Gå til innhold

Paradise Hotel 2016


embla1807

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, Rose11 skrev:

Flere som synes det er UTROLIG deilig å ikke ha CA der? Må nyte det så lenge det varer :) Vedder på ham kommer inn igjen. 

Jeg håpte lenge på at han skulle gå ut, men så ble det plutselig nesten litt trist når han gjorde det :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fatter ikke hvorfor enkelte er så ufyselige at de går rett i halsen på de som spekulerer i hvem det kan være. Dere virker utrolig usympatiske. Årsaken til at programmet venter med å avsløre det til i dag er jo nettopp fordi det skal skape spekulasjoner og engasjement hos seerne. Å nesten bli halshugget her inne fordi man ytrer en tanke er jo helt absurd. 

Nei, jeg tror det er lurt å ikke ta PH så inderlig seriøst som dette. Det er for øvrig SÅ mange som har nevnt at Nina har den, så jeg forstår virkelig ikke hva det er å uffe og huffe seg over. 

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe
3 minutter siden, Rose11 skrev:

Flere som synes det er UTROLIG deilig å ikke ha CA der? Må nyte det så lenge det varer :) Vedder på ham kommer inn igjen. 

Oh yes :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig at Carl og Eileen får komme inn igjen <3. Er de eneste verdige vinnerne der inne sammen med Øystein! 

En kan si hva en vil om spillet til Carl, men har han har faktisk sørget for all den gode tv-tiden og fortjener å vinne dette her!

Endret av Leo Dicaprio
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, BeautyBox skrev:

Håper de klarer å gjette hvem som har boka!! 

Håper dette selv, slik at dem kan kaste Nina og Jonas ut. 

Håper faktisk at Nina ryker snarest, for atferden hennes begynner å gjøre meg relativt kvalm. Hun har oppført seg i de siste dagene på samme måte som det Sandra gjør ellers, og velger t.o.m å sende ut sin bestevenninne Eileen? Meget skuffende av Nina og håper hun ryker ut asap 

Anonymkode: 64ca9...859

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper dette selv, slik at dem kan kaste Nina og Jonas ut. 

Håper faktisk at Nina ryker snarest, for atferden hennes begynner å gjøre meg relativt kvalm. Hun har oppført seg i de siste dagene på samme måte som det Sandra gjør ellers, og velger t.o.m å sende ut sin bestevenninne Eileen? Meget skuffende av Nina og håper hun ryker ut asap 

Anonymkode: 64ca9...859

Dette er jo faktisk et spill. Man må av og til ta vanskelige valg, særlig når finalen er like rundt hjørne. Man har faktisk ikke noe der inne å gjøre dersom man heller vil sende seg selv ut enn å sende ut en meddeltaker man har kommet godt overens med. 

Nina valgte jo ikke dette oppdraget selv. (Jeg vet selvsagt ikke at det er Nina, men hvis hun har boken, noe som er rimelig sannsynlig). 

Jeg forstår faktisk ikke hvorfor man kan laste en deltaker for å sende ut en konkurrent. Hvorfor i alle dager er det skuffende? 

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår faktisk ikke hvorfor man kan laste en deltaker for å sende ut en konkurrent. Hvorfor i alle dager er det skuffende? 

Anonymkode: b4268...6dd

Ofte laster deltakerne hverandre for å sende ut en med-deltaker, men dette er jo ofte urettferdig tenkt, da de alle er like mye med på spillet... Og alle må lyve, og alle må fortelle halve sannheter til både den ene og den andre. For eksempel når CA laster Mikela for å ha spilt "et uærlig spill", når han har gjort det akkurat samme selv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er jo faktisk et spill. Man må av og til ta vanskelige valg, særlig når finalen er like rundt hjørne. Man har faktisk ikke noe der inne å gjøre dersom man heller vil sende seg selv ut enn å sende ut en meddeltaker man har kommet godt overens med. 

Nina valgte jo ikke dette oppdraget selv. (Jeg vet selvsagt ikke at det er Nina, men hvis hun har boken, noe som er rimelig sannsynlig). 

Jeg forstår faktisk ikke hvorfor man kan laste en deltaker for å sende ut en konkurrent. Hvorfor i alle dager er det skuffende? 

Anonymkode: b4268...6dd

 

Så Eileen ble plutselig en konkurrent for Nina? Hadde hun holdt seg til å sende ut Caksel og en annen i hoffet, så kunne jeg ha beundret dama. Men det er ingen tvil om at hun er rimelig falsk, når hun dolker sin bestevenninne som har vært der for henne siden dag!. Nina var faktisk mer avhengig av Eileen enn motsatt. Hvor mye inside informasjon har ikke Eileen gitt Nina + Jonas tidligere? Hvem var det som var reddet Jonas mot Vegard? Nemlig Eileen. Da Nina sendte ut Sandra i første omgang, fikk hun nesten hele gruppa mot seg minus Eileen og Mikela. Mikela hadde jo ikke noe annet valg enn å alliere seg med Nina+Jonas (da hun generelt var dårligere likt i gruppa), men Eileen kunne lett ha valgt å spille med Øystein og andre i hoffet. Hun hadde et annet og bedre utgangspunkt, men valgte allikevel å backe opp Nina til enhver tid. Nylig så stemte hun for at Nina (av alle) skulle få amuletten til å være trygg. Har Nina noen sinne gjengjeldet dette med å redde Eileen?. Nei! Tvert imot velger denne falske drittsekken å sende ut sin bestevenninne. Hun kunne i det minste sendt ut Mikela, som også er i samme allianse men har jo til gjengjeld ikke gjort så mye for Nina, som det Eileen har gjort.

Det skal sies at jeg fortsatt ikke er 100% sikker på at Nina har den svarte boka, men jeg klarer fint å gjennomskue hvordan tv3 redigerer episodene og med utgangspunkt i det så har jeg en sterk feeling på nettopp Nina. Alle som har sett mye Paradise, klarer fint å se at Nina har den svarte boka. Men hvis det mot formodning ikke stemmer i ettertid, så må jeg bare legge meg flat og beklage. Inntil videre, ser jeg på Nina som temmelig falsk og hyklerisk for å sette det litt på spissen. 

Hvordan hun også oppførte seg mot Malin igår var like kvalmt som den atferden som Sandra viste ovenfor Eileen tidligere. 

Anonymkode: 64ca9...859

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

 

Så Eileen ble plutselig en konkurrent for Nina? Hadde hun holdt seg til å sende ut Caksel og en annen i hoffet, så kunne jeg ha beundret dama. Men det er ingen tvil om at hun er rimelig falsk, når hun dolker sin bestevenninne som har vært der for henne siden dag!. Nina var faktisk mer avhengig av Eileen enn motsatt. Hvor mye inside informasjon har ikke Eileen gitt Nina + Jonas tidligere? Hvem var det som var reddet Jonas mot Vegard? Nemlig Eileen. Da Nina sendte ut Sandra i første omgang, fikk hun nesten hele gruppa mot seg minus Eileen og Mikela. Mikela hadde jo ikke noe annet valg enn å alliere seg med Nina+Jonas (da hun generelt var dårligere likt i gruppa), men Eileen kunne lett ha valgt å spille med Øystein og andre i hoffet. Hun hadde et annet og bedre utgangspunkt, men valgte allikevel å backe opp Nina til enhver tid. Nylig så stemte hun for at Nina (av alle) skulle få amuletten til å være trygg. Har Nina noen sinne gjengjeldet dette med å redde Eileen?. Nei! Tvert imot velger denne falske drittsekken å sende ut sin bestevenninne. Hun kunne i det minste sendt ut Mikela, som også er i samme allianse men har jo til gjengjeld ikke gjort så mye for Nina, som det Eileen har gjort.

Det skal sies at jeg fortsatt ikke er 100% sikker på at Nina har den svarte boka, men jeg klarer fint å gjennomskue hvordan tv3 redigerer episodene og med utgangspunkt i det så har jeg en sterk feeling på nettopp Nina. Alle som har sett mye Paradise, klarer fint å se at Nina har den svarte boka. Men hvis det mot formodning ikke stemmer i ettertid, så må jeg bare legge meg flat og beklage. Inntil videre, ser jeg på Nina som temmelig falsk og hyklerisk for å sette det litt på spissen. 

Hvordan hun også oppførte seg mot Malin igår var like kvalmt som den atferden som Sandra viste ovenfor Eileen tidligere. 

Anonymkode: 64ca9...859

Men nå er det jo alle mot alle uansett, man må jo uansett dolke vennene sine i ryggen og ta upopulære valg, om man skal ha sjans til å vinne. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for at CA hadde gått så utrolig mot seg selv, så hadde han vært en mye verdigere vinner! Hvorfor han ikke kan stå for at han lyver seg fra partner til partner, skjønner jeg virkelig ikke. Det er jo ikke slemt å lyve inne på PH sånn egentlig. (Det. er. et. spiiiilllllllll.) En ting er at han har vært falsk, MEN det at han kjører den : "jeg har vært ærlig gjennom hele spillet, det har vært min greie blablabla" DET tåler jeg ikke. Det er flaut å se på ham snakke så fint om sin ærligheten som ALLE vet at ikke eksisterer. Han lagde liv, han fikk fart i spillet og han fungerte som en fin "elske-å-hate"-deltaker, men å gå SÅ i mot seg selv og sine ord, det funker ikke. Han taper seg så utrolig. At CA røyk, er svært fortjent. Men han får vel en sjanse til.......  

Anonymkode: ee5cb...6ee

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Så Eileen ble plutselig en konkurrent for Nina? Hadde hun holdt seg til å sende ut Caksel og en annen i hoffet, så kunne jeg ha beundret dama. Men det er ingen tvil om at hun er rimelig falsk, når hun dolker sin bestevenninne som har vært der for henne siden dag!. Nina var faktisk mer avhengig av Eileen enn motsatt. Hvor mye inside informasjon har ikke Eileen gitt Nina + Jonas tidligere? Hvem var det som var reddet Jonas mot Vegard? Nemlig Eileen. Da Nina sendte ut Sandra i første omgang, fikk hun nesten hele gruppa mot seg minus Eileen og Mikela. Mikela hadde jo ikke noe annet valg enn å alliere seg med Nina+Jonas (da hun generelt var dårligere likt i gruppa), men Eileen kunne lett ha valgt å spille med Øystein og andre i hoffet. Hun hadde et annet og bedre utgangspunkt, men valgte allikevel å backe opp Nina til enhver tid. Nylig så stemte hun for at Nina (av alle) skulle få amuletten til å være trygg. Har Nina noen sinne gjengjeldet dette med å redde Eileen?. Nei! Tvert imot velger denne falske drittsekken å sende ut sin bestevenninne. Hun kunne i det minste sendt ut Mikela, som også er i samme allianse men har jo til gjengjeld ikke gjort så mye for Nina, som det Eileen har gjort.

Det skal sies at jeg fortsatt ikke er 100% sikker på at Nina har den svarte boka, men jeg klarer fint å gjennomskue hvordan tv3 redigerer episodene og med utgangspunkt i det så har jeg en sterk feeling på nettopp Nina. Alle som har sett mye Paradise, klarer fint å se at Nina har den svarte boka. Men hvis det mot formodning ikke stemmer i ettertid, så må jeg bare legge meg flat og beklage. Inntil videre, ser jeg på Nina som temmelig falsk og hyklerisk for å sette det litt på spissen. 

Hvordan hun også oppførte seg mot Malin igår var like kvalmt som den atferden som Sandra viste ovenfor Eileen tidligere. 

Anonymkode: 64ca9...859

Nei. Du leser jo ikke hva jeg skriver engang. Dersom Nina hadde valgt noen andre enn Eileen (gitt at Nina har boken) hadde det vært lett å avsløre henne som eier av svarteboken, og hun hadde dermed røket ut. Jonas må jo ha en å gå til, så da kunne hun ikke ha valgt Mikela heller. 

Jeg synes du overreagerer. 

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Så Eileen ble plutselig en konkurrent for Nina? Hadde hun holdt seg til å sende ut Caksel og en annen i hoffet, så kunne jeg ha beundret dama. Men det er ingen tvil om at hun er rimelig falsk, når hun dolker sin bestevenninne som har vært der for henne siden dag!. Nina var faktisk mer avhengig av Eileen enn motsatt. Hvor mye inside informasjon har ikke Eileen gitt Nina + Jonas tidligere? Hvem var det som var reddet Jonas mot Vegard? Nemlig Eileen. Da Nina sendte ut Sandra i første omgang, fikk hun nesten hele gruppa mot seg minus Eileen og Mikela. Mikela hadde jo ikke noe annet valg enn å alliere seg med Nina+Jonas (da hun generelt var dårligere likt i gruppa), men Eileen kunne lett ha valgt å spille med Øystein og andre i hoffet. Hun hadde et annet og bedre utgangspunkt, men valgte allikevel å backe opp Nina til enhver tid. Nylig så stemte hun for at Nina (av alle) skulle få amuletten til å være trygg. Har Nina noen sinne gjengjeldet dette med å redde Eileen?. Nei! Tvert imot velger denne falske drittsekken å sende ut sin bestevenninne. Hun kunne i det minste sendt ut Mikela, som også er i samme allianse men har jo til gjengjeld ikke gjort så mye for Nina, som det Eileen har gjort.

Det skal sies at jeg fortsatt ikke er 100% sikker på at Nina har den svarte boka, men jeg klarer fint å gjennomskue hvordan tv3 redigerer episodene og med utgangspunkt i det så har jeg en sterk feeling på nettopp Nina. Alle som har sett mye Paradise, klarer fint å se at Nina har den svarte boka. Men hvis det mot formodning ikke stemmer i ettertid, så må jeg bare legge meg flat og beklage. Inntil videre, ser jeg på Nina som temmelig falsk og hyklerisk for å sette det litt på spissen. 

Hvordan hun også oppførte seg mot Malin igår var like kvalmt som den atferden som Sandra viste ovenfor Eileen tidligere. 

Anonymkode: 64ca9...859

Nina har vært der for Eileen hele sesongen. De støtter hverandre og har vært helt sentrale for hverandre gjennom hele tiden de har vært der. Eileen har betydd like mye for Nina som Nina for Eileen, slik opplever jeg deres relasjon. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det ikke vært for at CA hadde gått så utrolig mot seg selv, så hadde han vært en mye verdigere vinner! Hvorfor han ikke kan stå for at han lyver seg fra partner til partner, skjønner jeg virkelig ikke. Det er jo ikke slemt å lyve inne på PH sånn egentlig. (Det. er. et. spiiiilllllllll.) En ting er at han har vært falsk, MEN det at han kjører den : "jeg har vært ærlig gjennom hele spillet, det har vært min greie blablabla" DET tåler jeg ikke. Det er flaut å se på ham snakke så fint om sin ærligheten som ALLE vet at ikke eksisterer. Han lagde liv, han fikk fart i spillet og han fungerte som en fin "elske-å-hate"-deltaker, men å gå SÅ i mot seg selv og sine ord, det funker ikke. Han taper seg så utrolig. At CA røyk, er svært fortjent. Men han får vel en sjanse til.......  

Anonymkode: ee5cb...6ee

Henger meg på denne!

Min absolutt favorittspiller Kristian Rene spillte så det holdt, dominerte de nye med å overkjøre dem og hadde sine minions.
Den store forskjellen er at han ikke satt der å latet som at han var en engel.

KriRe/Tina mot Nina/Jonas hadde vært kult!

Hadde jeg vært Triana hadde jeg endt opp med å skrike DET ER ETT SPILL hver gang noen begynte å sippe for skitten taktikk

Endret av Raiu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, BeautyBox skrev:

Men nå er det jo alle mot alle uansett, man må jo uansett dolke vennene sine i ryggen og ta upopulære valg, om man skal ha sjans til å vinne. 

Javel. Og hvorfor er dette plutselig et krise om Carl Aksel gjør det samme? Har Nina, Mikela og Jonas plutselig frikort til å oppføre seg som drittsekker, kun fordi dem ikke er i samme allianse som Carl Aksel? 

Greit at du mener at Nina får spille skittent, men da får Carl Aksel gjøre det samme uten å måtte risikere å stå bli "lynsjet". 

Anonymkode: 64ca9...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MXB skrev:

Henger meg på denne!

Min absolutt favorittspiller Krinstian Rene spillte så det holdt, dominerte de nye med å overkjøre dem og hadde sine minions.
Den store forskjellen er at han ikke satt der å latet som at han var en engel.

KriRe/Tina mot Nina/Jonas hadde vært kult!

Hadde jeg vært Triana hadde jeg endt opp med å skrike DET ER ETT SPILL hver gang noen begynte å sippe for skitten taktikk

Haha, sjæl. Triana må jo være dritt lei av å lede en gjeng furtne unger som selv etter SÅ mange år ikke har skjønt at. PH ikke er en badeferie.

Anonymkode: ee5cb...6ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Oslohøst skrev:

Nina har vært der for Eileen hele sesongen. De støtter hverandre og har vært helt sentrale for hverandre gjennom hele tiden de har vært der. Eileen har betydd like mye for Nina som Nina for Eileen, slik opplever jeg deres relasjon. 

Så hvorfor sender hun ut Eileen da? "Fordi det er et spill". Men hva om Sandra hadde gjort det samme? Da hadde vel det haglet på med skjellsord mot Sandra i dette forumet. Det er en slags dobbeltmoral som går i dette forumet her, og der Nina nærmest blir omgjort til en gudinne. 

Anonymkode: 64ca9...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Javel. Og hvorfor er dette plutselig et krise om Carl Aksel gjør det samme? Har Nina, Mikela og Jonas plutselig frikort til å oppføre seg som drittsekker, kun fordi dem ikke er i samme allianse som Carl Aksel? 

Greit at du mener at Nina får spille skittent, men da får Carl Aksel gjøre det samme uten å måtte risikere å stå bli "lynsjet". 

Anonymkode: 64ca9...859

Jeg har aldri skrevet at noen av dem har mer rett til å "spille skittent" enn de andre. Jeg har derimot skrevet at de ofte hakker på hverandre på urettferdig grunnlag - at f.eks CA hakker på Mikela for at hun "spiller et uærlig spill" når han har gjort det akkurat samme selv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Javel. Og hvorfor er dette plutselig et krise om Carl Aksel gjør det samme? Har Nina, Mikela og Jonas plutselig frikort til å oppføre seg som drittsekker, kun fordi dem ikke er i samme allianse som Carl Aksel? 

Greit at du mener at Nina får spille skittent, men da får Carl Aksel gjøre det samme uten å måtte risikere å stå bli "lynsjet". 

Anonymkode: 64ca9...859

Men kjære du, det handler ikke om at han har spillt skittent, det handler om at han sitter der å sutrer om skittent spill når det går mot han. Han gjør det samme selv og de andre har ikke klaget om det! Og DET er irriterende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, MXB skrev:

Men kjære du, det handler ikke om at han har spillt skittent, det handler om at han sitter der å sutrer om skittent spill når det går mot han. Han gjør det samme selv og de andre har ikke klaget om det! Og DET er irriterende

Det stemmer overhodet ikke. Jeg har lest mange av kommentarene her inne, og de går stort sett på at CA faktisk "spiller skittent" og "kun tenker på seg selv" for å nevne noe. Det er problematisk når Carl Aksel holder på med sånt, men når Nina gjør det så er det plutselig "forståelig" fordi det er "alle mot alle" og et "spill"?. 

Anonymkode: 64ca9...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...