Gå til innhold

Paradise Hotel 2016


embla1807

Anbefalte innlegg

Litt skuffa over Nina egt, ville ikke ha ut Eileen :( Heier på Mikela og Daniel nå tror jeg :) Hv var det btw som sa at Daniel skulle sende ut Mikela for å redde Stine?? Hvor kommer den informasjonen fra ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jørgen er så tragisk. Akkurat som om han ikke hadde gjort det samme. Endelig er det skikkelige spillere med i PH og ikke bare romantisk badeferie! 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå Jørgen, hold kjeft!!!!!!

Jeg forstår Ninas valg, selv om det var kjipt..

Anonymkode: 33445...e3e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, BeautyBox skrev:

Faktisk sykt enig med Jørgen nå

Seriøst?

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst?

Anonymkode: b4268...6dd

Ja, hvorfor skulle jeg skrive det hvis det ikke var seriøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe, lo litt av den Cold Case-avslutningen :fnise::fnise:

Endret av HenLu
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonas ryker imorra? Nina og Jonas gråter ja

Anonymkode: e8ed0...214

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk! Jeg DIGGER Nina. 

Anonymkode: 80431...548

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen, så drittlei Jørgen nå! Nina måtte tenke på seg selv. Det er finaleuke neste uke. Skulle hun heller risikere å bli sendt ut selv da? Det er et spill. Get over it. 

Anonymkode: f5a4a...373

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synd hvis Jonas ryker i morgen. Orker ikke engang å tenke på hvordan Jørgen kommer til å oppføre seg da. 

Anonymkode: 80431...548

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dårlig t-skjortevalg av CA på den seremonien..... "mama din't raise no quitter" - og så røyk han ut, hehe.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror virkelig Nina at Jonas er trygg nå? Mikela er jo bra dum hvis hun ofrer partneren sin for Jonas som ditcher Mikela for Nina anytime. En ting er jo om det er snakk om partnerswitch, men det er jo risky siden det er finaleuke neste uke + tror ikke Daniel vil ta den sjansen når han har sett hvor kald Nina er.

For henne selv bør hun nok håpe på en fredning.

Endret av helloAdele
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt at eileen måtte ryke, for likte jenta veldig godt! Men uansett så er det et spill, og mitt syn på Nina har ikke forandret seg, hu har bein i nesa og er bare helt rå! At Jørgen kommer å kaller hu kynisk er bare så forbanna ironisk, for hva er ikke han da? Veldig enig med avgjørelsen til Stine, merka jeg likte hu enda bedre nå

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skuffet over Nina nå, jeg. Synes ikke det var greit å dolke sin bestevenninne i ryggen. Dumt for hennes egen del også. Tror hun mistet mange stemmer i en eventuell finale nå.. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, Lady skrev:

Er skuffet over Nina nå, jeg. Synes ikke det var greit å dolke sin bestevenninne i ryggen. Dumt for hennes egen del også. Tror hun mistet mange stemmer i en eventuell finale nå.. 

Jepp, hadde jeg vært henne hadde jeg prøvd å frame noen i samme allianse. Ingen hadde gjettet at Stine ville gitt henne boka uansett, så hun sto jo ganske trygt. Hadde hun sendt ut CA og Sandra kunne hvem som helst i gjengen vært mistenkt, og hun hadde beholdt mange verdifulle finalestemmer og et vennskap. Nei Nina gjorde en tabbe her...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lady skrev:

Er skuffet over Nina nå, jeg. Synes ikke det var greit å dolke sin bestevenninne i ryggen. Dumt for hennes egen del også. Tror hun mistet mange stemmer i en eventuell finale nå.. 

 

Det var nok det smarteste taktiske valget Nina kunne ha gjort, for sin egen del. Husk at Nina selv sto i fare for å ryke om hun f.eks hadde sendt ut Sandra. Mistanken mot henne hadde blitt veldig sterkt. Da Caksel og Eileen diskuterte, så mente jo han i første omgang at det kunne ha vært Nina som hadde boka, men gikk relativt fort vekk fra tanken da også Eileen sto rett ved siden av. 

Uetisk spilt av Nina var det nok, men dette er jo trossalt et spill og hun hadde sannsynligvis ryket om ikke Eileen hadde blitt sendt ut. 

Endret av Agent2840
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere CA kan komme inn neste uke?  Jeg håper for guds skyld ikke det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...