Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Det kom jo ikke noe raserianfall i dagens episode, må være imorgen da!

 

Håper så jævlig Øystein sender Malin hjem, istedenfor Eileen. Øystein burde det, når Carl Aksel prøvde å sende Eileen hjem - uten å prate med Øystein om det. Så det er påtide at Øystein tar igjen og sender Carl Aksels "partner" hjem.. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke tro at Jørgen vil sende hjem Malin fremfor Mikela, så der står hun nok ganske trygt. Men tipper produksjonen sender jentene ut i rekkefølgen Mikela - Malin - Eiléen, sånn at Malin er tvunget til å gå til Øystein.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da tipper jeg Mikela eller Malin ryker i morgen....

Celester/Caksel

Stine/Niklas

Nina/Jonas

Malin/Mikela/Jørgen

Malin/Eileen/Øystein

Anonymkode: 05dcf...227

Her tror jeg du bommer litt. Slik som jeg skjønte det, så er ikke Miss og Mr. Paradise er låst sammen. De er låst med sin nåværende partner. Derfor er ikke Jørgen ledig, og Jonas velger selvsagt Mikela foran Malin. Dermed må Malin finne seg et annet sted, noe som gjør at hun tydeligvis vurderer Øystein.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, ssophie skrev:

Her tror jeg du bommer litt. Slik som jeg skjønte det, så er ikke Miss og Mr. Paradise er låst sammen. De er låst med sin nåværende partner. Derfor er ikke Jørgen ledig, og Jonas velger selvsagt Mikela foran Malin. Dermed må Malin finne seg et annet sted, noe som gjør at hun tydeligvis vurderer Øystein.

Ok, jeg har ikke sett dagens episode. Leser bare hva andre rapporterer ;) 

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Malin stiller seg bak Øystein, så ryker Eileen (dessverre).  Det kan være det er Jonas som får raserianfall, men det tviler jeg på. Eller så kan det være Øystein velger Eileen fremfor Malin, og Carl Aksel klikker.

Dvs, Celester er låst med Jørgen, og Carl Aksel er låst med Nina. Da er det Jonas, Nicklas og Øystein som er mulige alternativer. Hvis Mikela og Malin går bak Jonas, så velger nok Jonas, Mikela. Malin har bare sjans hos Øystein, og siden Øystein gjør alt CA ber han om (les: hans lille valp) så er det nok Eileen som ryker. Det tror jeg, dessverre...

Anonymkode: 7d8ce...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, LadyBlaBla skrev:

Jeg kan ikke tro at Jørgen vil sende hjem Malin fremfor Mikela, så der står hun nok ganske trygt. Men tipper produksjonen sender jentene ut i rekkefølgen Mikela - Malin - Eiléen, sånn at Malin er tvunget til å gå til Øystein.

Hvorfor er Malin tvunget til å gå til Øystein? Rekkefølgen bestemmes jo over hvem de har skrevet opp at de skal gå til. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis Malin stiller seg bak Øystein, så ryker Eileen (dessverre).  Det kan være det er Jonas som får raserianfall, men det tviler jeg på. Eller så kan det være Øystein velger Eileen fremfor Malin, og Carl Aksel klikker.

Dvs, Celester er låst med Jørgen, og Carl Aksel er låst med Nina. Da er det Jonas, Nicklas og Øystein som er mulige alternativer. Hvis Mikela og Malin går bak Jonas, så velger nok Jonas, Mikela. Malin har bare sjans hos Øystein, og siden Øystein gjør alt CA ber han om (les: hans lille valp) så er det nok Eileen som ryker. Det tror jeg, dessverre...

Anonymkode: 7d8ce...de8

Det er ingen som ville ha fått et raserianfall over at Eileen sjekker ut (utenom Øystein selv, men det er jo ikke tilfelle hvis han selv sender henne ut). 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er Malin tvunget til å gå til Øystein? Rekkefølgen bestemmes jo over hvem de har skrevet opp at de skal gå til. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Nei, rekkefølgen er det produksjonen som bestemmer. Det er slik de styrer hvem som skal bli/reise.

Alle deltakerne må skrive på forhånd sitt første- og andrevalg. Hvis førstevalget har en annen bak seg allerede så må hun gå til andrevalget.

Hvis Malin setter opp 1-Jørgen og 2-Øystein så kan produksjonen bestemme hvem hun må gå til ved å endre rekkefølgen.

I første alternativ går Malin mellom Mikela og Eiléen. Mikela først, hun går til Jørgen. 

Når Malin da går er Jørgen allerede tatt, og hun må gå til Øystein.

I andre alternativ går Malin enten først eller sist. Da er enten Jørgen ledig, eller så er både første og andrevalget allerede opptatt, i begge tilfeller kan hun gå til Jørgen.

 

See?

 

Endret av LadyBlaBla
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Malin ryker, Caksel og ekle Niklas trenger å få enda et smell på alliansen sin...

Anonymkode: fca4a...c3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, LadyBlaBla skrev:

Nei, rekkefølgen er det produksjonen som bestemmer. Det er slik de styrer hvem som skal bli/reise.

Alle deltakerne må skrive på forhånd sitt første- og andrevalg. Hvis førstevalget har en annen bak seg allerede så må hun gå til andrevalget.

Hvis Malin setter opp 1-Jørgen og 2-Øystein så kan produksjonen bestemme hvem hun må gå til ved å endre rekkefølgen.

I første alternativ går Malin mellom Mikela og Eiléen. Mikela først, hun går til Jørgen. 

Når Malin da går er Jørgen allerede tatt, og hun må gå til Øystein.

I andre alternativ går Malin enten først eller sist. Da er enten Jørgen ledig, eller så er både første og andrevalget allerede opptatt, i begge tilfeller kan hun gå til Jørgen.

 

See?

 

Hvorfor må deltakerne gå til andrevalget sitt dersom førstevalget er tatt? Hva med de som går sist og alle er tatt? 

Produksjonen setter jo opp rekkefølgen ut ifra hva de har valgt og dermed lar den som skal ta et avgjørende/oppsiktsvekkende valg komme sist. Malin vil definitivt gå sist i morgen dersom hun planlegger å stå med Øystein. 

Jørgen er uansett låst med Celester, så det er derfor Malin ikke kan gå dit. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må deltakerne gå til andrevalget sitt dersom førstevalget er tatt? Hva med de som går sist og alle er tatt? 

Produksjonen setter jo opp rekkefølgen ut ifra hva de har valgt og dermed lar den som skal ta et avgjørende/oppsiktsvekkende valg komme sist. Malin vil definitivt gå sist i morgen dersom hun planlegger å stå med Øystein. 

Jørgen er uansett låst med Celester, så det er derfor Malin ikke kan gå dit. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

De kan bare gå til førstevalget sitt dersom det enten ikke står noen der fra før eller at både første og andre valget allerede har noen bak seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Phung skrev:

De kan bare gå til førstevalget sitt dersom det enten ikke står noen der fra før eller at både første og andre valget allerede har noen bak seg

Så teit. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CA er den eneste som kan få raserianfall tror jeg. Kan ikke se for meg noen av de andre akkurat. Jeg ser meg Øystein beholder Eileen fremfor Malin og CA klikker. For nå er hans sikre partner ute. Da står han veldig utrygt. Håper i alle fall det blir sånt da. For hvem av de skal få raserianfall hvis Eileen ryker? Jonas? Jonas er for classy og voksen til det.

Anonymkode: 6d83f...59c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må deltakerne gå til andrevalget sitt dersom førstevalget er tatt? Hva med de som går sist og alle er tatt? 

Produksjonen setter jo opp rekkefølgen ut ifra hva de har valgt og dermed lar den som skal ta et avgjørende/oppsiktsvekkende valg komme sist. Malin vil definitivt gå sist i morgen dersom hun planlegger å stå med Øystein. 

Jørgen er uansett låst med Celester, så det er derfor Malin ikke kan gå dit. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Ja, jeg har ikke sett episoden, leste bare her inne at CA og Celester var låst. Men du skjønner prinsippet selv om aktørene blir noen andre. Produksjonen setter opp rekkefølgen ut fra hvem de vil sende ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det blir slik:

Caksel-Nina (låst)
Jørgen-Celester (låst)
Jonas-Mikaela
Øystein-Eileen og Malin - Øystein velger Eileen og CA klikker

Men så sjekker nok hun Martine Storsve inn neste uke og blir CAs nye allierte, så han lider vell ingen nød så lenge dessverre..

Anonymkode: 0d834...fe6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok det blir slik:

Caksel-Nina (låst)
Jørgen-Celester (låst)
Jonas-Mikaela
Øystein-Eileen og Malin - Øystein velger Eileen og CA klikker

Men så sjekker nok hun Martine Storsve inn neste uke og blir CAs nye allierte, så han lider vell ingen nød så lenge dessverre..

Anonymkode: 0d834...fe6

Sikker på at det sjekker inn en jente på mandag? Jeg får inntrykk av at det er guttene som er i fare til uka, jeg. Både pga det som det står om at noen prøver å lure en gutt til å tro at han står utrygt, og det med at guttene skal på utflukt hvor det er en konkurranse. Hvis det kommer inn en gutt, så kommer nok CA til å svette litt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ssophie skrev:

Sikker på at det sjekker inn en jente på mandag? Jeg får inntrykk av at det er guttene som er i fare til uka, jeg. Både pga det som det står om at noen prøver å lure en gutt til å tro at han står utrygt, og det med at guttene skal på utflukt hvor det er en konkurranse. Hvis det kommer inn en gutt, så kommer nok CA til å svette litt.

Enig! Jeg tror også det er guttene som står i fare neste uke.

Håper Caksel eller Jørgen ryker.

Anonymkode: 05dcf...227

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti grisen assa. Nå er jeg så driiiiiiit lei av å se at han forbanna "kongen" skal få viljen sin hele forbanna tiden. Har han noe noen gang gått i mot ham?

Tror ikke jeg orker å se på mer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen er så jævlig irriterende... han virker egentlig litt ondskapsfull og fæl, mtp det han sa om Nina og Eileen :S

Anonymkode: fca4a...c3c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...