BeautyBox Skrevet 24. mai 2016 #5221 Del Skrevet 24. mai 2016 Et øyeblikk siden, Agent2840 skrev: Kan du snart begynne å lese et helt innlegg, enn å plukke ut en liten del og gjøre deg opp en mening? Jeg skriver klart og tydelig at jeg sikter til "samtlige" som holder på med hoffet og CA. Hva snakker du om? Gjøre meg opp en mening? Jeg har ikke gjort meg opp en mening om noe som helst, men lurte på hva du mente. Samtlige betyr jo alle, så jeg ble usikker på hva du faktisk mente da jeg ikke har vært med på det du beskrev. Vær forsiktig med å analysere hvorvidt jeg leser hele innlegget eller ikke, for jeg har lest hele. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 24. mai 2016 #5222 Del Skrevet 24. mai 2016 1 minutt siden, minister-mio skrev: Haha, alle her forguder hoffet og Carl-Aksel? Hvilken tråd har du lest? Var nettopp dette jeg også leste at han skrev! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agent2840 Skrevet 24. mai 2016 #5223 Del Skrevet 24. mai 2016 Et øyeblikk siden, BeautyBox skrev: Hva snakker du om? Gjøre meg opp en mening? Jeg har ikke gjort meg opp en mening om noe som helst, men lurte på hva du mente. Samtlige betyr jo alle, så jeg ble usikker på hva du faktisk mente da jeg ikke har vært med på det du beskrev. Vær forsiktig med å analysere hvorvidt jeg leser hele innlegget eller ikke, for jeg har lest hele. Du vet jo godt at jeg sikter til samtlige som støtter hoffet. Ikke samtlige som er aktive her. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 24. mai 2016 #5224 Del Skrevet 24. mai 2016 1 minutt siden, BeautyBox skrev: Hva snakker du om? Gjøre meg opp en mening? Jeg har ikke gjort meg opp en mening om noe som helst, men lurte på hva du mente. Samtlige betyr jo alle, så jeg ble usikker på hva du faktisk mente da jeg ikke har vært med på det du beskrev. Vær forsiktig med å analysere hvorvidt jeg leser hele innlegget eller ikke, for jeg har lest hele. Jeg leste hele innlegget og forstod det som du, at samtlige her inne støttet hoffet og Carl Aksel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 24. mai 2016 #5225 Del Skrevet 24. mai 2016 Et øyeblikk siden, Agent2840 skrev: Du vet jo godt at jeg sikter til samtlige som støtter hoffet. Ikke samtlige som er aktive her. Nei, jeg forstod faktisk ikke hva du mente med samtlige. Er tydeligvis ikke alene om det heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 24. mai 2016 #5226 Del Skrevet 24. mai 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nina viste seg som den bi**** hun er, straks hun møtte på litt motgang. Snakker om at andre reagerer barnslig.. Anonymkode: 37f83...111 Hvis du tror hun ikke har møtt på motgang før har du neppe fulgt særlig godt med. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 24. mai 2016 #5227 Del Skrevet 24. mai 2016 Eileen er en dronning - for en verdighet! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 24. mai 2016 #5228 Del Skrevet 24. mai 2016 Et øyeblikk siden, Boetica skrev: Eileen er en dronning - for en verdighet! Enig. Eileen <3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agent2840 Skrevet 24. mai 2016 #5229 Del Skrevet 24. mai 2016 (endret) 3 minutter siden, BeautyBox skrev: Nei, jeg forstod faktisk ikke hva du mente med samtlige. Er tydeligvis ikke alene om det heller. Herregud! Nå har jeg endret dette fra "samtlige her inne som forguder hoffet" til "samtlige som forguder hoffet". Fornøyd nå?? Endret 24. mai 2016 av Agent2840 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 24. mai 2016 #5230 Del Skrevet 24. mai 2016 17 minutter siden, Oslohøst skrev: Hæ?! Hva er det du prater om? Pønkerne her inne? Er det pønkere her inne? Såvidt jeg har forstått i dag, er det visst både pønkere, anarkister, kommunister og feminister her.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 24. mai 2016 #5231 Del Skrevet 24. mai 2016 (endret) 10 minutter siden, Agent2840 skrev: Herregud! Nå har jeg endret dette fra "samtlige her inne som forguder hoffet" til "samtlige som forguder hoffet". Fornøyd nå?? Endret 24. mai 2016 av BeautyBox *orker ikke* 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #5232 Del Skrevet 24. mai 2016 Håper virkelig at Nina og Jonas sjekker ut snarest. Er så møkka lei disse a4 og dønn kjedelige individene. Anonymkode: 17f71...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 24. mai 2016 #5233 Del Skrevet 24. mai 2016 2 minutter siden, Agent2840 skrev: Herregud! Nå har jeg endret dette fra "samtlige her inne som forgudet hoffet" til "samtlige som støtter hoffet". Fornøyd nå, eller skal du kritisere meg for noe annet jeg skriver i innlegget å? At det går an... Det ser fortsatt litt ut som om du mener at alle støtter hoffet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #5234 Del Skrevet 24. mai 2016 Hva var fordelen med den hatten? Ulempen var at han ikke fikk stå med sin partner på parsermonien på torsdag, men er han fredet? Anonymkode: 9217a...fc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jatti Skrevet 24. mai 2016 #5235 Del Skrevet 24. mai 2016 Hva var vitsen med denne hatteseremonien? Guttene står jo trygge uansett, da det var en jentes tur til å bli tatt av djevelen, ikke sant? Dette var bare tull, med mindre hatten beskytter mot å ryke hvis du har svarteboka 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 24. mai 2016 #5236 Del Skrevet 24. mai 2016 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva var fordelen med den hatten? Ulempen var at han ikke fikk stå med sin partner på parsermonien på torsdag, men er han fredet? Anonymkode: 9217a...fc6 Han er usynlig for det onde men også det gode. Hatten er vel symbolet på det Endret 24. mai 2016 av BeautyBox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslohøst Skrevet 24. mai 2016 #5237 Del Skrevet 24. mai 2016 11 minutter siden, Ardwinna skrev: Og jeg trodde jeg var engasjert i pærradais... Det er ingen "dere" her, bare enkeltpersoner med egne meninger, så ro ned nervene. Jeg synes absolutt at Nina overreagerte litt i dag men med tanke på at hun har holdt maska som isdronning så lenge, er det jo ikke rart at hun sprakk litt. Hvis hun i tillegg har svarteboka blir hun vel ikke mindre stressa av det heller. Valget til Malin var jo helt merkelig med tanke på at Nina har amuletten og Jonas nettopp hadde fått usynlighetshatten. Hun svarte jo helt merkelig da Nina spurte henne om hvorfor, og hadde ikke akkurat noen hardtslående argumenter for hvorfor hun valgte å gjøre det. Litt sånn typisk fnisete Malin-opplegg: "tihi, jeg bare fikk et innfall åsså tenkte jeg at nå skulle ihvertfall ikke de to få stå sammen, så får vi se hva som skjer da, det blir skjempespennende! Tihiii!" Nina er intelligent og liker å spille og vil dermed klikke litt når noen er så totalt lost i spillet som det Malin er. Det er som å spille sjakk mot noen som bare flytter brikkene rundt på måfå og impuls fordi det er "skjempespennende å se hvordan det går". Kan det hende Carl Aksel har påvirket Malin sitt valg om å splitte Nina og Jonas? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2016 #5238 Del Skrevet 24. mai 2016 1 minutt siden, BeautyBox skrev: Han er usynlig for det onde men også det gode. Hatten er vel symbolet på det Så han kan ikke bli tatt av djevelen, men kan fremdeles ryke i parsermonien? Kombinasjonen trøtt og blond er ikke bra 🙈 Anonymkode: 9217a...fc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeautyBox Skrevet 24. mai 2016 #5239 Del Skrevet 24. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Så han kan ikke bli tatt av djevelen, men kan fremdeles ryke i parsermonien? Kombinasjonen trøtt og blond er ikke bra 🙈 Anonymkode: 9217a...fc6 Ja, fordi han kan ikke stå med partneren sin, tror jeg. Eller så kan han ikke stå med noen. Usikker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 24. mai 2016 #5240 Del Skrevet 24. mai 2016 9 minutter siden, Oslohøst skrev: Kan det hende Carl Aksel har påvirket Malin sitt valg om å splitte Nina og Jonas? Tviler ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå