Gå til innhold

Paradise Hotel 2016


embla1807

Anbefalte innlegg

1 time siden, BeautyBox skrev:

Kunne ønske det var sånn hele sesongen!!!1

Ja jeg å. Da hadde vi sluppet idioter som kommer inn her bare for å ødelegge og spoile. 99% av disse et så klart anonyme brukere. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, LeilaS skrev:

Ja jeg å. Da hadde vi sluppet idioter som kommer inn her bare for å ødelegge og spoile. 99% av disse et så klart anonyme brukere. 

Skjønner ikke hva slags tilfredsstillelse de får av det? Er det en slags fetisj som de tenner på?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dama di har sex emd en annen mann hva forventer du?

Anonymkode: e75c9...550

Hva har det å gjøre med at han blir drit redd for plasthodeskaller og kaster opp av chili? :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd for at Ninas sjanser sank i går, med mindre det går som noen allerede har nevnt og folk glemmer valget hennes til neste dag. Tror veldig mange der inne ender opp med å se folkene foran spillet, og ser på valg som blir tatt som et personlig svik mot en venn. Det er sånt som skjer når man tilbringer såpass lang tid isolert sammen med en gruppe mennesker, og mange av disse folkene har vært der helt siden begynnelsen. Syns at Ninas valg var lurt, for det var viktig for henne å sende ut en av hennes største konkurrenter (de aller fleste deltakerene har jo bare godt å si om Eileen, noe som er forståelig siden hun har brydd seg og stilt opp for de som har trengt det), men om Eileen klarer å komme over det til eventuelt finalen er vanskelig å si. På bloggen hennes skriver hun at hun ikke har negative tanker mot Nina, men kanskje hun tilgav henne etter at de kom hjem igjen. Ikke vet jeg, men det blir hvertfall veldig spennende å se hva som skjer i neste uke, og hvis Nina kommer til finalen, så blir det også interessant å se hvem hun får stemmer fra i juryen.

Når det kommer til Caksel så er ikke jeg noe fan, men det er ikke basert på hvilke valg han har tatt. Dersom han fra dag én hadde vært fokusert på å spille spillet og være ærlig om at det var det han var der for, så hadde det vært greit. Likevel har han gått gjennom hele sesongen og satt seg selv på en trone der han nesten blir "untouchable", og har brukt retorikk som har overtalt de andre spillerne om at han bare spiller rent, selv om han absolutt ikke har gjort det. Han er en veldig lite likeable i forhold til mange andre der inne, på grunn av hans personlighet og hvor mye alt går til hodet på ham. Hadde han vært mer ærlig med både seg selv og seerne (basert på alt han prater om på sync - sier at alle andre spiller skittent og har alltid en unnskyldning til de valgene han tar) så hadde det vært lettere å like ham.

Anonymkode: fae21...91a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er redd for at Ninas sjanser sank i går, med mindre det går som noen allerede har nevnt og folk glemmer valget hennes til neste dag. Tror veldig mange der inne ender opp med å se folkene foran spillet, og ser på valg som blir tatt som et personlig svik mot en venn. Det er sånt som skjer når man tilbringer såpass lang tid isolert sammen med en gruppe mennesker, og mange av disse folkene har vært der helt siden begynnelsen. Syns at Ninas valg var lurt, for det var viktig for henne å sende ut en av hennes største konkurrenter (de aller fleste deltakerene har jo bare godt å si om Eileen, noe som er forståelig siden hun har brydd seg og stilt opp for de som har trengt det), men om Eileen klarer å komme over det til eventuelt finalen er vanskelig å si. På bloggen hennes skriver hun at hun ikke har negative tanker mot Nina, men kanskje hun tilgav henne etter at de kom hjem igjen. Ikke vet jeg, men det blir hvertfall veldig spennende å se hva som skjer i neste uke, og hvis Nina kommer til finalen, så blir det også interessant å se hvem hun får stemmer fra i juryen.

Når det kommer til Caksel så er ikke jeg noe fan, men det er ikke basert på hvilke valg han har tatt. Dersom han fra dag én hadde vært fokusert på å spille spillet og være ærlig om at det var det han var der for, så hadde det vært greit. Likevel har han gått gjennom hele sesongen og satt seg selv på en trone der han nesten blir "untouchable", og har brukt retorikk som har overtalt de andre spillerne om at han bare spiller rent, selv om han absolutt ikke har gjort det. Han er en veldig lite likeable i forhold til mange andre der inne, på grunn av hans personlighet og hvor mye alt går til hodet på ham. Hadde han vært mer ærlig med både seg selv og seerne (basert på alt han prater om på sync - sier at alle andre spiller skittent og har alltid en unnskyldning til de valgene han tar) så hadde det vært lettere å like ham.

Anonymkode: fae21...91a

Tenker det akkurat samme som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep, persondebatt, spoiling og samtlige svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem som helst av gutta kan gå ut. Bare ikke Jonas.  Det skal utdeles en sitteplass til? Den plassen må Mikela ha ellers er nok Jonas ute.

Anonymkode: 5969a...57b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem som helst av gutta kan gå ut. Bare ikke Jonas.  Det skal utdeles en sitteplass til? Den plassen må Mikela ha ellers er nok Jonas ute.

Anonymkode: 5969a...57b

Heller ikke Daniel håper jeg. Jørgen er jo trygg med amuletten, så det eneste håpet er at Øystein sjekker ut idag av gutta. 

Av jentene? Nina er jo trygg, og det er helt greit.  Det samme er vel Sandra, så det er 50-50 mellom Malin og Mikela. Jeg håper for guds skyld at det er Malin som ryker og ikke Mikela. 

Mikela er den mest fantastiske etter Jonas, Nina, Eileen og Mayoo såklart i årets sesong. 

Anonymkode: 6b1a1...090

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å la vær å tenke på Øystein spise busemann når jeg ser han. 

Hvordan kan en voksen mann gjøre noe sånn? :icon_frown::dry:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Oslohøst skrev:

Jeg klarer ikke å la vær å tenke på Øystein spise busemann når jeg ser han. 

Hvordan kan en voksen mann gjøre noe sånn? :icon_frown::dry:

Hahaha, samme her. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå prøver de å lure Jonas og Nina. 

Anonymkode: f5a4a...373

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De lurer ikke nina. Hun vet så jævlig godt at det er risky, men gjør det likevel..... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de gir den til Malin. Siden de sa de var enige. Da ryker Mikela i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Alja skrev:

De lurer ikke nina. Hun vet så jævlig godt at det er risky, men gjør det likevel..... 

Gir den til Mikela, mener du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en inderlig følelse av at Nina kommer til å dolke Mikela i ryggen idag å..

For min del er årets PH over, om Mikela ryker. 

Syntes at det er utrolig dårlig gjort av produksjonen å kun sende ut en av fra hoffet mens tre fra gjengen allianse (som allerede var svakere) ryker nå. Eileen har ryket, og det ser ut som at Daniel + Mikela også ryker nå..

Værsåsnill Nina! Ikke gi den til siste til Malin...... Mikela fortjener det så mye mye mer!

 

Anonymkode: 6b1a1...090

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette liker jeg IKKE.

De kan vel umulig gå fem på og gi den til Malin. Da går jo bare Øystein til henne, og så er Jonas ute!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...