Gå til innhold

Paradise Hotel 2016


embla1807

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, BeautyBox skrev:

Jeg har aldri skrevet at noen av dem har mer rett til å "spille skittent" enn de andre. Jeg har derimot skrevet at de ofte hakker på hverandre på urettferdig grunnlag - at f.eks CA hakker på Mikela for at hun "spiller et uærlig spill" når han har gjort det akkurat samme selv. 

Men Mikela gjør jo akkurat det samme, men da er det plutselig ikke like relevant? Mikela anklager Carl Aksel for å lyve og dolke partnerne sine, men hvor mange ganger har ikke hun gjort det selv? Ett eksempel; Hun sto med Vegard og sa tydelig at han kunne stole på henne, men allikevel så var det hun med den avgjørende stemmen som sendte han ut.

Greit at du mener at CA ikke eier selvinnsikt mot bla Mikela, men det gjør jo ikke Mikela - så hva er det som gjør Mikela til et bedre menneske enn Carl Aksel? 

Anonymkode: 64ca9...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Men Mikela gjør jo akkurat det samme, men da er det plutselig ikke like relevant? Mikela anklager Carl Aksel for å lyve og dolke partnerne sine, men hvor mange ganger har ikke hun gjort det selv? Ett eksempel; Hun sto med Vegard og sa tydelig at han kunne stole på henne, men allikevel så var det hun med den avgjørende stemmen som sendte han ut.

Greit at du mener at CA ikke eier selvinnsikt mot bla Mikela, men det gjør jo ikke Mikela - så hva er det som gjør Mikela til et bedre menneske enn Carl Aksel? 

Anonymkode: 64ca9...859

Jo det er jo akkurat det jeg mener, at de hakker på hverandre for å "spille uærlig" når de gjør det akkurat samme selv. Det jeg skrev var som du ser bare et eksempel. Ta det litt med ro og les ordentlig hva jeg skriver :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Javel. Og hvorfor er dette plutselig et krise om Carl Aksel gjør det samme? Har Nina, Mikela og Jonas plutselig frikort til å oppføre seg som drittsekker, kun fordi dem ikke er i samme allianse som Carl Aksel? 

Greit at du mener at Nina får spille skittent, men da får Carl Aksel gjøre det samme uten å måtte risikere å stå bli "lynsjet". 

Anonymkode: 64ca9...859

Det er da ingen som har lastet CA for å gjøre det samme. Det mange reagerer på er hvordan han fremstiller seg selv som den ærlige og redelige spilleren, mens han mener Gjengen spiller så skittent og uærlig. CA er jo den mest uærlige der inne. Ikke at det i seg selv er noe galt, men at han mangler selvinnsikt og er så rask til å rette pekefingeren sin på noen er jo helt usmakelig. 

Du har tydeligvis misforstått noe her i tråden. 

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ingen som har lastet CA for å gjøre det samme. Det mange reagerer på er hvordan han fremstiller seg selv som den ærlige og redelige spilleren, mens han mener Gjengen spiller så skittent og uærlig. CA er jo den mest uærlige der inne. Ikke at det i seg selv er noe galt, men at han mangler selvinnsikt og er så rask til å rette pekefingeren sin på noen er jo helt usmakelig. 

Du har tydeligvis misforstått noe her i tråden. 

Anonymkode: b4268...6dd

Signerer. 

Folk hadde ikke reagert like mye på CA dersom han ikke hele tiden løy til de andre spillerne (både sin egen og den andre alliansen), samtidig som han ikke har selvinnsikt nok til å holde kjeft om "skittent spill" om noen gjør en av de tingene han allerede har gjort. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææææh! Midt i semi-finale uka og Tv3 låser innholdet på sidene sine til bare å kunne vises i Norge.  :ohmy: Er det noen som vet hvordan/hvor jeg kan få med meg episodene? Bor i utlandet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ingen som har lastet CA for å gjøre det samme. Det mange reagerer på er hvordan han fremstiller seg selv som den ærlige og redelige spilleren, mens han mener Gjengen spiller så skittent og uærlig. CA er jo den mest uærlige der inne. Ikke at det i seg selv er noe galt, men at han mangler selvinnsikt og er så rask til å rette pekefingeren sin på noen er jo helt usmakelig. 

Du har tydeligvis misforstått noe her i tråden. 

Anonymkode: b4268...6dd

Og hvorfor er det problematisk at CA holder på med dette? Dette er jo "spill", og en vesentlig del av et "spill" er jo å fremheve seg selv som "god", , psyke ut motstanderen og finne "hull" i vedkommendes strategi.. En spiller med lave tanker om seg selv, hadde ikke overlevd lenge i et realityprogram generelt. Derfor er CA en god spiller. SÅ hvorfor er dette krise? 

Anonymkode: 64ca9...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og hvorfor er det problematisk at CA holder på med dette? Dette er jo "spill", og en vesentlig del av et "spill" er jo å fremheve seg selv som "god", , psyke ut motstanderen og finne "hull" i vedkommendes strategi.. En spiller med lave tanker om seg selv, hadde ikke overlevd lenge i et realityprogram generelt. Derfor er CA en god spiller. SÅ hvorfor er dette krise? 

Anonymkode: 64ca9...859

Dette er jo et karaktertrekk ved CA. Det er jo ikke en spillstrategi. 

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Du leser jo ikke hva jeg skriver engang. Dersom Nina hadde valgt noen andre enn Eileen (gitt at Nina har boken) hadde det vært lett å avsløre henne som eier av svarteboken, og hun hadde dermed røket ut. Jonas må jo ha en å gå til, så da kunne hun ikke ha valgt Mikela heller. 

Jeg synes du overreagerer. 

Anonymkode: b4268...6dd

Men nå har jo ingen mistenket Nina for å ha den svarte boka. Mistanken gikk stort sett mot Sandra. Så hvorfor valgte Nina å gjøre dette da? 

Anonymkode: 64ca9...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, personangrep, brukerdebatt og svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men nå har jo ingen mistenket Nina for å ha den svarte boka. Mistanken gikk stort sett mot Sandra. Så hvorfor valgte Nina å gjøre dette da? 

Anonymkode: 64ca9...859

Seriøst? Må du ha det inn med teskje?

Årsaken til at Nina ikke er mistenkt er jo på grunn av valgene som er tatt og at hun har holdt hodet kaldt. Dersom to fra hoffet hadde blitt sendt ut ville jo mistanken umiddelbart falt på blant annet Nina. 

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Sassenach skrev:

Ææææh! Midt i semi-finale uka og Tv3 låser innholdet på sidene sine til bare å kunne vises i Norge.  :ohmy: Er det noen som vet hvordan/hvor jeg kan få med meg episodene? Bor i utlandet.

Jeg bruker Hola, funker fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Sassenach skrev:

Ææææh! Midt i semi-finale uka og Tv3 låser innholdet på sidene sine til bare å kunne vises i Norge.  :ohmy: Er det noen som vet hvordan/hvor jeg kan få med meg episodene? Bor i utlandet.

Seriøst?

:frustrert::frustrert::frustrert:

Er i samme situasjon selv da. Må vel skaffe meg VPN eller noe
Synes det var merkelig at kun PH på tv3 play var det som funket så må ha vært en glipp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Mellifluous skrev:

Jeg bruker Hola, funker fint!

Takk for forslaget!

 

3 minutter siden, MXB skrev:

Du burde ikke bruke Hola

Les hvorfor her:
http://adios-hola.org/

Uggent... Har du noen andre alternativer å foreslå? 

 

5 minutter siden, MXB skrev:

Seriøst?

:frustrert::frustrert::frustrert:

Er i samme situasjon selv da. Må vel skaffe meg VPN eller noe
Synes det var merkelig at kun PH på tv3 play var det som funket så må ha vært en glipp

Ja. :icon_frown::icon_frown: Også nå som det er så spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Sassenach skrev:

Ææææh! Midt i semi-finale uka og Tv3 låser innholdet på sidene sine til bare å kunne vises i Norge.  :ohmy: Er det noen som vet hvordan/hvor jeg kan få med meg episodene? Bor i utlandet.

Haha, moderator fjernet innlegget mitt med en feil tydeligvis. Lurte på om du opplevde det samme problemet både på Tv3 Play og hos Viaplay :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, BeautyBox skrev:

Haha, moderator fjernet innlegget mitt med en feil tydeligvis. Lurte på om du opplevde det samme problemet både på Tv3 Play og hos Viaplay :)

Jeg har ikke noen Viaplay-konto, så det kan jeg dessverre ikke svare på. :dry: Kanskje noen andre vet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sassenach skrev:

Uggent... Har du noen andre alternativer å foreslå? 

 

4 minutter siden, Mellifluous skrev:

Var ikke klar over alt dette.. si ifra om du finner et alternativ!

Skal jeg :) Hvis jeg i det hele tatt gidder å betale for det bare for å se 1 1/2 uke med PH...

 

1 minutt siden, BeautyBox skrev:

Haha, moderator fjernet innlegget mitt med en feil tydeligvis. Lurte på om du opplevde det samme problemet både på Tv3 Play og hos Viaplay :)

Ja mitt innlegg som var helt relevant til tråden og ikke noe spekulasjon eller personangrep ble også fjernet :(
Må man ikke betale for Viaplay?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sassenach skrev:

Jeg har ikke noen Viaplay-konto, så det kan jeg dessverre ikke svare på. :dry: Kanskje noen andre vet? 

 

2 minutter siden, MXB skrev:

 

Skal jeg :) Hvis jeg i det hele tatt gidder å betale for det bare for å se 1 1/2 uke med PH...

 

Ja mitt innlegg som var helt relevant til tråden og ikke noe spekulasjon eller personangrep ble også fjernet :(
Må man ikke betale for Viaplay?

Man kan få en gratismåned hos Viaplay, som jeg ble tipset om tidligere i tråden her :) jeg har ikke prøvd ennå selv. 

Man må huske å slå av abonnementet før måneden går ut, så man slipper å betale for neste måned :)

Endret av BeautyBox
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, MXB skrev:

 

Skal jeg :) Hvis jeg i det hele tatt gidder å betale for det bare for å se 1 1/2 uke med PH...

 

Ja mitt innlegg som var helt relevant til tråden og ikke noe spekulasjon eller personangrep ble også fjernet :(
Må man ikke betale for Viaplay?

Som et alternativ til Viaplay fant jeg noe som virker som en trygg VPN-tilbyder, kalt Express VPN, hvor du kan koble opp til en norsk server og kan kreve å få tilbake de 150-ish kronene det koster for én måned. Installeringen var veldig rett frem, så nå kooser jeg med med gårsdagens episode. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...