Gå til innhold

Paradise Hotel 2016


embla1807

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt umulig å vite hvem som har boka. Kan egentlig være hvem som helst siden det er alle mot alle. Eneste som ikke kan ha boka er Malin. Hvem vil ha ut sin egen partner før en finale liksom. Det blir vel avslørt på onsdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg egentlig ikke om CA kommer inn på nytt eller ikke. Det var så kostelig å se tåredryppinga at han på en måte har "sonet sin straff" :popcorn:

 

 

Anonymkode: d403d...4e9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hvilken sang som ble spilt i slutten der? The devil lives inside eller noe?

Anonymkode: 33445...e3e

The pixies - where is my mind 

den spilles i slutten av filmen "fight club" mens en bygning eksploderer. Scenen var tatt fra den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Solstrålen. skrev:

The pixies - where is my mind 

den spilles i slutten av filmen "fight club" mens en bygning eksploderer. Scenen var tatt fra den. 

Tusen takk! :blomst:

Anonymkode: 33445...e3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk Stine vite at dersom den hun ga Svarteboka ble avslørt, ville denne personen gå ut av PH i stedet for de 2 som den hun gir boka velger ut? Dette synes jeg er relevant. For det hadde nok vært litt for åpenlyst at hun da hadde gitt boken til Øystein for eksempel. Hun hadde jo en god tone med Øystein og vet at Eileen er hundre prosent trofast mot han. Så derfor tror jeg Eileen har fått boken av Stine, siden det også vil gagne Øystein.

Jeg har heller ikke fått med meg om det må velges ut 1 gutt og 1 jente som djevelen tar? Dersom man kan velge to av samme kjønn vil jeg anta at boken tilhører en av samme kjønn som går ut siden deres største konkurrent er av samme kjønn.

 

Anonymkode: 2a5e2...2b8

Ja, hun leste det opp på siste episode forrige uke, så det visst hun. 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han får sjansen til å komme inn igjen.

På pandoras på onsdag, skal de to som er tatt av djevelen komme inn å gjette hvem som har den sorte boken. Gjetter de riktig, får de komme tilbake og innehaver av den sorte boken sjekker ut i lag med en annen deltaker.

 

Anonymkode: 525ef...0ec

AH, jeg hadde ikke fått med meg når og hvordan dette evt byttet skulle foregå. Så da må vi vente helt til onsdag med å få vite hvem som har boka da. Jeg mistenker Mikela egentlig. Ikke fordi hun og Stine hadde noen god tone, men hvis Stine ville lage litt helvete der inne, så var det jo Nina eller Mikela hun burde gi den til. Men Eileen er også sannsynlig.  Ut fra reaksjonene til deltakerne en min analyse slik: 

Mikela - veldig avslappa, mye smil - hun kan godt ha boka. 
Jørgen - litt for sjokkert når CA ble valgt. Var det skuespill? Han gråt ikke, det burde han gjort hvis han ikke forventet det.
Malin - hun er ikke smart nok til å holde noe hemmelig, og hadde ikke spilt ut CA
Jonas - Han spiller, og han hadde vel alt å tjene på å spre rykte om at CA ville ha ut Øystein. Da setter han jo Øystein i et mistenkelig lys. Han så også veldig fornøyd ut når CA måtte gå, selv om han liksom ville stå i en finale med han. 
Øystein - han hadde ikke klart å spille så redd for å bli sendt ut av CA, så han tror jeg var oppriktig redd
Eileen - hun er litt lur, og hun går litt rundt å beskylder andre, hun virker litt på samme måte som da hun og Mayoo hadde hemmeligheter tidligere. 

Konklusjon - jeg hakke peiling! 

Anonymkode: ffdb9...8e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for hets, spoiling og svar til dette. 

Mynona, mod. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden ingen ville legge ut bildet av reaksjonen til Caksel igår, så gjør jeg det nå:

13267895_897331223709166_6744560587762491965_n.jpg

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle pikene fulgte like godt med i timen når frøken snakket om kroppsholdning.

pærra.png

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(jeg så gårsdagens episode nå)

Kan noen fortelle meg kjapt hvorfor CA røyk ut? Fikk ikke med meg reglene? Er det Stine som valgte ut CA eller er det den personen med svarteboka som valgte å få ut CA?

Hvis det er sånn som Eilen tror så er det jo rart om Sandra velger ut CA istedenfor Jonas da?

Anonymkode: 74bb7...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

(jeg så gårsdagens episode nå)

Kan noen fortelle meg kjapt hvorfor CA røyk ut? Fikk ikke med meg reglene? Er det Stine som valgte ut CA eller er det den personen med svarteboka som valgte å få ut CA?

Hvis det er sånn som Eilen tror så er det jo rart om Sandra velger ut CA istedenfor Jonas da?

Anonymkode: 74bb7...b98

Stine valgte hvem som fikk boka. Den som fikk boka valgte CA. 

Anonymkode: ffdb9...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

(jeg så gårsdagens episode nå)

Kan noen fortelle meg kjapt hvorfor CA røyk ut? Fikk ikke med meg reglene? Er det Stine som valgte ut CA eller er det den personen med svarteboka som valgte å få ut CA?

Hvis det er sånn som Eilen tror så er det jo rart om Sandra velger ut CA istedenfor Jonas da?

Anonymkode: 74bb7...b98

Stine valgte en person som fikk svarteboka og som igjen fikk lov å velge to som skal ut.

Ingen vet hvem denne personen er. Blir han/hun avslørt, så ryker denne personen selv ut. 

Er ikke usannsynlig at Sandra kunne kastet ut Carl Aksel i stedet for Jonas, hun MÅ få ut de andre gutta i hoffet om hun har tenkt å stå i en finale med Jørgen, hvis ikke er de helt sjanseløse i en avstemning. Hadde jeg vært henne, og iskald (og det er hun jo), så hadde jeg kastet ut CA og Eileen og prøvd meg på Øystein. Men det blir kanskje litt vel gjennomskuelig, man må jo passe på å ta et valg som ikke avslører en og. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Agent2840 skrev:

Siden ingen ville legge ut bildet av reaksjonen til Caksel igår, så gjør jeg det nå:

13267895_897331223709166_6744560587762491965_n.jpg

:skratte:

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Cuntzilla skrev:

Stine valgte en person som fikk svarteboka og som igjen fikk lov å velge to som skal ut.

Ingen vet hvem denne personen er. Blir han/hun avslørt, så ryker denne personen selv ut. 

Er ikke usannsynlig at Sandra kunne kastet ut Carl Aksel i stedet for Jonas, hun MÅ få ut de andre gutta i hoffet om hun har tenkt å stå i en finale med Jørgen, hvis ikke er de helt sjanseløse i en avstemning. Hadde jeg vært henne, og iskald (og det er hun jo), så hadde jeg kastet ut CA og Eileen og prøvd meg på Øystein. Men det blir kanskje litt vel gjennomskuelig, man må jo passe på å ta et valg som ikke avslører en og. 

Takker for raskt svar.

Du skriver at han/hun må ikke bli avslørt. Hvordan skal de andre deltakerne gå frem for å avsløre den med svarteboka? Vil det være avstemning på onsdag eller torsdag, eller hvordan går gjør man det for å si fra at de vet 100% hvem som har boka?

Og hvis man da eventuelt avslører personen med svarteboka, vil de to andre komme inn igjen, eller vil det være tre istedenfor to som ryker i løpet av uka?

 

 

Anonymkode: 74bb7...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen andre som fikk med seg hvor solbrent Nina hadde blitt i gårsdagens episode? Er ikke det mistenkelig såpass langt uti oppholdet? 

Anonymkode: f714c...8d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror rett og slett at Mikela har den svarte boka. Jeg tror det på bakgrunn av hvordan produksjonen har redigert hele episoden igår, der dem fremhever enkelte deltakere. Nina, Eileens og Jonas reaksjon etter at den svarte boka blir delt ut og etter at Caksel blir pælma ut kan i første omgang bli sett på som mistenkelig, men dette gjør produksjonen for å sette seerne på villspor. Daniel får vi jo ikke sette noe til i gårsdagens episode, mens det eneste vi ser av Mikela er når hun snakker i snakkebobla og syntes så veldig "synd" på Carl og dette har vel produksjonen bedt henne om å si. Det Mikela nevnte igår om Caksel er langt ifra den Mikela vi er vant med, og ansiktet til Mikela når Carl ryker ut varsler "ugler i mosen". Eileen ler med jevne mellom, mens Nina, Jonas, Daniel og Jørgen ser sjokka ut, samtidig som at Malin, Sandra + Øystein griner. Mikela derimot er den eneste som har et pokerface når Carl Aksel ryker, og får jo knapt oppmerksomhet av produksjonen i hele episoden. Så enten Daniel eller Mikela, sannsynligvis Mikela. 

 

Endret av Agent2840
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mistenkelig?

Hun var veldig rød forrige uke og

Anonymkode: 9217a...fc6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cuntzilla skrev:

Ikke alle pikene fulgte like godt med i timen når frøken snakket om kroppsholdning.

pærra.png

Haha se på Sandra da :fnise: Malin bør å rette seg mer opp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen andre som fikk med seg hvor solbrent Nina hadde blitt i gårsdagens episode? Er ikke det mistenkelig såpass langt uti oppholdet? 

Anonymkode: f714c...8d4

Hva i all verden er det som er mistenkelig med det? 

Anonymkode: b4268...6dd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i all verden er det som er mistenkelig med det? 

Anonymkode: b4268...6dd

Dette var en spøk i forhold til alle spekulasjonene rundt Paradise. 

Anonymkode: f714c...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...