Gå til innhold

Paradise Hotel 2016

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syntes ikkje at Eileen bør stole på Øyvind videre.  Han har jo også hatt sex med 3 andre til. Så Øyvind er ikke no trofast 

Anonymkode: 17f71...f89

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Syntes ikkje at Eileen bør stole på Øyvind videre.  Han har jo også hatt sex med 3 andre til. Så Øyvind er ikke no trofast 

Øystein

Anonymkode: 3a04c...b9c

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han sa jo på mandag at hvis det sjekket inn deilig jente med mye kløft, så ville han bytte ut Eileen med henne. Skjønner ikke hva hun ser i han.

Anonymkode: db34b...155

• Liker 11
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg, eller ser ut som produksjonen har tatt til seg klagene på "gjenbruk" av deltagere? 

Det har ikke vært en eneste deltager fra i fjor (enda), og det har vært ganske få fra denne sesongen som har kommet inn igjen. Så vidt jeg husker så har det bare vært 3 deltagere som har fått en ny sjanse i år. 

Anonymkode: a9c26...b5f

i fjor var det alfor mye i de siste ukene. Martine/Sara S/Pierre osv kom inn igjen ca. 4-5 ganger igjen. Produksjon ville at Pierre og Martine skulle vinne. Og i år er jeg 10000% sikker på at Caksel skal vinne. Juryen vil stemme Caksel fordi han snakker med alle og manipulerer alle.

Jeg synes det er så dårlig at bare Carl Aksel/Nina spiller mye. Eileen har ikke spilt så mye før denne uke. Stine spiller litt men hun gjør jo alt hva Caksel sier. Celester er morsom men dum på spillet 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Charlotteh skrev:

i fjor var det alfor mye i de siste ukene. Martine/Sara S/Pierre osv kom inn igjen ca. 4-5 ganger igjen. Produksjon ville at Pierre og Martine skulle vinne. Og i år er jeg 10000% sikker på at Caksel skal vinne. Juryen vil stemme Caksel fordi han snakker med alle og manipulerer alle.

Jeg synes det er så dårlig at bare Carl Aksel/Nina spiller mye. Eileen har ikke spilt så mye før denne uke. Stine spiller litt men hun gjør jo alt hva Caksel sier. Celester er morsom men dum på spillet 

Jeg er 99% sikker på at CA vinner. Det ligger i kortene. Akkurat som i fjor. Men håper ikke det blir for mange som kommer inn igjen i finaleuken og føe. I fjor kom jo Harald, Pierre, Sara E, Sara S, Martine og sikkert flere inn igjen. Det var utrolig kjedelig.  

• Liker 4
Skrevet

jeg vil bare ser Caksel rykke ut for å se reaksjonen hans :hihi: da skal han klikke så jævlig mye det skal bli livets PH-moment 

han er ikke en bra taper

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Den 6.5.2016 at 13.39, AnonymBruker skrev:

Hun tar vel seg en del friheter, særlig når hun responderer til deltakernes kommentarer. Når Eileen sier: "Nå må du slutte med disse spørsmålene" så oppfører Triana seg som en fnisete fjortiss og sier noe ala: "Næææææiiiii, det kommer jeg ikke til å gjøre" Tviler på at hun har fått beskjed om å opptre sånn. Eller da hun grillet Jonas med hvordan han spiller. Totalt urimelig mot Jonas, og det første svaret han ga burde ha holdt i massevis. 

Anonymkode: b4268...6dd

Jo, men det er klart at de bestemmer på forhånd hva hun skal snakke om, om ikke 100% ordrett. Og hadde hun spurt om ting som kunne ødelegge for spenningen, eller avsløre noe, f.eks, hadde de jo klippet det bort.

Anonymkode: 47e46...b14

• Liker 1
Gjest Skam4life
Skrevet

Jeg er ikke så stor fan av Caksel selv, men skjønner at Stine valgte som hun gjorde. Hun hadde jo aldri faktisk vunnet med Niklas. Hun har hvertfall en liten sjanse med Caksel. Selv om det ser ut som om han ditcher henne neste uke da, så han er nok ikke til å stole på nei. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 99% sikker på at CA vinner. Det ligger i kortene. Akkurat som i fjor. Men håper ikke det blir for mange som kommer inn igjen i finaleuken og føe. I fjor kom jo Harald, Pierre, Sara E, Sara S, Martine og sikkert flere inn igjen. Det var utrolig kjedelig.  

Det tror ikke jeg. Majoriteten holder jo med Gjengen allianse. Det er ikke uvanlig at produksjonen fremmer seernes favoritter. Alle elsket jo finalen der Aurora tok kontrollen med Ann Mariell i spissen. 

Det var jo ganske mange som heiet på Martine og Pierre. 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror ikke jeg. Majoriteten holder jo med Gjengen allianse. Det er ikke uvanlig at produksjonen fremmer seernes favoritter. Alle elsket jo finalen der Aurora tok kontrollen med Ann Mariell i spissen. 

Det var jo ganske mange som heiet på Martine og Pierre. 

Nå surrer du rundt grøten, og hvis du i det hele tatt leste kommentarfeltene på seoghør og Paradise Hotel sin facebookside så var de aller fleste faktisk sterkt imot oppførselen til Martine. Det var stor misnøye da Martine + Pierre vant ifjor, også i dette her i forumet. 

Både Martine og Pierre ble sendt igjen 2 ganger, så dem var sånn sett heller ikke verdige.  Kula gikk i bakken i sesong 5 og 6, så det var tydelig at produksjonen ønsket at "kjærligheten" skulle seire i fjor.

Anonymkode: 6b1a1...090

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Den 7.5.2016 at 17.24, AnonymBruker skrev:

Nå surrer du rundt grøten, og hvis du i det hele tatt leste kommentarfeltene på seoghør og Paradise Hotel sin facebookside så var de aller fleste faktisk sterkt imot oppførselen til Martine. Det var stor misnøye da Martine + Pierre vant ifjor, også i dette her i forumet. 

Både Martine og Pierre ble sendt igjen 2 ganger, så dem var sånn sett heller ikke verdige.  Kula gikk i bakken i sesong 5 og 6, så det var tydelig at produksjonen ønsket at "kjærligheten" skulle seire i fjor.

Hvem slapp kula i sesong 5? Ingen som jeg kan huske.

Anonymkode: ee896...dd9

Gjest Notatboka
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem slapp kula i sesong 5? Ingen som jeg kan huske.

Nei, Tina og Sander holdt vel begge kula til tiden gikk ut? 

AnonymBruker
Skrevet
Den 7.5.2016 at 18.05, Notatboka skrev:

Nei, Tina og Sander holdt vel begge kula til tiden gikk ut? 

Samme husker jeg, men Vida slapp kula året før. 

Gjest Notatboka
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Samme husker jeg, men Vida slapp kula året før. 

Jepp. Dét var gøy det. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, Martine og Pierre hadde mange tilhengere. Det er flere seere enn de som finnes i kommentarfeltet til se og hør. 

Selv synes jeg det er tullete å snakke om hvor verdige vinnerne er. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, Martine og Pierre hadde mange tilhengere. Det er flere seere enn de som finnes i kommentarfeltet til se og hør. 

Selv synes jeg det er tullete å snakke om hvor verdige vinnerne er. 

Nei, det hadde de ikke. Tusenvis kommenterte under de kommentarfeltene ifjor, og det var knapt noen som tok Martine i forsvar. Noen få likte vel Pierre, men mange mente også at han hadde seilt gjennom hele serien. 

Martine nevnte selv på intervju med VGTV at hun og Isabel ble bombardert med hatmeldinger. Martine var jo nesten en mobber helt til Isabel dro, for da skjerpet hun tonen og ble et mer humant individ. 

Sannheten er at de aller fleste ønsket å se Elin + CF vinne. 

• Liker 11
Skrevet

Enig, for hva er egentlig en verdig vinner? En som har spilt tydelig gjennom hele sesongen? En som har vært der hele veien? En som har tatt mange vanskelige avgjørelser eller hatt det vanskelig? En som aldri har blitt kastet ut?

Endten så seiler du igjennom med samme partner uten å løfte så mange fingre, eller så spiller du som en gærning hele veien, manipulerer og står på for å kaste ut folk. 

Hva du velger å gjøre er jo akkurat det samme. Samma hva folk skulle mene: kommer man til finalen, har man jo spilt riktig. Hva om "å spille riktig" vil si å la andre gjøre drittjobben for deg? Hvis man vinner, så betyr det jo at du har gjort noe riktig! Husker dere Carl og Tine fra sesong 2? Gjorde vel ikke så veldig mye taktisk. Seilte mer eller mindre glatt gjennom hele sesongen fra første til siste episode. Men var de mindre verdige for det? Nei! De gjorde tydeligvis det riktige som både sendte dem helt til finalen og som fikk flest av jurien til å stemme på dem. 

For riktig taktikk er jo ikke nødvendigvis "spill kaldt og hardt fra dag 1". Det er tydelig at det lønner seg å lage stemning, være chill og morsom og gjøre seg godt likt av de andre. 

Så helt enig, det å diskutere hvor "verdige" vinnerne er eller ikke, er skikkelig tullete. For til syvende og sist, det viktigste er jo faktisk å vinne, IKKE hvordan man vant.

(Selv om jeg aller helst vil se en "underdog" på pallen. Det føles mye bedre og ikke minst mer retferdig at en som ikke har blæret seg igjennom sesongen vinner. Sesong 4 f.eks., der så ut som det var opplagt at Camilla og Andreas vant, MEN SÅ GJORDE DE IKKE DET. Også oppå det hele så SLAP VIDA KULA. Vi snakker TIDENES pærra-øyeblikk dere. Å se det der live.. Wow. Jeg gråt og skrek og lo. Haha, nok avsporing.)

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Jallatralla skrev:

Enig, for hva er egentlig en verdig vinner? En som har spilt tydelig gjennom hele sesongen? En som har vært der hele veien? En som har tatt mange vanskelige avgjørelser eller hatt det vanskelig? En som aldri har blitt kastet ut?

Endten så seiler du igjennom med samme partner uten å løfte så mange fingre, eller så spiller du som en gærning hele veien, manipulerer og står på for å kaste ut folk. 

Hva du velger å gjøre er jo akkurat det samme. Samma hva folk skulle mene: kommer man til finalen, har man jo spilt riktig. Hva om "å spille riktig" vil si å la andre gjøre drittjobben for deg? Hvis man vinner, så betyr det jo at du har gjort noe riktig! Husker dere Carl og Tine fra sesong 2? Gjorde vel ikke så veldig mye taktisk. Seilte mer eller mindre glatt gjennom hele sesongen fra første til siste episode. Men var de mindre verdige for det? Nei! De gjorde tydeligvis det riktige som både sendte dem helt til finalen og som fikk flest av jurien til å stemme på dem. 

For riktig taktikk er jo ikke nødvendigvis "spill kaldt og hardt fra dag 1". Det er tydelig at det lønner seg å lage stemning, være chill og morsom og gjøre seg godt likt av de andre. 

Så helt enig, det å diskutere hvor "verdige" vinnerne er eller ikke, er skikkelig tullete. For til syvende og sist, det viktigste er jo faktisk å vinne, IKKE hvordan man vant.

(Selv om jeg aller helst vil se en "underdog" på pallen. Det føles mye bedre og ikke minst mer retferdig at en som ikke har blæret seg igjennom sesongen vinner. Sesong 4 f.eks., der så ut som det var opplagt at Camilla og Andreas vant, MEN SÅ GJORDE DE IKKE DET. Også oppå det hele så SLAP VIDA KULA. Vi snakker TIDENES pærra-øyeblikk dere. Å se det der live.. Wow. Jeg gråt og skrek og lo. Haha, nok avsporing.)

Når det gjelder realityprogrammer som Paradise Hotel er det umulig å avgjøre hvem som er verdig eller ei, da det er helt avhengig av individuelle perspektiver. Har du juryen med deg så er du sånn teoretisk sett "verdig" i den forstand, men å ryke ut underveis i sesongen forså å komme inn igjen og vinne er i mine øyne langt ifra verdig. Nå kommer det også an på hvordan du har ryket, om det er som følge av en uforutsigbart twist, ofring eller ikke blitt valgt av din partner på par-seremoni. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når det gjelder realityprogrammer som Paradise Hotel er det umulig å avgjøre hvem som er verdig eller ei, da det er helt avhengig av individuelle perspektiver. Har du juryen med deg så er du sånn teoretisk sett "verdig" i den forstand, men å ryke ut underveis i sesongen forså å komme inn igjen og vinne er i mine øyne langt ifra verdig. Nå kommer det også an på hvordan du har ryket, om det er som følge av en uforutsigbart twist, ofring eller ikke blitt valgt av din partner på par-seremoni. 

Det er sant, det er mye mer imponerende med deltakere som greier å holde seg inne på hotellet hele veien, enn med de som går ut, men sendes inn igjen. Måten man sendes ut på har også noe å si. Sendes man ut på en uretferdig tvist, så er det mer ok at de får en ny sjans. Er derimot veldig glad for at ikke folk som KriRe har vunnet. Han er jo egentlig helt ekstrem; med i 2 sesonger, ble sendt ut og inn hele tiden. (Sjukt falut for ham at han FORTSATT ikke vant hahah). 

Så okei da, det er noen som er "bedre" vinnere enn andre, men som sagt, det her er ikke en talentkonkurranse, det er pærra. Vinner man, så er man ikke helt uverdig.

Endret av Jallatralla
  • Liker 1
Skrevet

Jeg klarer ikke helt å skjønner hvorfor noen velger å holde kula, med mindre de er kjærester da. Man er da der for å vinne penger, ikke for å dele med andre. Hadde vært en grådig Paradise deltaker jeg :nigo:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...