Oslohøst Skrevet 1. juni 2016 #2741 Del Skrevet 1. juni 2016 Jeg skjønner ikke hvorfor Malin ofret seg selv?! Gjett om Carl Aksel har manipulerende personlighetstrekk. Eller hva? Jeg blir forvirret. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslohøst Skrevet 1. juni 2016 #2742 Del Skrevet 1. juni 2016 Hvorfor gråter Jørgen? De tåler jo ingenting! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslohøst Skrevet 1. juni 2016 #2743 Del Skrevet 1. juni 2016 Hvem skal stå med Carl Aksel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meh Skrevet 1. juni 2016 #2744 Del Skrevet 1. juni 2016 3 minutter siden, Oslohøst skrev: Hvem skal stå med Carl Aksel? Stine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslohøst Skrevet 1. juni 2016 #2745 Del Skrevet 1. juni 2016 (endret) Snakker de dårlig språk på PH eller? Hva er det for en hun/henne feil den generasjonen plages med! Ikkje bra! Endret 1. juni 2016 av Oslohøst 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #2746 Del Skrevet 1. juni 2016 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er tilfellet må jeg virkelig si at Øystein er storsinnet som henger så mye med Eileen på tross av det Anonymkode: e2355...2e8 Enig, hehe... 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette seriøst? Hadde jeg ALDRI trodd.. Eileen slippe kula liksom. Anonymkode: cdd4a...bf4 Om det stemmer vet jeg jo ikke, men det var spoileren jeg leste for X antall uker siden på CA's instagram. FØR vi visste Eileen og Øystein kom til å spille ilag Anonymkode: ee1f5...f9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 1. juni 2016 #2747 Del Skrevet 1. juni 2016 Alle har hvertfall på seg samme klær imorgen som på det bilde som har lekket...Så det bildet er nok ikke redigert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 1. juni 2016 #2748 Del Skrevet 1. juni 2016 (endret) Hvis Jørgen så sårt trengte de pengene, så burde han vært hjemme å jobbet i steden for å suse rundt to mnd i Mexico. Endret 1. juni 2016 av Joppe Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 1. juni 2016 #2749 Del Skrevet 1. juni 2016 1 minutt siden, Joppe skrev: Hvis Jørgen så sårt trengte de pengene, så burde han vært hjemme å jobbe i steden for å suse rundt to mnd i Mexico. Godt poeng;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sheflawless Skrevet 1. juni 2016 #2750 Del Skrevet 1. juni 2016 "jeg trenger de penga"=gidder en av dere å slippe kula og dela spenna med meg? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #2751 Del Skrevet 1. juni 2016 27 minutter siden, Oslohøst skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor Malin ofret seg selv?! Gjett om Carl Aksel har manipulerende personlighetstrekk. Eller hva? Jeg blir forvirret. Husker noen forutså noe lignende i trådene her. At Carl Aksel kunne få de som var stemt hjem i stedet for han til å tro at de hadde ofret seg for noe større. Men har klarer rett og slett til å få noen til å ofre seg direkte. Anonymkode: 778f5...e26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thatsme Skrevet 1. juni 2016 #2752 Del Skrevet 1. juni 2016 Hører at noen slipper en kule i klippet, aner ikke hvem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleahs Skrevet 1. juni 2016 #2753 Del Skrevet 1. juni 2016 Tror seriøst den kula blir kastet i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssophie Skrevet 1. juni 2016 #2754 Del Skrevet 1. juni 2016 Hva er problemet til Jørgen? Driver og konspirerer med Sandra bak ryggen til Stine, men så fort Stine tenker på seg selv, så skal hun skjelles ut? Det er ikke bare penger han trenger, tydeligvis. Selvinnsikt er også mangelvare. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslohøst Skrevet 1. juni 2016 #2755 Del Skrevet 1. juni 2016 Ser ut som Nina og Jonas har pult! haha det er bra! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolsrud Skrevet 1. juni 2016 #2756 Del Skrevet 1. juni 2016 (endret) man merker fort hvor mye sannheter som kommer frem når både CA og Øystein sanker stemmer de to som har stått ganske støtt sammen begynner å påstå at den andre lyger osv. ganske drøyt egentlig. ser på frempeket til imorgen og at øystein kom med noen beskyldninger mot CA om noe greier så fort kan det snu Endret 1. juni 2016 av jolsrud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #2757 Del Skrevet 1. juni 2016 2 minutter siden, Oslohøst skrev: Ser ut som Nina og Jonas har pult! haha det er bra! ?? De kysset vel bare på slutten der.... Anonymkode: 05dcf...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 1. juni 2016 #2758 Del Skrevet 1. juni 2016 Tror dere kulen slippes imorgen? Kan ikke fatte at snille Eileen skulle gjøre det! Med mindre det kommer fram noe piss under pandoras. At øystein slipper hadde ikke sjokkert meg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslohøst Skrevet 1. juni 2016 #2759 Del Skrevet 1. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: ?? De kysset vel bare på slutten der.... Anonymkode: 05dcf...227 Ja mente ikke på TV. Men når de begge endelig var borte fra kameraene på TV programmet så tenkte jeg at de pulte. Hun så bare fornøyd ut i blikket. Usaklig utsagn av meg. Sorry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2016 #2760 Del Skrevet 1. juni 2016 Fy faen, malin og caksel er utspekulterte. Caksel er garantert en plass i finalen. Aka hun får penger av han hvis han slipper kula. Og hun stemmer garantert på han i finalen. Da har caksel en stemme til Anonymkode: 5f293...c79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå