'n i veggen. For noen snørrvalper de er.

Helt fantastisk at malin (4,5 år) måtte pakke ranselen sin og dra hjem.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, -Fiona- skrev:

Fyyy faen så ekle alle de i det jævla hoffet er. Den greia med at nichlas klasket pungen sin på bildet til Jonas gjorde at jeg fikk lyst til å rive av meg håret og kaste pc'n i veggen. For noen snørrvalper de er.

Helt fantastisk at malin (4,5 år) måtte pakke ranselen sin og dra hjem.

Niclas er så forbanna harry, og det han gjorde med bilde av Jonas er så utrolig barnslig. 

Snakkes, Niclas! Kom deg hjem til Krsand eller var det Vennesla?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, -Fiona- skrev:

Fyyy faen så ekle alle de i det jævla hoffet er. Den greia med at nichlas klasket pungen sin på bildet til Jonas gjorde at jeg fikk lyst til å rive av meg håret og kaste pc'n i veggen. For noen snørrvalper de er.

Helt fantastisk at malin (4,5 år) måtte pakke ranselen sin og dra hjem.

Nå lo jeg HØYT angående Malin!!!! 😂😂😂😂👏🏽

Enig. Nicklas er så ÆSJ... Fysj! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, -Fiona- skrev:

Fyyy faen så ekle alle de i det jævla hoffet er. Den greia med at nichlas klasket pungen sin på bildet til Jonas gjorde at jeg fikk lyst til å rive av meg håret og kaste pc'n i veggen. For noen snørrvalper de er.

Helt fantastisk at malin (4,5 år) måtte pakke ranselen sin og dra hjem.

Haha! For en beskrivelse. PH blir så mye artigere når man kan dele og lese her i trådene. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...