Gå til innhold

Paradise Hotel 2016


embla1807

Anbefalte innlegg

Dersom Øystein og Nina står sammen så lurer jeg på hvor Jonas skal stille seg. Og så lurer jeg litt på hvordan det blir på torsdag om CA og Eileen ikke tipper hvem som har boka. Da blir de jo partall på parrsermonien. Det går jo ikke. Da kommer det en twist som enten sender en ut eller en inn.

Anonymkode: d403d...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom Øystein og Nina står sammen så lurer jeg på hvor Jonas skal stille seg. 

Anonymkode: d403d...4e9

Men er det ikke sånn nå at Jonas må stå med Malin? Siden hun knuste hodeskallen. Hm, nå ble jeg veldig usikker siden hun mener at han står i fare.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, BeautyBox skrev:

Men er det ikke sånn nå at Jonas må stå med Malin? Siden hun knuste hodeskallen. Hm, nå ble jeg veldig usikker siden hun mener at han står i fare.. 

De er ikke låst nei. Ho bare ville splitte han fra Nina 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Fame skrev:

De er ikke låst nei. Ho bare ville splitte han fra Nina 

Så da er vel Malin i fare selv også antakeligvis, jeg som trodde hun fikk en fordel ved å knuse en hodeskalle til en av gutta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skam4life
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dersom Øystein og Nina står sammen så lurer jeg på hvor Jonas skal stille seg. Og så lurer jeg litt på hvordan det blir på torsdag om CA og Eileen ikke tipper hvem som har boka. Da blir de jo partall på parrsermonien. Det går jo ikke. Da kommer det en twist som enten sender en ut eller en inn.

 

Det er jo mulig djevelen kommer inn da. Da blir de vel oddetall!

Personlig krysser jeg fingrene for at de klarer å gjette riktig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Boetica skrev:

fikk ikke bort boksen

Endret av Oslohøst
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke Jonas har hørt om Blitz engang. Når ikke Carl Aksel er inne på hotellet så hetser dere Jonas? Jaja, du skal ikke tro at du er noe... Jonas gjør ikke en flue fortred. Han og Nina er forelska og oppfører seg litt skråsikre sammen.

 

Tror Nina er den smarteste på hotellet nå, også er hun den eldste, det har mye å si i den alderen på modning ofte. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Oslohøst skrev:

Jeg tror ikke Jonas har hørt om Blitz engang. Når ikke Carl Aksel er inne på hotellet så hetser dere Jonas? Jaja, du skal ikke tro at du er noe... Jonas gjør ikke en flue fortred. Han og Nina er forelska og oppfører seg litt skråsikre sammen.

 

Tror Nina er den smarteste på hotellet nå, også er hun den eldste, det har mye å si i den alderen på modning ofte. 

Jeg tror Nina er den smarteste som har vært der denne sesongen :)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror innehaveren av svarteboka er Daniel. Det er flere grunner til at jeg tror det.

Han har ikke noe særlig relasjon til verken Eileen eller Carl Aksel. Ut i fra det jeg har forstått, så er det Mikela, Nina og Jonas som er Daniels "nærmeste" der inne nå. Det virker heller ikke som at han har noe særlig forhold til resten av gjengen, annet enn at de er venner-ish. For ikke å snakke om hvor lite vi har sett av Daniel generelt. Han har nesten ikke vært på sync denne uka, og de har nesten ikke vist han på tv.

For å skape mest sjokk-verdi, retter de altså alle mistanker mot noen vi kjenner godt. Stine ville skape kaos? Vel, det gjorde hun jo ved å velge Daniel - den nyeste deltakeren!

Det kan selvfølgelig være alle, men Stine ville aldri gitt oppdraget til Nina. Selv om Stine var bitter på CA og "de der", så er hun ikke dum. Ved å gi det til Daniel, så vil folk bli helt satt ut tror jeg! Det skaper også sjokk-verdi hos seerne. Jeg tror heller ikke det er Sandra, for produksjonen har liksom gitt henne litt for mye mistanke.

En annen teori jeg har, er at det kan være Jonas. Da de fikk brevet og esken med bildet av Stine, så kunne man se at Jonas stod og tenkte. Han visste at hvis han velger en til fra den andre alliansen, så ville mistanken falle på han ganske kjapt. Hvis f.eks CA OG Sandra røyk, så ville alle automatisk tenkt Jonas. Dog kan jeg ikke heeelt se for meg at Jonas ville gjort det mot Nina, men hvem vet? Blir veldig spennende å se hvertfall!

Anonymkode: bee89...989

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom Øystein og Nina står sammen så lurer jeg på hvor Jonas skal stille seg. Og så lurer jeg litt på hvordan det blir på torsdag om CA og Eileen ikke tipper hvem som har boka. Da blir de jo partall på parrsermonien. Det går jo ikke. Da kommer det en twist som enten sender en ut eller en inn.

Anonymkode: d403d...4e9

Mikela og Nina må jo bare bytte partnere, og så ser det ut som Nina kan få shippet ut sin sterkeste konkurrent Øystein i samme slengen. Sett bort fra all slags twister, lykkeamuletter, usynlighetshatter, djevler og deltakere som kommer inn igjen og annet som gjør at parrrrseremonien blir helt bingo. 

Håper ikke CA og Eileen klarer å gjette hvem som har svarteboka, jeg takler ikke å se han komme inn igjen. Eileen er skråsikker på at det er Sandra, om de plutselig tipper Daniel eller Mikela ut av det blå nå og det er riktig så vet vi hvor de har fått svaret fra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Hehe. Nei, faktisk ikke :P Har vært på blitz sjæl, så ser man fort at mange der inne kunne ha vært bestekompisene til Jonas. Hvem er det som går med lue i 40+? Haha, kun blitzere, anarkister, hipstere og sikkert sånne miljøforkjempere som står laangt til venstre i politikken.  For å ikke snakke om klesstilen og attituden generelt. Mange av de fra tjen folket som nå er saksøkt for bedrageri og korrupsjon i ekte kommunistisk stil, er jo trøndere og greier. 

Anonymkode: 17f71...f89

Jeg skjønner ikke helt logikken. Å bruke lue når det er varmt ute er en indikator på at man er 1) blitzer 2) anarkist 3) hipster 4) miljøforkjemper? Hvordan har det seg?

Anonymkode: 3d8dc...7d1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri likt Malin. Synes hun er dum og slem. Sitter og ler av alt konstant. Trodde hun var så jævla smart når hun splittet Jonas og Nina.

Jeg synes reaksjonen hun fikk fra Nina var vel fortjent. Måten hun og de andre idiotene i Hoffet har oppført seg gjør at jeg synes det er merkelig at det ikke har skjedd før.

Håper Eileen kommer inn igjen. Hun virker som et fint menneske.

Anonymkode: f2a0f...23c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, forumet har jo eskalert helt. Hadde aldri sett for meg at det nærmest skulle ende med en politisk debatt, haha. Ser ut som at noen tar Paradise en smule mer seriøst enn meg. 

Men har det skjedd før at folk har vært så delt før? Kan ikke huske at det har vært så klare allianser tidligere, og heller ikke så stor uenighet her inne. Det er ingen som heier litt på alle, enten er det Gjengen eller Hoffet, og til tider blir det jo nesten krig mellom tilhengerne. Sånn sett har de gjort noe riktig med årets Paradise. Men tror dette er den siste sesongen jeg følger med på uansett. Har vært drittlei lenge nå, men klarer liksom ikke å slutte å se. Kjenner det er godt at finalen er om én uke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er Jørgen som har boken faktisk.Han skulle overbevise Øystein VELDIG om at Sandra ikke hadde boken blant annet. Når CA ble sendt hjem var han kald, og med tanke på at CA faktisk var en av Jørgens "nærmeste" der inne burde han vel vært mer knust, akkurat slik som Øystein? Når han kommenterer at Eileen driver og hopper rundt blir det litt sånn "Du burde egentlig ikke hoppe rundt for nå skal det være dyster stemning på hotellet.." 

Anonymkode: b01ea...065

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis personen som har svarteboka vet at h*n selv vil ryke ut om de andre gjetter riktig, så må h*n jo ha tatt dette med i beregningen når valgte ut sine to offer. Jeg tror derfor Nina har boken. Hun ville kvitte seg med CA, ingen ville tro hun sender ut Eileen(altså forvirrer hun, samtidig som hun kvitter seg med en sterk konkurrent), samt at hun er en ekte kynisk og kald spiller som lett vil sende ut Eileen for å øke egne sjanser for seier.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Hvis personen som har svarteboka vet at h*n selv vil ryke ut om de andre gjetter riktig, så må h*n jo ha tatt dette med i beregningen når valgte ut sine to offer. Jeg tror derfor Nina har boken. Hun ville kvitte seg med CA, ingen ville tro hun sender ut Eileen(altså forvirrer hun, samtidig som hun kvitter seg med en sterk konkurrent), samt at hun er en ekte kynisk og kald spiller som lett vil sende ut Eileen for å øke egne sjanser for seier.

Men vet vi at innehaveren av svarteboka hele tiden har visst om dette med at h*n kan ryke ut om de djevelen tok med seg gjetter riktig? 

Anonymkode: 47e46...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo så tydelig at Nina har boka, men IQ nivået i dette forumet er så lavt at en selvfølgelig ikke kan forvente av folk ser dette.. At flere t.o.m tror at Sandra har den? Haha. Sandra hadde aldri sendt ut CA, og hun har rett og slett vært disippelen hans helt siden hun sjekket inn på hotellet. Sandra er jo relativt dum og tenker aldri taktisk i det hele tatt, og med den svarte boka hadde hun lett sendt ut Jonas + Eileen. 

Nina er uten enhver tvil den smarteste spilleren der inne, og bare hun kunne sende ut de hun har gjort. Ninas største konkurrent var jo CA, og hun sendte han ut på mandag. Hadde hun sendt ut Sandra eller Malin på tirsdagen, så hadde det vært ekstremt tydelig for alle at en i gjengen allianse hadde hatt boka, og mistanken hadde spesielt blitt rettet mot Nina og/eller Jonas. Nina tenkte taktisk, og valgte derfor å sende ut Eileen (som forøvrig var hennes nærmeste her inne, men også en stor konkurrent i evn finale). Nina er jo ganske kald og moden, så for henne så spiller det jo nesten ikke noe rolle om hvem det er som sjekker ut (selvom vedkommende i hennes allianse). Hennes reaksjon var nærmest fraværende da Mayoo, Henning, Lekka eller Celester sjekket ut, og dette kan sannsynligvis begrunnes med henne taktiske spill på generelt grunnlag. 

Men idag tror jeg at Nina dessverre blir busted og må forlate hotellet, ikke fordi de CA og Eileen klarer å gjette seg til det. Men fordi den jævla produksjonen aldri klarer å holde kjeft og gir ofte indirekte eller direkte antydninger til deres favoritt deltakere om hva som skjer bak kulissene. Det har blitt nevnt av flere tidligere paradise deltakere at produksjonen holder på med sånn type uetiske retningslinjer. 

Anonymkode: 6b1a1...090

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo så tydelig at Nina har boka, men IQ nivået i dette forumet er så lavt at en selvfølgelig ikke kan forvente av folk ser dette.. At flere t.o.m tror at Sandra har den? Haha. Sandra hadde aldri sendt ut CA, og hun har rett og slett vært disippelen hans helt siden hun sjekket inn på hotellet. Sandra er jo relativt dum og tenker aldri taktisk i det hele tatt, og med den svarte boka hadde hun lett sendt ut Jonas + Eileen. 

Nina er uten enhver tvil den smarteste spilleren der inne, og bare hun kunne sende ut de hun har gjort. Ninas største konkurrent var jo CA, og hun sendte han ut på mandag. Hadde hun sendt ut Sandra eller Malin på tirsdagen, så hadde det vært ekstremt tydelig for alle at en i gjengen allianse hadde hatt boka, og mistanken hadde spesielt blitt rettet mot Nina og/eller Jonas. Nina tenkte taktisk, og valgte derfor å sende ut Eileen (som forøvrig var hennes nærmeste her inne, men også en stor konkurrent i evn finale). Nina er jo ganske kald og moden, så for henne så spiller det jo nesten ikke noe rolle om hvem det er som sjekker ut (selvom vedkommende i hennes allianse). Hennes reaksjon var nærmest fraværende da Mayoo, Henning, Lekka eller Celester sjekket ut, og dette kan sannsynligvis begrunnes med henne taktiske spill på generelt grunnlag. 

Men idag tror jeg at Nina dessverre blir busted og må forlate hotellet, ikke fordi de CA og Eileen klarer å gjette seg til det. Men fordi den jævla produksjonen aldri klarer å holde kjeft og gir ofte indirekte eller direkte antydninger til deres favoritt deltakere om hva som skjer bak kulissene. Det har blitt nevnt av flere tidligere paradise deltakere at produksjonen holder på med sånn type uetiske retningslinjer. 

Anonymkode: 6b1a1...090

HELT ENIG! Det er så tydelig at Nina har boka, men jeg tror dessverre at hun må sjekke ut idag. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, BeautyBox skrev:

Nei, jeg forstod faktisk ikke hva du mente med samtlige. Er tydeligvis ikke alene om det heller. 

Du var nok alene til å mistolke, ja ;) Ta en titt på alle upvotsa jeg fikk, som bekrefter dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, super-s skrev:

Haha, forumet har jo eskalert helt. Hadde aldri sett for meg at det nærmest skulle ende med en politisk debatt, haha. Ser ut som at noen tar Paradise en smule mer seriøst enn meg. 

Men har det skjedd før at folk har vært så delt før? Kan ikke huske at det har vært så klare allianser tidligere, og heller ikke så stor uenighet her inne. Det er ingen som heier litt på alle, enten er det Gjengen eller Hoffet, og til tider blir det jo nesten krig mellom tilhengerne. Sånn sett har de gjort noe riktig med årets Paradise. Men tror dette er den siste sesongen jeg følger med på uansett. Har vært drittlei lenge nå, men klarer liksom ikke å slutte å se. Kjenner det er godt at finalen er om én uke. 

I sesong 5 var det de onde mot de snille. De fleste heiet på de snille (Isabell, Birger, Mari osv) men noen heiet på slemmegjengen. Kristian Rene, Magne, Tina, Oda osv. 

Jeg håper IKKE det er Jonas eller Nina som har boka. CA og Eileen klarer oppdraget. Det er jeg sikker på. Skal Jonas eller Nina ha sjansen til å vinne,  må de stå i finalen med en fra hoffet. Jeg tror ikke de vinner sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...