Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD

ankara

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hvorfor Malin ofret seg selv?! Gjett om Carl Aksel har manipulerende personlighetstrekk. Eller hva? Jeg blir forvirret. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakker de dårlig språk på PH eller? Hva er det for en hun/henne feil den generasjonen plages med! Ikkje bra!

Endret av Oslohøst
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er tilfellet må jeg virkelig si at Øystein er storsinnet som henger så mye med Eileen på tross av det

Anonymkode: e2355...2e8

Enig, hehe... 

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette seriøst?  Hadde jeg ALDRI trodd.. Eileen slippe kula liksom. 

Anonymkode: cdd4a...bf4

Om det stemmer vet jeg jo ikke, men det var spoileren jeg leste for X antall uker siden på CA's instagram. FØR vi visste Eileen og Øystein kom til å spille ilag :fnise:

Anonymkode: ee1f5...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle har hvertfall på seg samme klær imorgen som på det bilde som har lekket...Så det bildet er nok ikke redigert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe

Hvis Jørgen så sårt trengte de pengene, så burde han vært hjemme å jobbet i steden for å suse rundt to mnd i Mexico. 

Endret av Joppe
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Joppe skrev:

Hvis Jørgen så sårt trengte de pengene, så burde han vært hjemme å jobbe i steden for å suse rundt to mnd i Mexico. 

Godt poeng;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"jeg trenger de penga"=gidder en av dere å slippe kula og dela spenna med meg?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
27 minutter siden, Oslohøst skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor Malin ofret seg selv?! Gjett om Carl Aksel har manipulerende personlighetstrekk. Eller hva? Jeg blir forvirret. 

Husker noen forutså noe lignende i trådene her. At Carl Aksel kunne få de som var stemt hjem i stedet for han til å tro at de hadde ofret seg for noe større. Men har klarer rett og slett til å få noen til å ofre seg direkte.

Anonymkode: 778f5...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er problemet til Jørgen? Driver og konspirerer med Sandra bak ryggen til Stine, men så fort Stine tenker på seg selv, så skal hun skjelles ut?

Det er ikke bare penger han trenger, tydeligvis. Selvinnsikt er også mangelvare.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

man merker fort hvor mye sannheter som kommer frem når både CA og Øystein sanker stemmer :P de to som har stått ganske støtt sammen begynner å påstå at den andre lyger osv. ganske drøyt egentlig. ser på frempeket til imorgen og at øystein kom med noen beskyldninger mot CA om noe greier :Pså fort kan det snu :) 

Endret av jolsrud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
2 minutter siden, Oslohøst skrev:

Ser ut som Nina og Jonas har pult! haha det er bra! 

?? De kysset vel bare på slutten der....

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere kulen slippes imorgen?

Kan ikke fatte at snille Eileen skulle gjøre det! Med mindre det kommer fram noe piss under pandoras. 

At øystein slipper hadde ikke sjokkert meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

?? De kysset vel bare på slutten der....

Anonymkode: 05dcf...227

Ja mente ikke på TV. Men når de begge endelig var borte fra kameraene på TV programmet så tenkte jeg at de pulte. Hun så bare fornøyd ut i blikket. Usaklig utsagn av meg. Sorry! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fy faen, malin og caksel er utspekulterte. Caksel er garantert en plass i finalen. Aka hun får penger av han hvis han slipper kula. Og hun stemmer garantert på han i finalen. Da har caksel en stemme til

Anonymkode: 5f293...c79

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...