kindagirl Skrevet 30. mai 2016 #2601 Del Skrevet 30. mai 2016 Jonas sjekket ut. Parene ble Jørgen og Nina, Sandra og Øystein og Daniel og Malin. Så imorgen vil mange kuler gå i bakken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslohøst Skrevet 30. mai 2016 #2602 Del Skrevet 30. mai 2016 Er Nina solbrent? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 30. mai 2016 #2603 Del Skrevet 30. mai 2016 1 minutt siden, Oslohøst skrev: Er Nina solbrent? VELDIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssophie Skrevet 30. mai 2016 #2604 Del Skrevet 30. mai 2016 38 minutter siden, kindagirl skrev: Jonas sjekket ut. Parene ble Jørgen og Nina, Sandra og Øystein og Daniel og Malin. Så imorgen vil mange kuler gå i bakken! Kan noen forklare litt hva som skjedde? Jeg er på fjellet med elendig internett, så Viaplay funker ikke. Hvorfor ble parene sånn? Begrunnelser, reaksjoner osv. Ellers noe snadder? Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snx Skrevet 30. mai 2016 #2605 Del Skrevet 30. mai 2016 1 minutt siden, ssophie skrev: Kan noen forklare litt hva som skjedde? Jeg er på fjellet med elendig internett, så Viaplay funker ikke. Hvorfor ble parene sånn? Begrunnelser, reaksjoner osv. Ellers noe snadder? Tusen takk! Juryen fikk bestemme hvem som røk og sette sammen nye par. Jørgen ble ganske forbannet på juryen som valgte å "fucke opp" parene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thatsme Skrevet 30. mai 2016 #2606 Del Skrevet 30. mai 2016 Hvorfor er Jørgen så skråsikker på at Sandra og Øystein kommer til å vinne så lenge parene står som de gjør nå, skjønner han ikke at med Nina som partner får de stemmer fra begge alliansene? I motsetning til hva kanskje Sandra og Øystein gjør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #2607 Del Skrevet 30. mai 2016 La merke til at det ligger en pakke med Betakaroten foran parbildene hver gang de zoomer inn på de i dag. Har det vært slik hele sesongen? Enormt dårlig skjult reklame isåfall. Anonymkode: babf0...5c7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thatsme Skrevet 30. mai 2016 #2608 Del Skrevet 30. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: La merke til at det ligger en pakke med Betakaroten foran parbildene hver gang de zoomer inn på de i dag. Har det vært slik hele sesongen? Enormt dårlig skjult reklame isåfall. Anonymkode: babf0...5c7 Det har det vært i alle sesongene tror jeg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ES05C02 Skrevet 30. mai 2016 #2609 Del Skrevet 30. mai 2016 (endret) 9 minutter siden, ssophie skrev: Kan noen forklare litt hva som skjedde? Jeg er på fjellet med elendig internett, så Viaplay funker ikke. Hvorfor ble parene sånn? Begrunnelser, reaksjoner osv. Ellers noe snadder? Tusen takk! De hadde en korssermoni hvor de fallne englede valgte de tre parene som skulle stå sammen, parene ble Jørgen og Nina, Øystein og Sandra og Malin og Daniel, Jonas fikk ingen parner og måtte derfor sjekke ut. Fikk vell ingen annen begrunnelse av juryen enn at de ville "fucke opp litt". Alle forstår nå at slik parene er nå så er Øystein og Sandra det sterkeste paret. Jørgen synes at de fortjener å vinne, men samtidig ser han at den eneste han kan gjøre for å safe seg selv og Nina er å svekke Øystein og Sandra. Malin og Øystein tror at juryen valgte som de gjore for å gjøre sjansen større for dem selv å komme inn dersom de får mulighet til å ofre partneren sin for en av dem. I klippet for i morgen viser de at det blir en offersermoni og de kan velge å ofre parneren sin for en i juryen, og at det er mange som slipper kulene sine og ofrer parneren sin. Endret 30. mai 2016 av ES05C02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #2610 Del Skrevet 30. mai 2016 Grunnen til at dem satt opp parene slik er jo fordi da har jo alle de falne englene sjans til å komme inn igjen. Faktisk. Det har jo vært sånn hvert eneste år, slipp kula og bytt partner eller noe. Synes det er på tide at de tenker litt nytt. Anonymkode: b6022...8a4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 30. mai 2016 #2611 Del Skrevet 30. mai 2016 Hvem i juryen tror dere kommer inn igjen imorgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 30. mai 2016 #2612 Del Skrevet 30. mai 2016 2 minutter siden, kindagirl skrev: Hvem i juryen tror dere kommer inn igjen imorgen? Jonas, Caksel og Eileen. De tre finaleparene tror jeg blir: Øystein/Eileen, Nina/Jonas og CA/Malin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selmadawgy Skrevet 30. mai 2016 #2613 Del Skrevet 30. mai 2016 Flere enn meg som strigråt da Jonas sjekka ut? 😢 ..selv om jeg vet at han sannsynligvis kommer inn igjen i morgen 🙈😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #2614 Del Skrevet 30. mai 2016 5 minutter siden, selmadawgy skrev: Flere enn meg som strigråt da Jonas sjekka ut? 😢 ..selv om jeg vet at han sannsynligvis kommer inn igjen i morgen 🙈😂 Huff, ja...når tårene trillet nedover kinnet hans 😢😢 Anonymkode: 05dcf...227 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 30. mai 2016 #2615 Del Skrevet 30. mai 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 30. mai 2016 #2616 Del Skrevet 30. mai 2016 4 minutter siden, Ole Brumm skrev: Hva fader feiler det de som stemte ut Jonas?! Henger jo ikke på greip! Daniel er en nobody og fortjener ikke en finaleplass. Jeg tror juryen tenkte taktisk. Ved å sette sammen parene på den måten, økte de sjansene for å komme inn igjen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 30. mai 2016 #2617 Del Skrevet 30. mai 2016 (endret) Joppe skrev (På 31.5.2016 den 0.52): Jeg tror juryen tenkte taktisk. Ved å sette sammen parene på den måten, økte de sjansene for å komme inn igjen selv. Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 30. mai 2016 #2618 Del Skrevet 30. mai 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2016 #2619 Del Skrevet 30. mai 2016 For at Jonas skal komme inn igjen, må Nina knuse kula før Jørgen. Men det er det vel ganske obvi at hun gjør Anonymkode: 5f293...c79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jallatralla Skrevet 30. mai 2016 #2620 Del Skrevet 30. mai 2016 Oi, Jonas i sync mot slutten er det tristeste fjeset jeg har sett i hele sesongen.. Han bare satt der mens tårene trillet nedover kinnet. Der kjente jeg klumpen i halsen ja, ah fytti... (Jeg skulle til å sippe litt jeg også, men så kommer han vel inn i morgen, så sparer det). Tenk så spennende det hadde vært om vi ikke hadde visst hvem som vinner.. "Men de vinner jo.." gikk gjennom hodet mitt som et repeterende ekko gjennom hele episoden. Så utrolig dritt og antiklimaks. Også den sesongen her da, som virkelig har bygd seg opp uke for uke. Men for hva da? Jo, for å bli skutt ned på topp av en FETTE UDUGELIG fjott i produksjonen som løker det til. Sesongen fløy på topp som et fly i det ene sekundet for så å styrte brutalt inn i en fjellvegg det neste. Det skulle ikke ha vært mulig å poste noe så kritisk. Hvem er det produksjonen setter bak spakene sine?! Skjerpings.. Jeg sitter nå å sutrer over at et realityprogram blir spolert. Wow jente, kanskje like greit at sesongen snart er ferdig? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå